#


چکار کنیم که شیک باشیم!؟( مخصوص خانم ها)

چکار کنیم که شیک باشیم!؟( مخصوص خانم ها)
21 آگوست 2017 بدون نظر 1379 بازدید

چکار کنیم که شیک باشیم!؟( مخصوص خانم ها)

گردنبند

لوازم فرعی یا همان اکسسوری ‌ها همیشه به عنوان اقلامی شیک و در عین حال ارزان برای خوب و زیبا نشان دادن یک ظاهر شیک و مناسب به کار می ‌روند. در بین این لوازم گردنبندها این توانایی را دارند که در انواع مختلف رنگ و شکل و اندازه، تی­شرت سفید ساده­ تان را به یک پوشش مدرن و خاص تغییر داده و تبدیل کنید جوری که توجه همگان را جلب کند.

 

دامن

مطمئن باسد و شک نکنید که با پوشیدن یک دامن طرح ‌دار زیبا وسوسه امتحان کردن دوباره و چندباره آن، شما را رها تنها نخواهد گذاشت. این نوع دامن را می ­‌توانید کاملا به جای دامن طوسی ساده ای که می ­پوشید، به تن کنید یا این که با همراهی یک تاپ رنگی چشم نواز برای مهمانی ‌های عصرانه ­‌تان با استایلی بینظیر ظاهر شوید.

 

کفش

شما میتوانید به راحتی این موضوع را درک کنید که هیچ لباسی به اندازه یک جفت کفش به روز پاشنه ‌دار اعتماد به نفس خوش پوشی و شیک بودن را به روح یک خانم القا نمیدهد. برای انتخاب کفش مناسب دو گزینه در اختیار شماست: اول این که به دنبال برند‌هایی با طراحی ‌های خاص باشید و یا کفش ‌های شیک و در عین حال ساده‌ را انتخاب کنید.‌

 

کیف نو

فرق چندانی نمیکند چه یک کیف پول کوچک یا یک کیف دستی بزرگ و جا دار همیشه خرید یک کیف انرژی و وجد را برای فرد به همراه دارد. مانند گردنبند ‌ها، اکسسوری ‌هایی مانند کیف ‌ها نیز قادر­ند به شکل و استایل شما جلوه ویژه و منحصر به فردی بدهند. یکی از نکات کلیدی که در انتخاب کیف باید در نظر داشته باشید، دقت در انتخاب رنگ و طرح آن است. به فصل ‌ها و ترکیب ‌های رنگی مختص هر کدامشان، توجه داشته­ باشید.

 

رژ لب

حتی اگر حوصله ندارید به سر و وضع خودتان برسید، اما بدانید، همیشه رژ لب ‌ها نقش یک دوست و منجی را برایتان بازی می ­­‌کنند. اگر با دقت و صبر کافی، به لب هایتان رژ بزنید، استایل شما منسجم‌ تر از قبل نشان داده می‌­ شود. در حقیقت، شما از تغییری که یک رژلب قرمز، چه روز و چه در شب، در ظاهر شما به وجود می‌­ آورد، شگفت زده خواهید شد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *