#


چه رازی در خوش استالی کری گرانت وجود داشت؟

کری گرانت
10 نوامبر 2018 بدون نظر 1817 بازدید

چه رازی در خوش استالی کری گرانت وجود داشت؟

چه رازی در خوش استالی کری گرانت وجود داشت؟

کری گرانت یک هنرپیشه آمریکایی- انگلیسی بود که در سال ۱۹۰۴ متولد و در سال ۱۹۸۶ چشم از جهان بست. انستیتوی فیلم ایالات متحده در سال۱۹۹۹ وی را در در جایگاه دوم بهترین بازیگران مرد تاریخ سینما قرار داد. وی به دنبال ایفای نقش در فیلم‌ هایی مانند «داستان فیلادلفیا»، «شمال از شمال غربی»، «بد نام» و «گرفتن یک دزد» دارای اعتبار زیادی شد و جایزه افتخاری اسکار چهل و دومین مراسم آکادمی جوایز را کسب کرد.

وی نه تنها در حوزه بازیگری، بلکه در صنعت مد و فشن هم مانند ستاره ای می درخشید. استایل ویژه او الهام بخش خیلی از افراد بود، به صورتی که مجله GQ وی را به عنوان یکی از پنجاه مرد خوش استایل دنیا معرفی نمود.

کری گرانت خودش در رابطه با این موضوع گفته است: «همواره تمیز و شیک لباس بپوشید. هر فردی که به لباسش اهمیت می دهد، صد در صد به رفتارش م اهمیت می دهد.»

کری گرانت به عنوان یک جنتلمن واقعی و یکی از خوش استایل ترین هنرمندان بود که در حال حاضر هم تاثیراتی از خود بر جای گذاشته است. وی عنوان کرده: «من اول سعی می کردم به چیزی که علاقه دارم تظاهر کنم ولی با تکرار این رفتار در نتیجه به آن شخصیتی که علاقه داشتم، رسیدم.»

چیزی که بیش از هر چیز باعث خاص و منحصر به فرد بود کری می شد، توجه وی به جزییات بود. وی همواره مرتب و شیک می گشت. موهایش در هر حال مرتب و شانه زده و لباس هایش اتو شده بود.

هر چند موردی که بیش از هر چیز در ظاهر وی می درخشید، اعتماد به نفس بالای او بود. اهمیتی نداشت که او کت و شلوار پوشیده یا تیپی اسپورت، وی تا اندازه ای به انتخاب لباس های خود اعتماد داشت که ناخودآگاه در چشم همه زیبا و شیک به نظر می رسید. به عقیده او، نحوه لباس پوشیدن یک مرد می باشد که به او شخصیت می دهد.

این بازیگر به یاد ماندنی در قرن بیستم به عنوان یکی از زیباترین مدل های مردانه انتخاب شد. در صورتی که علاقه مندید که با راز خوش تیپی وی آشنا شوید، در ادامه مطلب ما را همراهی کنید.

فیت بودن لباس

یکی از قوانین کری گرانت در پوشیدن لباس، فیت بودن لباس بود: «به عقیده من لباس های آقایان مثل خانم ها باید جلب توجه نماید. لباس هایی را انتخاب نمایید که اندازه تن تان است. در صورتی که قادر نیستید که به راحتی آن ها را از بازار تهیه کنید، از یک خیاط کمک بخواهید.»

کیفیت همواره مهم تر از کمیت

کری بر این اعتقاد بود: «چنانچه یک کفش با کیفیت و با قیمت بالا بخرید، بهتر از چهار جفت کفش ارزان و بدون کیفیت است. به این ترتیب، مهم نیست که چند سال آن را می پوشید، همین اندازه که یک کفش با کیفیت پوشیده اید، جذابیت خود را بالا برده اید.»

ساده ولی شیک

کری گرانت عنوان کرده است: «سادگی همواره یکی از اسرار  خوش تیپی من بوده است. تنها یک کت رنگ روشن ساده می تواند مورد مناسبی برای هر مراسمی چه در روز و چه در شب باشد. به عقیده من کت های رنگ سرمه ای و خاکستری دو رنگی هستند که در کمد هر مردی باید وجود داشت باشد.»

دی در خصوص کفش می گوید: «نخستین موضوع کفشی که یک مرد باید داشته باشد، کفشی است راحت که قادر باشید در هر وضعیتی آن را بپوشید. رنگ آن هم باید مشکی باشد. اگر بخواهم گزینه دیگری را انتخاب کنم، رنگ های دیگری مانند قهوه ای تیره بهترین گزینه است.»

یکی از تیپ هایی که کری کت به آن علاقه دارد خاکستری روشن در کنار یک پیراهن ساده سفید و کراواتی تیره است.

پیراهن سفید، انتخابی هوشمندانه

آیا می توانید رنگی را بیابید که با سفید ست نباشد؟ سفید رنگی است که با همه ی رنگ های دیگر به راحتی ست می شود، به این ترتیب باید چند دست پیراهن سفید رنگ را در کمد لباس های خود داشته باشید تا در شرایطی که حوصله یا زمان ست کردن لباس را ندارید، از آن استفاده کنید. کری گرانت هم پیراهن های سفیدش را یا به تنهایی و یا همراه با کت، سویشرت یا حتی شلوار جین به تن می کرد.

اکسسوری های اضافی، ممنوع!

بر اساس گفته های کری: «از گذاشتن اکسسوری های اضافی خودداری نمایید. هر اندازه که اکسسوری های شما ساده تر باشد، بهتر است.» به طور مثال کری هیچ موقع زمانی که کت می پوشید دیگر کمربند نمی بست. وی سادگی را بر هر مورد دیگری ترجیح می داد. دستمال جیبی مربعی شکل معمولی و علاوه بر آن یک ساعت مچی به عنوان اکسسوری برای تمام ظاهر وی کافی بود.

سویشرت، انتخابی برای جنتلمن ها

کری گرانت گفته است: «فقط پول نیست که ضامن خوش تیپی مرد است، در واقع استایل شخصی انسان است که به هر کسی شخصیت و جذابیت می بخشد.»

کری به تن کردن سویشرت یا ژاکت های بافتنی معروف بود. به عقیده وی این مدل لباس به هر مردی، با هر استایل و اندامی که داشته باشد، می آید. وی برخی مواقع ژاکت های خود را روی پیراهن های سفیدش می پوشید که نه تنها جذاب به نظر می رسید، بلکه لباس سفیدش را هم از کثیف شدن نجات می داد.

لباس هر چه کمتر، بهتر

تعدادی از آقایان وجود دارند که کمد لباس خود را پر از لباس می کنند، ولی این را نمی دانند که هیچ یک از آن ها را استفاده نمی کنند. به جای این کار، مناسب تر است که پول خود را روی لباس هایی که خیلی از آن ها خوشتان می آید و به همان اندازه به کارتان می آید، کنید همانند کری گرانت و داشتن تعداد زیادی از لباس، فقط شما را در ست کردن گیج می کند.

توجه به جزییات ظاهر

به عقیده کری جزییات خیلی اهمیت ندارند. به طور مثال به همان اندازه که کت و شلوار برای مان اهمیت دارد، باید به جوراب یا اکسسوری های دیگر هم توجه کنیم.

به عقیده این ستاره، جوراب می بایست بلند باشد، به صورتی که در زمان بلند شدن یا نشستن پاها دیده نشود.

جیب های لباس ها را هم نباید از لوازم مختلف پر کرد به صورتی که سنگین شود و لباس شما را آویزان کند. در صورتی که قصد دارید در جیب تان چیزی بگذارید، به چند تا کارت بسنده کنید.

در نتیجه برای اینکه یک جنتلمن واقعی به نظر برسید، فقط خوش پوشی کافی نیست، بلکه رفتارتان هم باید پسندیده باشد. علاوه بر این، چنانچه اعتماد به نفس خوبی داشته باشید، برگ برنده دست شما خواهد بود و مانند ستاره ای در جمع می درخشید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *