#


کفش مشکی یا قهوه ای ؟کدام بهتر است ؟

کفش مشکی یا قهوه ای ؟کدام بهتر است ؟
20 آوریل 2017 بدون نظر 1395 بازدید

کفش مشکی یا قهوه ای ؟کدام بهتر است ؟

کفش مشکی یا قهوه ای ؟

شاید همه ی افراد برای خرید کفش مشکی یا قهوه ای مردد باشید ولی باید بدانید که انتخاب رنگ کفش به فاکتورهایی از جمله رنگ لباس بستگی دارد. طی این مقاله ما به شما می گوییم که چگونه با اطمینان خاطر این کفش را انتخاب کنید.
اولین نکته این است که بدانید مراسم در چه موقعی از سال برگزار می شود؟ باید بدانید که اگر مراسم در فصل سرد است باید از لباس تیره استفاده کنید. و اگر در فصل گرم است باید از رنگ های روشن استفاده کنید. پس بدانید فصلی که در آن قرار دارید خیلی مهم است. اگر می خواهید در فصل تابستان به یک مهمانی دوستانه بروید که رسمی نیست پیشنهاد ما به شما این است که کفش خاکی یا قهوه ای بپوشید. ولی اگر می خواهید به یک مراسم رسمی بروید حتما کفش مشکی بپوشید. اما این نکته را به خاطر داشته باشید که همیشه کفش، کمربند و بند ساعت مچی شما باید با یکدیگر ست باشند.

نکته ی بعدی که حائز اهمیت است که به چه مناسبتی میخواهید بروید؟

اگر می خواهید به یک مراسم رسمی بروید حتما کفش مشکی بپوشید یعنی هر چه مراسم رسمی تر باشد باید از رنگ های تیره تر استفاده کنید. ولی اگر مراسمی می خواهید بروید غیررسمی است می توانید از کفش قهوه ای و رنگ های روشن استفاده کنید. نکته ی بعدی این است که مراسم در چه ساعتی از روز برگزار می شود؟ اگر مراسم در شب برگزار می شود سعی کنید حتما از رنگ مشکی استفاده کنید و اگر در روز برگزار می شود سعی کنید کفش هایی را بپوشید که رنگ آن روشن است.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *