#


چه سبک مانتو مناسب خانم های قد کوتاه است؟

مانتو
21 اکتبر 2017 بدون نظر 1731 بازدید

چه سبک مانتو مناسب خانم های قد کوتاه است؟

چه سبک مانتو مناسب خانم های قد کوتاه است؟

مسلما خانم ها زمان بیشتری برای پوشیدن مانتو نسبت به لباس های مجلسی دارند و به همین دلیل است که مانتو از جمله لباس هایی است که هر خانمی اهمیت بسیاری به آن می دهد. اگر مانتوی خود را به درستی انتخاب نکنید تاثیرات منفی بسیاری را بر روی تیپ و استایل شما خواهد داشت و موجب خواهد شد تا طرز تفکر دیگران نسبت به ما متفاوت باشد. پس باید در انتخاب مانتو مناسب هم دقت کافی به خرج داد و اصول و متریال هایی که برای انتخاب آن وجود دارد رعایت کرد.

برخی از خانم ها هستند که دارای قد کوتاهی بوده و هیکل آنها نسبت به قدشان درشت تر می باشد. در این مقاله می خواهیم در خصوص مانتوهایی که مناسب این گروه از خانم ها است صحبت کنیم تا این دسته از خانم ها هم بتوانند مانتو مناسبی با هیکل خود پوشیده و استایل جذاب تری داشته باشند.

مانتو

مانتو

خانم های درشت هیکل و مانتو مناسب آنها

خانم هایی که دارای اندام درشتی هستند بهتر است به سراغ مانتوهای بلند بروند چرا که این سبک مانتوها نسبت به ماتوهای کوتاه برای لاغر تر نشان دادن این افراد مناسب تر هستند. مانتوهایی که قد کوتاهی دارند اندام شما را درشت تر از قبل نشان خواهند داد بنابراین سعی کنید به سراغ آن ها نروفته و مدل های دیگری را انتخاب کنید.

خانم هایی که هیکل درشتی دارند علاوه بر مانتوهای کوتاه نباید به سراغ مانتو های جذب نیز بروند. بهترین توصیه ای که می توانیم برای این گروه از خانم ها داشته باشیم این است که از بین مدل های متنوع مانتو به سراغ مدل هایی بروند که درست اندازه و سایز آن ها باشد چرا که مانتوهایی که جذب هستند و یا سایز کوچکی دارند باعث می شود درشتی اندام شما بیش از حد در چشم باشد و این اصلا برای استایل و ظاهر شما خوب نخواهد بود پس بهتر است از انتخاب این مدل مانتوها دوری کنید.

مانتو

مانتو

مانتو مناسب خانم هایی که قد کوتاهی دارند

ـ خانم هایی که دارای قد کوتاهی هستند می توانند از مانتوهایی که جذب بوده و به شکل راسته در بازار موجود می باشند مدل هایی را انتخاب کنند و اندام و استایل خود را زیباتر نشان دهید.

ـ خانم های قد کوتاه باید به سراغ مانتوهایی که قد مناسبی دارند و نه خیلی کوتاه و خیلی بلندهستند بروند. این مدل از مانتوها اندام شما را کشیده تر نشان می دهد و موجب می شود قد شما بلندتر دیده شود.

ـ پوشیدن مانتوهایی که قد آنها تا روی زانو می باشد بهترین گزینه برای خانم های قد کوتاه است. این سبک مانتوها نیز می تواند در بلند تر دیده شدن اندام شما موثر باشد پس به هنگام خرید مانتو اندام خود را نیز در نظر بگیرید.

خانم های قد کوتاه و درشت هیکل به هیچ عنوان نباید به سراغ مانتوهایی که حالت گشاد دارد بروند چرا که این مانتوها باعث می شوند این گروه از خانم ها چاق تر از همیشه به نظر برسند و این امر به هیچ عنوان برای یک خانم جلوه خوبی را به همراه نخواهد داشت.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *