#


چگونگی اندازه گیری شلوار جین

21 ژانویه 2017 بدون نظر 1079 بازدید

چگونگی اندازه گیری شلوار جین

چگونه اندازه گیری شلوار جین را به درستی انجام دهیم

اندازه گیری شلوار جین ، از آن جایی که شلوار جین از محبوب ترین اجزای کمد لباس است و نقش مهمی در خوش تیپ شدن دارد باید در اندازه ی آن دقت کرد.

اگر شلوار جین شما تنگ است ؛

۱. ناحیه کمر شلوار را بشکافید تا فاقش گشاد و کوتاه تر شود اگر نمی توانید این کار را به درستی انجام دهید می توانید آن را به خیاط بسپارید تا به صورت حرفه ای انجام شود.
۲. برای این که شلوار جین خود را گشاد کنید آب ولرم را روی آن اسپری کنید و در جهتی که اندازه آن تنگ است بکشید تا گشاد شود.
۳. راه دیگری که برای گشاد کردن شلوار جین وجود دارد این است شلوارتان رابپوشید و داخل وان آب گرم بنشینید این کار باعث می شود شلوار شما بازتر شود.

اگر شلوار جین شما گشاد است :

۱. اگر شلوار شما در همه قسمت ها اندازهاست و در ناحیه کمر مشکل دارید یک کش عریض را در قسمت پشت کمر خود بدوزید تا شلوارتان اندازه شود.
۲. برای این که شلوارتان تنگ شود می توانید آن را با آب داغ بشویید. آب داغ کمک می کند که الیاف شلوار شما جمع و کوچک تر شود به همین سبب شلوار شما تنگ می شود.
۳. روش دیگری که وجود دارد این است که شلوارتان را در خشک کن قرار دهید و آن را روی قسمت داغ تنظیم کنید. مانند آب داغ هوای داغ نیز اثر جمع کنندگی دارد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *