#


کدام یک بهتر است؛ بوت ساق کوتاه یا ساق بلند؟

14 ژانویه 2018 2 نظر 2667 بازدید

کدام یک بهتر است؛ بوت ساق کوتاه یا ساق بلند؟

کدام یک بهتر است؛ بوت ساق کوتاه یا ساق بلند؟

بوت های زمستانی اصول و قواعد مخصوص به خود را دارند که باید در هنگام خرید به آن ها دقت بسیار داشت. توجه به این نکات موجب می شود تا انتخاب خوب و مناسبی داشته باشید و بتوانید در هوای سرد با انتخاب خوب پاهای خود را از سرما حفظ کنید.

نکات مهم و اصولی در خرید بوت های زمستانی

با سرد شدن هوا افراد پوشش متنوعی را برای خود انتخاب می کنند؛ کفش ها نیز در این بین قرار دارند و می توانند مدل های متنوعی مورد انتخاب و استفاده افراد قرار بگیرند. زمانی که هوا رو به سردی می رود کفش ها نقش موثری در محافظت از پاها در برابر سرما پیدا می کنند و اغلب افراد ترجیح می دهند در انتخاب کفش مناسب خود به سراغ مدل های پوشیده یا همان بوت ها و پوتین ها بروند.

همین امر موجب می شود تا در فصل های سرد بازار خرید و فروش این قبیل از کفش ها داغ تر از همیشه باشد. استفاده از بوت مناسب موجب می شود تا در سرمای هوایی که در فصل زمستان به وجود می آید پاهای خود را گرم نکه داشته و راحت تر به انجام فعالیت های روزانه خود بپردازید. در ادامه نکات مهمی را که برای خرید و انتخاب بوت مناسب لازم است را ذکر کرده ایم که با استفاده از آن می توانید استایلی زیبا و خاص را برای خود فراهم کرده و در کنار آن پاهیتان نیز گرم بماند.

انتخاب بوت مناسب در هنگام غروب

یکی از اشتباهاتی که اغلب افراد آن را مرتکب می شوند این است که صبح را برای خرید کفش و بوت انتخاب می کنند. به جای این کار بهتر است عصر و آخر روز را برای خرید کفش و یا بوت مناسب در نظر بگیرید چرا که پاهای شما پس از یک خواب شبانه کوچک تر از حد معمول می شود و همین امر موجب می شود تا در طول روز کفش پاهایتان را اذیت کند.

کفش هایی که در صبح اول وقت انتخاب می شوند پس از گذشت چند ساعت تنگ شده و موجب اذیت پا می شوند به همین دلیل متخصصان توصیه می کنند انتخاب و خرید کفش و یا بو مناسب را به ساعات پایانی روز موکول کنید. در این ساعت پاهای شما پس از یک روز بزرگ تر از حد معمول خواهند شد و می توانید کفش مناسبی را برای خود انتخاب کنید.

توجه به مد و کاربرد آن

یکی از عواملی که موجب می شود تا ظاهر افراد به زیبایی خود را نشان بدهد پوشیدن کفشی مناسب می باشد. اغلب خانم ها در مورد روزهای سرد ترجیح می دهند به سراغ انتخاب بوت مناسب بروند و بیشتر آن ها در هنگام خرید به مد توجه کرده و با توجه به آن بوت مناسبی را برای خود انتخاب می کنند. اما باید این نکته را در نظر داشته باشید که بوت خود را برای چه منظوری می خرید و منطقه ای که در ان زندگی می کند دارای چه آب و هوایی می باشد و زمستان های آن چگونه است.

به عنوان مثال افرادی که در مناطق سرد زندگی می کنند در هوای سرد زمستان باید به دنبال بوت هایی باشند که بتواند پاهای آن ها را به اندازه کافی گرم نگه دارد. در مناطقی که بارندگی برف در آن زیاد است نباید به دنبال بوت هایی بود که ظاهر زیبایی دارند بلکه بوت هایی که دارای لایه گرم هستند بهترین انتخاب برای این مناطق به شمار می روند.

اگر از ان دسته افرادی هستید که تمایل دارند در کوهستان های برفی پیاده روی کنند بهتر است به سراغ بوت هایی بروید که برای این کار مناسب هستند و اصولا برای این کار طراحی شده اند. در این خصوص می توانید به سراغ بوت هایی بروید که دارای وزن سبکی بوده و گرمای آن متناسب است. استفاده از این مدل از بوت ها باعث می شوند تا هنگام پیاده روی بر روی برف ها احساس خستگی نکرده و پاهایتان نیز کاملا گرم خواهند ماند و به راحتی می توانید به پیاده روی خود ادامه دهید.

نکات اصولی در خصوص بوت های ساق کوتاه و ساق بلند

هر کدام از این بوت ها دارای مزایا و معایبی هستند که یکی از مهمترین مزایای آن ها گرم نگه داشتن پا و محافظت از آن در برابر سرمای هوای سرد است. زمانی که پاهایتان گرم بماند می توانید به راحتی به پیاده روی و انجام کارهای روزانه خود بپردازید. اما باید این نکته را به خاطر داشته باشید بوت هایی که دارای ساق بلندی هستند به هیچ عنوان گزینه ای مناسب برای پیاده روی بر روی برف نیستند و موجب می شوند پاهایتان بسیار خسته شوند و نتوانید به فعالیت بپردازید.

برای این کار بهتر است بوت های ساق کوتاه را انتخاب کنید چرا که راه رفتن راحت را برای شما به همراه دارند و می توانید به راحتی با آن ها به فعالیت بپردازید. برای مناطقی بارش برف و باران در آن زیاد است می توانید از بوت های ساق کوتاه استفاده کنید و در کنار راحتی آن ها می توانید استایلی زیبا و جذاب را برای خود به وجود بیاورید.

یکی از موارد دیگری که بهتر است در مورد بوت های خود مورد توجه قرار دهید این است که مدل هایی را انتخاب کنید که بتوانید پاچه شلوارتان را درون آن ها قرار دهید تا به این ترتیب مانع از خیس شدن شلوار خود در روزهای بارانی و برفی شوید.

توجه به راحتی بوت

زمانی که به سراغ انتخاب بوت می روید باید به راحتی آن ها نیز توجه کافی داشته باشید. جنسی که در مورد بوت خود انتخاب م یکنید باید به شکلی باشد که وقتی پاهایتان را درون کفش قرار می دهید احساس گرما و راحتی را به شما منتقل کند. جنسی که برای ته کفش در نظر گرفته می شود به همراه ضخامت آن باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد تا بتوانید بوت مناسبی را برای خود انتخاب کنید.

بوت هایی که گرم هستند دارای عایق هایی هستند که علاوه بر وزن سبک خود دارای کیفیت خوبی نیز می باشند و همین امر موجب می شود بوت شما در عین اینکه بسیار سبک است گرم نیز باشد. در مورد جنس بوت خود باید توجه داشته باشید که حتما از نوع ضد آب آن ها باشد تا در برابر بارندگی و برف زود خیس نشود و بتوانید در هر شرایطی به راحتی از آن استفاده کنید .

بندهای استفاده شده برای بوت ها

نوع بندی که برای بوت در نظر گرفته می شود در اندازه آن تاثیر بسیار زیادی دارد و اگر قصد دارید بوت های خود را به راحتی بپوشید می توانید مدل هایی را انتخاب کنید که دارای بند بلندی هستند؛ چرا که این مدل از بوت ها بسیار راحت پوشیده می شوند و برای باز و بسته کردن بند آن ها دیگر به در دسر نخواهید افتاد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *