#


چگونه مشکل در هم گره خوردن زنجیر گردنبند خود را حل کنیم ؟

گردنبند
11 آگوست 2017 بدون نظر 6695 بازدید

چگونه مشکل در هم گره خوردن زنجیر گردنبند خود را حل کنیم ؟

از این ترفند استفاده کنید و دیگر وقت خود را صرف باز کردن گردن بنده در هم پیچ خورده نکنید …

در اینجا و در این پست لازم نیست دراماتیک وار به مطلب نگاه کنید ، ولی موضوعی که وجود دارد این است که واقعا بعضی از اتفاقات عادی که در زندگی ما رخ می دهند بسیار درد سر ساز و وقت زیادی از ما را تلف می کنند . برای نمونه همین گردنبد های مزخرفی که زنجیر هایشان در هم گره خورده و دقیقه ها و حتی ساعت ها وقت ما را می گیرد .

از این رو ، تلاش ما بر این است که راه حلی ایده آل برای نگه داشتن این زنجیر ها مرتب و بدون گره خوردگی در صندوق جواهرات تان ، برای استفاده به موقع شما از آن ارائه دهیم . بدین گونه است که باید شما آن را محکم به یک بسته بندی پلاستیکی سوار کنید .

تمام کاری که لازم است و شما باید انجام دهید این است که دو ورق (از هر جنسی را ) در همان اندازه برش و شکل دهید ، گردنبند ( یا دست بند ، گوش واره و یا هر چیز دیگری ) را در بالای ورق قرار دهید ، سپس به آرامی آن را به بالا و اطراف ورق استوار و قرص کنید تا تکان نخورد و جا به جا نشود . با یک بار انجام این کار ورق ها شکل گرفته است و از این پس می توانید جواهرات خود را روی آن ها نگه داری کنید . حتی اگر بخواهید می توانید آن ها را در کیف خود میان مدارک و برگه ها و لباس های خود جا سازی کنید و هر زمان که دوست داشتید بدون معطلی و به سرعت از آن ها استفاده کنید .

با این کار دیگر هیچ پیچ و خمی ، هیچ گرهی و هیچ تغییر شکلی در جواهرات گران بهای تان به وجود نخواهد آمد و حتی با این کار فضای کمتری از صندوق زیور آلات تان اشغال خواهد شد .

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *