#


کفش پاشنه دار

18 ژانویه 2019 بدون نظر 3085 بازدید

کفش پاشنه دار

کفش پاشنه دار و انتخاب آن برای مهمانی

دختر بچه ها از کودکی عاشق کفش پاشنه دار دارند ،به صورت کلی نیز اکثر خانم ها کفش های پاشنه دار را دوست دارند .این کفش ها تاثیرات زیادی را می توانند روی استایل شما بگذارندو بخش مهمی از استایل را تشکیل می دهند که در انتخاب ان ها باید دقت کرد.

کفش پاشنه بلند

انواع کفش پاشنه دار

  • پاشنه بلاک :اگر به دنبال پاشنه هایی مستحکم برای کفش های پاشنه دار خود هستید این نوع پاشنه ها برای شما  انتخاب مناسبی هستند .از فواید ان ها این است که فشار را به یک نقطه از پای شما وارد نمی کنندو د رتمامی قسمت های پا ان را پخش خواهند کرد.همین ویژگی ان ها باعث می شود تا به پاشنه های راحتی تبدیل شوند. پس اگر به دنبال کفش هایی با پاشنه های راحت و مستحکم هستید از انی نوع پاشنه ها استفاده کنید.
  • پاشنه کوبایی: اندازه این نوع پاشنه ها به هیچ عنوان بلند نیست این پاشنه ها یا کوتاه اند و یا متوسط.دلیل این اندازه ها برای ان ها هم به این خاطر است که طراحی این کفش ها بیشتر به سبک کفش های مردانه است و کفش های مردانه هم مسلما هیچ گاه پاشنه های بلندی ندارند.
  • پاشنه ویرگولی:همان طور که از نام ان پیداست این نوع کفش ها پاشنه هایی شبیه به ویرگول دارند.فرم این پاشنه ها باعث می شود شکلی منحصر به فرد را داشته باشد که به همین دلیل طراحان مد به ان علاقه مندند.
  • پاشنه مخروطی:همانطور که از نام این کفش ها پیداست حالتی مخروطی شکل دارند از بالا محکم و کلفت و هر چه به نوک پاشنه می اییم نازک تر می شوند.این مدل پاشنه ارتفاع های متفاوتی دارد.
  • پاشنه دکوری: پاشنه های این کفش ها تزئین شده و مزین شده است بنابراین فرم های خاصی دارد و در مهمانی ها بسیار کارامد و لاکچری خواهد بود.
  • پاشنه فلر: تاریخچه این پاشنه ها به دهه ۷۰ باز می گردد و درست مانند شلوارهای جین فلر است.از انتخاب این کفش ها نترسید ان ها هنوز در دنیای مد وجود دارند.
  • پاشنه بلند: این نام عبارتی معمولی است کفش های پاشنه بلند می توانند به شکل های مختلفی وجود داشته باشند پاشنه این کفش ها به ۱۰سانتی متر یا بیشتر می رسد.این کفش ها انواع مختلفی با شکل های مختلفی در بازار عرضه می شود.
  • پاشنه گربه ای : پاشنه‌های مدل گربه‌ای برای کسانی مناسب است که با راه رفتن روی پاشنه بلندها راحت نیستند یا قدبلند هستند اما دلشان نمی‌خواهد از لذت پوشیدن کفش پاشنه دار بلند محروم باشند. این پاشنه ها معمولا نازک و زیر ۷ سانتی متر است.
  • پاشنه متوسط: کفش‌هایی با پاشنه متوسط برای استفاده روزمره یا اداری بهترین انتخاب هستند. ارتفاع آن‌ها بین ۷ تا ۱۰ سانتی متر است و بنابراین فشار زیادی را به پاشنه پا وارد نمی‌کنند و می‌توانید در طول روز از آن‌ها استفاده کنید.
  • پاشنه باریک: این پاشنه ها مناسب برای مهمانی های بزرگ و شب است . فرم باریک و بلند این پاشنه، پاها را کشیده‌تر نشان داده و روی حالت راه رفتن شما تاثیر می‌گذارد.
  • پاشنه قرقره ای:این پاشنه ها حالت تزئینی دارند.فرم این پاشنه ها مانند ساعت شنی است و برای مجالس مناسب است.
  • پاشنه مربعی:شکل این پاشنه ها به پاشنه های بلاک نزدیک است. آن‌ها ضخیم و مربعی شکل هستند و در ترکیب با کفش‌های روباز با پنجه باریک، یک شکل کامل و زیبا را به وجود می‌آورند.
  • پاشنه خیلی بلند:کفش پاشنه دار که می تواند ۲۰سانتی متر یا بیشتر باشد.برای آنکه بتوانید این مدل پاشنه را بپوشید و با آن راه بروید بدون آنکه شبیه به یک بند باز باشید، این پاشنه‌ها در کفش‌هایی به کار می‌روند که پنجه آن‌ها لژدار است. به این ترتیب پا بیش از اندازه کشیده نمی‌شود و راه رفتن با کفش آسان‌تر است.
برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *