Categories: زیبایی

اشتباهات رایج در لباس کودکان

اشتباهات رایج در لباس کودکان

کودکی فرشته بسازید

هرگز نمی توان حریف ذوق و شوق دختر بچه هایی که می خواهند شبیه پرنسس ها شده و به عروسی بروند شد . برای این گونه دختر بچه ها لباس پیدا کنید که تور داشته باشد البته باید در نظر بگیرید لباس های پف دار یا توری برای دختر بچه های تپل که اضافه وزن نیز دارند چندان مناسب نخواهد بود. استفاده از یک تل ساده اما گلدار می تواند زیبایی بیشتری به چهره ی این خانم کوچولوهای فرشته ای بدهد.

یک اشتباه رایجی وجود دارد که باعث می شود چهره ی بچه ها حالت طبیعی خود را از دست بدهد و آن هم استفاده از لوازم آرایشی مخصوصاً رژ لب است . بهتر است اجازه بدهیم بچه ها با همان صورت معمولی وفرشته گونه ی خود در جشن ها حاضر شوند و دیگر این اشتباه به ظاهر بی اهمیت را تکرار نکنیم.

دختر بچه ها لباس های چین دار را می ستایند

علاقه مندی به طرح های چین دار باعث پی بردن به یک ژن عجیب و غریبی روی کروموزوم ایکس دختر بچه ها می شود که آن ها به این شدت به لباس های چین دار علاقه نشان می دهند. بهتر است شما هم از این طرح های چین دار برای لباس دختر بچه تان استفاده کنید حتی در یقه ، آستین و یا دامن .

استفاده از گل هم که در دامن باعث تکمیل شدن ماجرای شادی بچه ها می شود.در این زمینه هم اشتباه رایجی وجود دارد که بهتر است از بین برداشته شود و آن هم این که وقتی یقه لباس دخترها پف کرده است و یا حتی جلوی لباسشان کار شده است بهتر آن است که یا موهایشان کوتاه شده باشد و یا بجای این که دورشان ریخته شود با یک کش یا گل سر برایشان بالا جمع کنید تا رسمی بودن و خانمانه بودن ظاهرشان بیشتر باشد . کفشی هم که برای کودک تهیه می شود بهتر است رنگی از رنگ های لباسش باشد تا ست لباس کودک تکمیل شود.

هم شکلی پدر و پسر

پدر و پسر

در هوای گرم تابستان هماهنگی بین شلوار و تی شرت یکی از بهترین ترکیب هایی است که مانع از جذب گرما می شود . همان گونه که این نکات در دنیای بزرگ تر ها رعایت می شود باید در دنیای کودکان نیز مورد توجه قرار بگیرد. استفاده از صندل های تابستانه به خصوص مدل های جلو بسته برای محافظت از پای پسر بچه ها انتخاب بسیار مهمی و بهتری نسبت به مدل های جلو باز است که باعث می شود پای این آقایان کوچک و پرجنب و جوش کمتر آسیب ببیند.

اکثر ما وقتی میخواهیم صندل جلو بسته انتخاب کنیم ترجیحاً متناسب با رنگ لباس انتخاب می کنیم در حالی که این کار بسیار اشتباه است . ما باید در انتخاب رنگ دقت بسیاری به خرج دهیم. مثلاً ستی که شیری و آبی روشن را همراه خود دارد کفشی با تون قهوه ای روشن یا حتی تیره می خواهد که ابهت تیپ رسمی پسر کوچولو ها را حفظ کند.

لباس آزاد برای شیطنت

اگر کودک شما جزو کودکان شلوغ و پر تحرک است حتما چند ست راحت و گشاد برایش در نظر بگیرید . اغلب کودکان پر جنب و جوش لباس های راحت و کمی گشاد می پوشند تا فضای کافی برای شلوغ بازی شان داشته باشند. پس لباس های راحت و گشاد جزء ملزومات کودکان پرتحرک است.هرگز یک کمر بند رسمی برای یک ست تمام اسپرت استفاده نکنید که اصلاً انتخاب خوبی نیست. مثل این می ماند که پسر کوچولویتان با کت وشلوار کتانی بپوشد .

کمربند رسمی را با یک مدل جیر یا پارچه ای عوض کنید و یک عینک دودی با قاب آبی تیره یا حتی سرمه ای به آن بیافزایید تا همه چیز برای خوش تیپی پسر کوچولویتان آماده و مهیا گردد.

از من بپرس 7

Share
Published by
از من بپرس 7

Recent Posts

استایل مینیمال

استایل مینیمال به صورت کلی به معنی استایلی است که در آن همه لباس های…

5 سال ago

انتخاب لباس های مردانه

در موقع خرید لباس اولین نکته ای که باید درنظر داشته باشید این است که…

5 سال ago

برای موفق به نظر رسیدن چطور لباس بپوشیم ؟

ظاهر هر فرد تاثیر بسیار زیادی را روی موفق به نظر رسیدن وی دارد .…

5 سال ago

لباس مجلسی چه رنگی بخریم ؟

بیش تر خانم ها در هنگام انتخاب لباس مجلسی از رنگ مشکی استفاده می کنند…

5 سال ago

چگونه رنگ لباس ها را با هم ست کنیم ؟

بیش تر اوقات بیش تر افراد در ست کردن رنگ لباس دچار مشکل می شوند…

5 سال ago

برای یک مهمانی رسمی چه بپوشیم؟

شاید زمانی که با دوستان خود قرار دارید انتخاب کردن لباس ها سخت است و…

5 سال ago