#


چند نکته مد برای مردان کوتاه قد!

چند نکته مد برای مردان کوتاه قد!
18 آگوست 2017 بدون نظر 1195 بازدید

چند نکته مد برای مردان کوتاه قد!

شما باید در داخل احساس اعتماد به نفس کنید تا رفتار خود را در خارج نشان دهید.

برای کمک به شما در نگاه و احساس خوب، در اینجا برخی از راهنمایی های مد محبوب ترین و مورد آزمایش برای شما مردم ذکر کردیم :

چیزهایی مانند کفی های مخصوص کفش را بپوشید

بالا برنده های کفش بهترین دستگاه تقویت قد بلند امروزه است. به سادگی آنها را به هر جفت کفش با پشتیبانی مچ پا بالاتر ببرید و بعد شما آماده رفتن هستید.در عرض چند ثانیه شما ۱ تا ۳ اینچ اضافه شدن در قد را خواهید داشت.چند نکته مد برای مردان کوتاه قد!

۲. از لباس های شل استفاده نکنید

لباس های شل و ول شما را کوتاه تر و حتی کوچکتر می کند. لباس های شل مانند پیراهن شما را کوتاه تر از حد معمول می کنند.به همین دلیل است که بیشتر افراد کوتاه مشهور ترجیح می دهند لباس مناسب خود را به جای آماده انتخاب کردن طراحی کنند.

۳. لباس های کاملا متناسب را بپوشید

لباس های متناسب شما را باهوش تر و با اعتماد به نفس بیشتری جلوه میدهد.

شما همچنین احساس تناسب اندام و شلوار را دوست خواهید داشت، زیرا این باعث می شود شما خوب به نظر برسید و احساس راحتی کنید. لباس های مناسب حتی برای مردان با وزن اضافی توصیه می شود.

۴. از پوشیدن موهای بلند خود اجتناب کنید

موهای بلند و متلاطم شما را فقط به عنوان یک Sasquatch کوتاه جلوه میدهد!

موهای بلند نیز باعث می شود که شما بزرگتر و ناخوشایند به نظر  برسید و در حالی اگر کوتاه تر باشد به شما حتی احساس جوان تری میدهد. وقتی احساس میکنید جوانتر هستید، انرژی بیشتری خواهید داشت و مطمئنا بهتر به نظر میرسد.چند نکته مد برای مردان کوتاه قد!

۵. از کمربندهای بزرگ و با ضخامت اجتناب کنید

کمربندهای بزرگ و ضخیم تنها شما را کوتاه تر نگه می دارد.

اگر شما باید کمربند بپوشید، یک کمربند چرمی با رنگ های تک رنگ را انتخاب کنید. یک سگک ساده نیز کافی است.

۶. از لوازم جانبی بیش از حد اجتناب کنید

شما می خواهید چشم های خود را از پاهای کوتاهتان بردارید پس از کمربندهای رنگارنگ با سگک های بزرگ، زنجیر، دستبند های بزرگ و حلقه های بزرگ استفاده نکنید.

اگر نمیتوانید در جواهرات پوشیدن مقاومت کنید، از ساده های ان یا فقط از قطعاتی استفاده کنید که به معنی چیزی است که فقط برای شما مناسب است

۷. از ژاکت های بلند اجتناب کنید

ژاکت های بلند و همچنین کت های بلند با جیب های بلند فقط باعث اضافه وزن و کوتاه تر شدن شما می شوند.

بهتر است یک طراحی کوتاه تر و بهتر از یک جیب پنهان به جای یک طرح طولانی و نامناسب استفاده شود.چند نکته مد برای مردان کوتاه قد!

۸. اجتناب از خمیده شدن

گاهی اوقات یک تغییر وضعیت منظم قادر به افزایش قد شما حتی برای چند اینچ بیشتر خواهد بود. شل شدن ستون فقرات را کاهش می دهد و قد کوتاه را نیز کاهش می دهد.

هنگامی که خودتان را با صاف کردن پشت و شانه های خود بالا می برید، نه تنها وضعیت خود را بهبود می دهید، بلکه باعث می شود که دیگران شما را نیز بهتر ببینند.چند نکته مد برای مردان کوتاه قد!

فردی با وجود کمبود قد خود، موقعی که وضعیت مناسب دارد، بیشتر با اعتماد به نفس و آماده بودن برای انجام هر کاری به نظر می رسد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *