#


کفش های مناسب پائیز کدام است؟

کفش های مناسب پائیز
16 سپتامبر 2017 بدون نظر 1847 بازدید

کفش های مناسب پائیز کدام است؟

کفش های مناسب پائیز کدام است؟

زمانی که هر فصلی به پایان میرسد هنگام شروع فصل جدید دغدغه های جدیدی نیز برای افراد پیدا میشود. یکی از این دغدغه ها پوشیدن کفش مناسب برای هر فصل است.

هنگام آغاز فصل پائیز نیز این سوال که برای این فصل چه کفشی بپوشیم خودنمایی می کند. هر روزه مدل های جدیدی وارد بازار جهانی شده و مدل های کمی قدیمی تراز میدان به در می شوند.

درست است که هرگز توصیه نمی شود هر روز براساس مدهای موجود در بازار رفتار کنید اما دانستن مدهای موجود در بازار به شما کمک می کند هنگام خرید با دقت بیشتری خرید کرده و تا مدتی از خرید هوشیارانه خود لذت ببرید.

دراین مقاله قصد داریم راه کارهایی را به شما آموزش دهیم تا براساس آن ها بتوانید درانتخاب کفش پائیزه مناسب دقت بیشتری به خرج دهید. بنابراین از شما میخواهیم تا انتها مارا همراهی کنید.

کفش های مناسب پائیز

کفش های مناسب پائیز

امسال پائیز خودرا با چه کفشی سپری کنیم؟

۱ـ بوت های ساق کوتاه

اگر بوت ساق کوتاهی دارید که نمیدانید به درد پائیز میخورد یانه؟ باید بگوئیم پاسخ شما آری است. شما می توانید بوت ساق کوتاه خود را بایک شلواری که دمپای آن کمی گشاداست بپوشید وبا این استایل زیبا و شکیل دیده شوید.

استفاده از طرح هایی که گلدوزی شده است و یا طرح های مخمل میتواند بجای طرح های ساده و مشکی مورد استفاده قرار گرفته و شیک و به روز به نظر برسد. این ترکیب زیبا می تواند برای سپری کردن پائیز امسال کمک شایانی به شما بکند تا جذابیت خودرا بیش از پیش نشان دهید.

۲ـ کفش های کتانی زنانه

از جمله کفش هایی که همیشه مورد توجه همه اعم از خانم ها بوده کفش های کتانی است. این کفش ها علاوه بر راحتی ای که دارند می توانند اکثر مواقع یک استایل زیبا واسپرت برای افراد بسازند.

در فصل پائیز خانم ها می توانند از کفش های کتانی ای که دارای رنگ متعادل بوده و نسبت به مدل های ورزشی ظرافت بیشتری دارند استفاده کنند.کفش های کتانی زنانه ای که امروزه بیشتر مورد پسندو علاقه خانم ها است دارای رنگ های کم نظیر هلوییو سورمه است که دارای طرفداران بسیاری ازجمله خانم های جوان است.

بنابراین این مدل کفش های کتانی میتواند گزینه مناسبی برای داشتن یک استایل پائیزه و زیبا باشد پس هنگام خرید کفش به آنها نیز توجه کنید.

۳ـ کفش های ساده کالج

 از آنجا که در فصل پائیز مدارس و دانشگاه ها نیز شروع به کار میکنند یکی از بهترین گزینه ها می تواند کفش های کالجی باشد که ساده ودر عین حال شیک هستند. این کفش های کالج برای ساعاتی که پادر کفش است بهترین گزینه هستند وباعث می شوند پا کمتر تعرق کرده و بوی بد بگیرد.

لژکمی که این سبک کفش ها دارند باعث می شوند تا قد شما بلند تر دیده شده و شما احساس بهتری در هنگام پیاده روی داشته باشید.

چه کفش هایی را در فصل پائیز مجاز به پوشیدن نیستیم

کفش های مناسب پائیز

کفش های مناسب پائیز

۱ـ کفش های لژدار

کفش های لژدار ازجمله کفش هایی هستند که در فصل پائیز موجب سردرگمی می شوند. این کفش ها به دلیل لژی که دارند بسیار مورد توجه خانم ها هستند ولی باید در فصل پائیز به لژ آنها دقت فراوانی کرد که از مدل های جدیدو لایه به لایه این کفش ها باشد نه مدل هایی که لژ آنها به صورت یکدست و قدیمی است.

پوشیدن این کفش ها جذابیت بسیاری به افراد میبخشد به شرط آنکه درست انتخاب شده باشند. توصیه ما برای شما این است که اگر میخواهید در فصل پائیز استایلی جذاب داشته باشید به سراغ کفش های لژدار نروید.

۲ـ کفش های اسپرت یقه بلند

 اگر جزو افرادی هستید که دوست دارید با شلوار کفش مناسبی را بپوشید به شما پیشنهاد میکنیم به سراغ کفش های اسپرتی که دارای یقه بلند هستند نروید. درست است که این کفش ها زمانی روی بورس بوده و عده کثیری به آنها توجه نشان میدادند ولی بهتر است خودرا به دردسر نینداخته و کفش های راحت تری به پا کنید.

علاوه بر کفش هایی که نام بردیم در فصل پائیز باید به گرم بودن کفش نیز دقت کافی داشته باشیم.از آنجا که پا قلب دوم هر فردی به شمار می رود باید به هنگام سرما برای گرم نگه داشتن آن نیز اهمیت داد.

کفش هایی که از جنس چرم ویا نبوک هستند بهترین گزینه برای گرم نگه داشتن پادر فصول سرد سال هستند.

 اگراز جنس کفش هم بگذریم رنگ آن نیز اهمیت بسزایی دارد بنابراین توصیه میکنیم از رنگ های تیره ای مثل مشکی، قهوه ای و یا حتی رنگ های سرمه ای استفاده کنید تا بتوانند با جذب نور خورشید باعث گرمای پا شوند.

برای روزهای سردی که بارانی وبرفی است باید از کفش هایی که جنس چرمی دارند استفاده کرد. کفش هایی با جنس مخمل ونبوک به هیچ عنوان مورد مناسبی برای آب وهوای برفی وبارانی نیستند.راحتی یک کفش به اندازه گرم بودن آن اهمیت بسیار زیادی دارد. برای راه رفتن و قدم زدن باید کفشی بپوشید که زیره آن به اندازه کافی راحت بوده و باعث راحتی خیال شما شود.کفش هایی که دارای زیره عاج دار بوده و زیرآنها به صورت شیاردار است باعث می شود که شمادر فصل پائیز وزمستان با خیال آسوده تری قدم برداشته و پیاده روی کنید.

اگر در فکر خرید نیم بوت هستید برای فصل پائیز بهتراست به سراغ مدل هایی بروید که زیر آنها به صورت شیار داراست. این سبک کفش ها علاوه بر راحتی بسیار شیک و زیبا نیز هستند.از مدل پای خود اطلاعات کافی داشته باشید و بدانید که پای شما گودی دارد ویا بیش از اندازه صاف است. تنها دراین صورت است که قادر خواهید بود کفش مناسبی را انتخاب کنید. البته به یاد داشته باشید که کفش های طبی نیز گزینه های بهتری نسبت به دیگر کفش ها هستند و می توانند بسیار راحت تر از سایر کفش ها باعث راحتی پای شما شوند.

 اگر کفشی دارید که از تمام لحاظی که گفته شد خوب است و پای شما دارای گودی و صافی بیش از اندازه است می توانید از کفی های طبی استفاده کنید و درعین زیبایی راحت نیز باشید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *