چگونه با کفش پاشنه بلند استایل خوبی داشته باشیم

چگونه با استفاده از کفش های پاشنه بلند استایل خوبی را ایجاد کنیم

کفش پاشنه بلند می تواند پاها را کشیده تر نشان بدهد و فرم بدن شما را نیز زیباتر کند و بر ارزش لباس‌هایتان بیافزاید. یک جفت کفش پاشنه بلند می تواند هر استایلی را به یک سطح بینظیر تبدیل کند اما همانطور که می دانید راه رفتن روی آنها برای بانوان کمی مشکل است

 مشکل راه رفتن با کفش پاشنه بلند فقط درد و خستگی راه رفتن با این پاشنه ها نیست بلکه اینکه بتوانیم مثل یک مدل حرفه ای با آنها راه برویم هم می تواند کاری بسیار سخت باشد حتما برایتان این سوال پیش آمده است که مدلها چطور با آن پاشنه های ظریف و بلند به راحتی راه میروند.

برای اینکه بتوانید با کفش های پاشنه بلند به راحتی در مهمانی ها حضور پیدا کنید و راه بروید باید تکنیک های پوشیدن کفش پاشنه بلند را بلد باشید که بتوانید به آسانی برای هر موقعیت و با هر استایلی که دارید سراغ یک جفت کفش پاشنه بلند بروید.

۱-اول پاشنه پا را روی زمین قرار بدهید

 وقتی کفش پاشنه دار می پوشید سعی کنید ابتدا پاشنه کفش را روی زمین قرار دهید و بعد به آرامی به سمت پنچه حرکت کنید این کار باعث می شود فرم راه رفتن شما بسیار طبیعی به نظر برسد اما اگر می‌خواهید مانند یک آماتور به نظر برسید با هر قدم برداشتن پای تان را به شکل مستقیم و ناگهانی روی زمین بگذارید.

۲- هنگام پوشیدن کفش پاشنه بلند قدم های کوتاه بردارید

 همیشه قدم های کوتاه تر برداشته و تعداد قدم هایتان را بیشتر کنید البته لازم نیست مثل کودکان با قدم های خیلی کوچک حرکت کنیم ولی زیبا تر است قاب های شما از حالت نرمال کمی کوتاه تر باشد پوشیدن پاشنه بلند باعث می شود قدم های شما از حد طبیعی کوتاهتر دیده شود پس تعداد قدم هایتان را بیشتر کنید.

۳- درراه رفتن عجله نکنید

 اگر می خواهید یک تصویر عجیب و غریب از راه رفتن خود به نمایش بگذارید با کفش پاشنه بلند خود تلاش برای سریع راه رفتن داشته باشید این را به خاطر داشته باشید اگر می خواهید فرم راه رفتن تان صحیح باشد بهتر است با  کفش های پاشنه بلند با صبر و حوصله راه بروی آهسته راه رفتن به نوعی حس اعتماد به نفس شما را نشان میدهد.

۴- موقع راه رفتن کمی به بدن خود قوس بدهید

 زمانی که کفش پاشنه بلند پوشیده اید می توانید با متمایل کردن اندام خود به جلو سرعت راه رفتن تان را بیشتر کنید اما این تصویر بیرونی جالبی ندارد پس بهتر است اجازه بدهید بدنتان به سمت عقب متمایل شود در واقع با این شیوه از اینکه ناخودآگاه به جوایز شوید جلوگیری می کنید.

۵- سعی کنید روی یک خط مستقیم  قدم بردارید

 هنگام راه رفتن با کفشهای پاشنه بلند ، مقصد را در نظر بگیرید و و روی یک خط مستقیم فرضی تا مقصد حرکت کنید و به جای اینکه مدام حواستان به قدم بعدی تان باشد تمرکز خود را فقط روی نقطه مقصدبگذارید.

 ۶- موقع راه رفتن کمی به پاها قوس دهید

زمانی که احساس می‌کنید ممکن است سر بخورید بهتر است کمی به پاهایتان قوس بدهید با این کار کفش به پاهایتان نزدیک‌تر می‌شود و قدرت مانورتان افزایش می یابد و امکان سر خوردن بسیار کاهش می یابد.

۷- کفش پاشنه بلندی را بپوشید که به خوبی اندازه پای تان است

 اگر کفش شما دارای سایز مناسبی نباشد باعث می شود که با آن به سختی راه بروید و از طبیعی راه رفتن شما ممانعت میکند اگر کفش به پای تان کوچک است آن را قالب بزنید و اگر کمی بزرگ است حتماً از یک کفی استفاده کنید تا فیلم های شما بشود.

 اگر تاکنون از پوشیدن کفش پاشنه بلند واهمه داشتید و مدام نگران این بودید که دیگران متوجه آماتور بودن شما بشوند حال با رعایت این هفت نکته ساده میتوانید با اعتماد به نفس هر نوع کفش پاشنه بلندی را که می خواهید در مراسم و مهمانی ها به پوشید .

از من بپرس

Recent Posts

استایل مینیمال

استایل مینیمال به صورت کلی به معنی استایلی است که در آن همه لباس های…

5 سال ago

انتخاب لباس های مردانه

در موقع خرید لباس اولین نکته ای که باید درنظر داشته باشید این است که…

5 سال ago

برای موفق به نظر رسیدن چطور لباس بپوشیم ؟

ظاهر هر فرد تاثیر بسیار زیادی را روی موفق به نظر رسیدن وی دارد .…

5 سال ago

لباس مجلسی چه رنگی بخریم ؟

بیش تر خانم ها در هنگام انتخاب لباس مجلسی از رنگ مشکی استفاده می کنند…

5 سال ago

چگونه رنگ لباس ها را با هم ست کنیم ؟

بیش تر اوقات بیش تر افراد در ست کردن رنگ لباس دچار مشکل می شوند…

5 سال ago

برای یک مهمانی رسمی چه بپوشیم؟

شاید زمانی که با دوستان خود قرار دارید انتخاب کردن لباس ها سخت است و…

5 سال ago