#


چگونگی ایجاد هماهنگی جلیقه و کت مردانه

جلیقه
17 دسامبر 2017 3 نظر 1421 بازدید

چگونگی ایجاد هماهنگی جلیقه و کت مردانه

چگونگی ایجاد هماهنگی جلیقه و کت مردانه

پوشیدن کت به همراه جلیقه از گذشته تا کنون در بین افراد مرسوم بوده و به عنوان یک استایل کلاسیک شناخته می شود که می تواند جذابیت خاصی را به استایل افراد بدهد. ایجاد هماهنگی بین کت و جلیقه مردانه دارای اصول و قواعد خاصی است که باید آن ها را مد نظر قرار داده و با توجه به آن ها اقدام به پوشیدن کت و جلیقه نمائید.

جلیقه

جلیقه

انتخاب کت و جلیقه متناسب با آن

افراد بسیاری هستند که جلیقه را با کت مناسب آن می پوشند و می دانند که با هر مدل کت و جلیقه ای می توان ست مناسبی را به وجود آورد. برخی از کت ها و جلیقه ها را بهتر است به همراه یکدیگر نپوشید نه اینکه خوب نباشند اما بهتر است به جای آن ها ترکیب دیگری را انتخاب نمائید.

به عنوان مثال سعی کنید جلیقه راه راه خود را به همراه کت نپوشید چرا که خط های عمودی موجود در آن موجب می شود تا جلیقه و کت یکدیگر را خنثی نمایند. این مساله موجب می شود تا اندام شما به دو نیم دیده شود. اغلب مردان آیتم های دیگری را به هنگام پوشیدن کت و جلیقه به همراه دارند به همین دلیل باید رنگ مناسبی را برای کت و جلیقه خود انتخاب کنید تا اندام شما به شکل یه مکعب دیده نشود و بتوانید استایل خود را جذاب تر نشان دهید.

جلیقه

جلیقه

می توانید برای انتخاب جلیقه مناسب با کت مشکی خود که دارای یقه انگلیسی است به سراغ جلیقه های راه راه زاویه دار بروید.طرح این دو لباس موجب می شود تا ترکیب لباس های شما زیباتر از قبل دیده شود. با انتخاب کت ها و جلیقه هایی که دارای طرح های ساده و کوچک هستند می توانید ظاهر خود را جذاب تر نشان دهید.

ایجاد کنتراست با انتخاب رنگ مناسب

مردان برای اینکه بتوانند ترکیب رنگی مناسبی را داشته باشند باید به کنتراست رنگ ها دقت نمایند. برخی از رنگ ها زمانی که در کنار یکدیگر قرار می گیرند موجب می شوند تا ترکیب مناسبی ایجاد شده و ظاهر شما خوش فرم تر دیده شود. اگر کتی به رنگ قهوه ایـ خاکستری دارید می توانید از جلیقه هایی که دارای رنگ آبی تیره هستند استفاده نمائید.

آبی تیره بهترین رنگی است که در خصوص این رنگ کت می توان استفاده کرد و مردانی که این رنگ لباس را در بین دیگر لباس های خود ندارند بهتر است یکی از آن ها را تهیه نمایند تا بتوانند استایل زیبایی را برای خود به وجود بیاورند. پیراهن هایی که به رنگ آبی تیره و یا طوسی باشند می توانند استایل مردانه جذابی را برای شما داشته باشند.

جلیقه

جلیقه

انتخاب کفش مناسب برای اینکه بتوانید تیپ خود را کامل کنید باید به نکته مهم دیگری نیز توجه فرمائید. کفش یکی از بهترین مواردی است که می تواند استایل شما را کامل کرده و موجب زیباتر دیده شدن ظاهر شما شود. در خصوص کت قوه ای که به تن دارید می توانید از کفش های مجلسی که به رنگ قهوه ای نیز است استفاده نمائید. در خصوص کراوات خود نیز می توانید از مدل هایی که دارای ترکیب رنگی آبی تیره و رگه های قهوه ای و سفید است استفاده کرده و جذابیت استایل خود را ارتقا بخشید.

جلیقه مناسب با این استایل می تواند نقش مهمی در خوش تیپی و شیک پوشی شما داشته باشد بنابراین باید به این مورد مهم بسیار توجه داشته باشید و سعی کنید مورد هماهنگ و مناسبی را انتخاب نمائید. با این کار می توانید استایلی فوق العاده و جذاب را به وجود بیاورید و موجب به وجود آمدن ظاهری هماهنگ شوید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *