کت مردانه مناسب و دقت در تعداد دکمه های آن

از جمله لباس های مهم و ضروری که یک مرد باید در کمد و میان سایر لباس هایش داشته باشد کت مردانه می باشد.مردان برای موقعیت های مختلف و شرایط کاری و قرار ملاقات هایی که در طول روز دارند باید کت مناسبی داشته باشند. تعداد دکمه ای که بر روی یک کت دوخته شده است می تواند تاثیرزیادی در جذابیت مردانه شما داشته باشد. دراین مقاله قصد داریم در مورد دکمه های به کار رفته بر روی کت های مردانه صحبت کنیم.

انتخاب کت مناسب بر اساس سبک زندگی

در بازار کت و شلوار مردانه اگر دقت کنید می بینید که کت های مردانه در مدل های تک دکمه و دو دکمه و سه دکمه والبته کت هایی با دکمه های بیشتر وجود دارد که کمی سبک کلاسیک دارند. می توانید هر کدام از این مدل کت ها را بر اساس سلیقه و سبک زندگی خود انتخاب کنید. البته به خاطر داشته باشید که ویژگی های فیزیکی خود را فراموش نکرده و در انتخاب کت مناسب آن را نیز دخیل دهید.

کت مردانه

کت های یک دکمه

در مورد کتهایی که دارای یک دکمه هستند باید توجه زیادی داشته باشید و هنگامی که می نشینید دکمه آن را باز بگذارید ولی در زمان ایستادن بهترین کار این است که دکمه خود را ببندید. اینکار باعث می شود کت شما همیشه مرتب به نظر برسد و چروک نشود.

کت های مردانه دو دکمه

کت های مردانه دو دکمه در بین افراد بیشترین طرفدار را دارند و افراد بسیاری هستند که هنگام خرید کت و شلوار به سراغ این مدل از کت ها می روند. زمانی که یک کت دو دکمه پوشیده اید باید به خاطر داشته باشید که در حالت ایستاده حتما دکمه بالایی را بسته و دکمه پائینی راباز بگذارید این کار به جذاب تر دیده شدن شما کمک شایانی خواهد کرد. البته در مورد کت های دو دکمه باید بگوئیم بهتر است همیشه دکمه بالایی آن بسته باشد و تنها در حالت ایستاده است که باید دکمه پائینی را باز بگذارید.

کت مردانه

کت های مردانه سه دکمه

در خصوص پوشیدن کت هایی که دارای سه دکمه هستند بهتر است دکمه وسطی را ببندید البته در برخی موارد می توانید دو دکمه بالایی را ببندید اما در مورد کت هایی که دارای چهار دکمه هستند باید همواره به یاد داشته باشید که بسته بودن دو دکمه وسطی از موارد ضروری است که در مورد این کت ها باید رعایت شود.

کت های کلاسیکی که دارای دکمه های بسیار هستند

زمانی که به سراغ خرید کت های کلاسیک می روید باید به یاد داشته باشید که حتما تمام دکمه های آن را ببندید. همانگونه که در مورد سایر کت ها گفته شد در مورد کت های کلاسیک نیز باید تمام دکمه ها در زمان نشستن باز باشد. این کت های کلاسیک تنها به مردانی توصیه می شوند که دارای سرشانه های پهن هستند وباید به خاطر داشته باشید اگر زیر کت خوداز جلیقه استفاده کرده اید حتما تمام دکمه های آن را ببندید تا ظاهر مرتب تری به شما بدهند.

کت مردانه

همانگونه که گفته شد در انتخاب کت مناسب باید علاوه بر رنگ و طرح و اندازه دقیق باید تعداد دکمه هایی هم که بر روی آن دوخته شده است را در نظر گرفت. از سوی دیگر باید به خاطر داشته باشید تا در هنگام نشستن دکمه های کت خود را باز کنید و در حالت ایستاده یکی از آن ها را ببندید تا جذابیت مردانه شما دوچندان شود.

از من بپرس 2

Recent Posts

استایل مینیمال

استایل مینیمال به صورت کلی به معنی استایلی است که در آن همه لباس های…

5 سال ago

انتخاب لباس های مردانه

در موقع خرید لباس اولین نکته ای که باید درنظر داشته باشید این است که…

5 سال ago

برای موفق به نظر رسیدن چطور لباس بپوشیم ؟

ظاهر هر فرد تاثیر بسیار زیادی را روی موفق به نظر رسیدن وی دارد .…

5 سال ago

لباس مجلسی چه رنگی بخریم ؟

بیش تر خانم ها در هنگام انتخاب لباس مجلسی از رنگ مشکی استفاده می کنند…

5 سال ago

چگونه رنگ لباس ها را با هم ست کنیم ؟

بیش تر اوقات بیش تر افراد در ست کردن رنگ لباس دچار مشکل می شوند…

5 سال ago

برای یک مهمانی رسمی چه بپوشیم؟

شاید زمانی که با دوستان خود قرار دارید انتخاب کردن لباس ها سخت است و…

5 سال ago