#


پیشنهادی به خانم های باردار که موجب شیک پوشی آن ها می شود

6 فوریه 2018 بدون نظر 2329 بازدید

پیشنهادی به خانم های باردار که موجب شیک پوشی آن ها می شود

پیشنهادی به خانم های باردار که موجب شیک پوشی آن ها می شود

در روزهایی که به سمت هوای گرم می رود خانم های باردار نگران خوش پوشی خود می باشند و تمایل دارند لباسی مناسب با این هوا را برای خود انتخاب کنند که علاوه بر زیبایی موجب راحتی آن ها نیز باشد و بتوانند به بهترین شکل از خوش پوشی خود را حفظ نمایند. در دوران بارداری انتخاب های کمتری پیش روی این دسته از افراد قرار دارد و باید مدل هایی را انتخاب کنید که سایز این دوران باشد و این کار کمی سخت به نظر می رسد. بهتر است این مطلب را تا انتها بخوانید تا بتوانید با ایده هایی که در اختیارتان قرار می دهیم آشنایی بیشتری داشته باشید و بتوانید ظاهر زیبای خود را به بهترین شکل حفظ کنید.

استفاده از سارافون

سارافون ها یکی از مهمترین لباس هایی هستند که در هر فصلی خانم های باردار نسبت به آن ها تمایل بیشتری دارند. در بین مدل ها و جنس های مختلف سارافون ها انواع جین آن ها زیبایی بیشتری را برای افراد به وجود می آورند. افرادی که به تیپ اسپرت علاقه مند هستند می توانند سارافون جین خود را به همراه تی شرتی آستین کوتاه استفاده نمایند و یا آن ها را به تنهایی تن کنند و در میهمانی هایی که کمی حالت دوستانه دارد حضور یابند.

شلوارک مناسب

یکی از لباس هایی که بسیار برای استفاده در هوای گرم مناسب است شلوارک می باشد که اغلب خانم های باردار گمان می کنند در این دوران نمی توان از شلوارک استفاده کرد در حالی که مدل های متنوع و راحت این شلوارک ها می تواند جذابیتی خاص را برای شما به وجود بیاورد. در هنگام انتخاب این مدل از لباس ها توجه کنید که به اندازه کافی گشاد باشد و جنس آن نیز نازک باشد تا بتوانید احساس بهتتری داشته باشید. یکی از بهترین رنگ هایی که در مورد شلوارک خود می توانید انتخاب کنید رنگ های روشن آن است که احساس بهتری را برای شما به وجود خواهد آورد. مدل هایی که دارای بند است بهترین گزینه است و می توانید در دوران بارداری خود با توجه به تغییر سایزی که پیدا می کنید اندازه آن را نیز تغییر بدهید.

پوشیدن دامن در دوران بارداری

اگر تمایل دارید در این دوران از دامن استفاده کنید باید دقت کنید که دارای جنس کلفتی نباشد و وزن آن نیز زیاد نباشد چرا که مدل های کلفت و سنگین باعث می شوند نتوانید به راحتی تحرک داشته باشید. می توانید دامن مشکی خود را که از انواع پارچه ای است را به همراه تاپ های مجلسی به تن کنید و یا از تاپ های اسپرت که دارای رنگ های متنوع است استفاده کرده و در مراسم دوستانه و رسمی حضور پیدا کنید.

استفاده از تاپ

یکی از لباس های خانگی که در دوران بارداری بسیار از آن ها استفاده می شود تاپ ها و بلوزهایی هستند که دارای آستین کوتاهی می باشند. در مورد این مدل از لباس هایی که در دوران بارداری نیز بسیار مورد استفاده قرار می گیرد باید دقت داشته باشید حتما از کیفیت بالایی برخوردار باشند تا در صورت استفاده مداوم و شستشوهای بیش از حد مشکلی برای آن ها پیش نیاید و بتوانید مدت زمان بیشتری آن ها را بپوشید. تاپ ها و بلوزها لباس هایی هستند که در بیشتر موارد مورد استفاده قرار میگیرند و در دوران بارداری می توان از این لباس ها بیشترین استفاده را داشت.

پوشیدن مانتو در دوران بارداری

در دوران بارداری می توانید از مانتوهایی که دارای رنگ روشنی است استفاده کنید البته بهتر است از مانتوهایی که دارای طرح های زیبایی بر روی آن ها است مدل مناسبی را انتخاب کنید. برخی از مانتوها جلو بسته هستند و می توان آن ها را به عنوان یک لباس نیز با ساپورت و یا جوراب های بلند پوشید. این مدل از لباس ها می تواند زیبایی خاصی را برای شما به وجود بیاورد و خوش پوشی خانم های باردار را ارتقا ببخشد.

پوشیدن بلوز مناسب

در زمانی که قصد انتخاب بلوزی را برای خود دارید باید به چند نکته توجه داشته باشید که یکی از مهمترین آن ها این است که بلوزتان در قسمت جلو دارای پیلی باشد تا بتوانید علاوه بر زیبایی اندام خود را نیز بهتر نشان دهید. این مدل از بلوزها باعث می شود تا بدن تان در این لبای احساس بهتری داشته باشند و هیچ گونه فشاری نیز به شکم تان وارد نشود.

مانتوی مناسب برای بیرون از منزل

 برخی از خانم های باردار به دلیل اینکه در بیرون از منزل نیز کار می کنند باید مانتوهایی را خریداری نمایند که علاوه بر گشاد بودن بسیار راحت و خنک نیز باشد. البته این مورد تنها به خانم های شاغل ارتباط ندارد و تمام خانم های باردار می توانند در دوران بارداری خود مانتوهایی را انتخاب نمایند که جنس آن نرم باشد و کمی نیز حالت گشادی داشته باشد تا در صورت پیدا کردن اضافه وزن بسیار نیز بتوانید به راحتی از آن استفاده نمائید.

برخی از خانم های باردار گمان می کنند در دوران بارداری نمی توانند در هیچ مراسم و جشن عروسی شرکت کنند چرا که می پندارند لباس مناسبی برای این دوران نمی توانند پیدا کنند اما باید بگویئم این طرز فکر بسیار اشتباه است و و لباس های مجلسی زیبایی برای خانم های باردار وجود دارد که می توانند از آن ها استفاده نموده و در مجالس عروسی و میهمانی ها حاضر شوند. کافی است چرخی در فروشگاه های لباس بزنید و پیراهن هایی را که دارای رنگ روشن و شاد است را برگزینید و خود را به عنوان یک مادر خوش پوش و خوش استایل نشان دهید و خاطره ای خوب را از دوران بارداری خود به وجود بیاورید. با در نظر گرفتن این موارد می توانید استایلی زیبا را برای خود بسازید و به یاد داشته باشید که استایل خوب داشتن در هر دورانی تنها مستلزم کمی توجه و دقت می باشد. بنابراین با کمی دقت و سلیقه در دوران بارداری نیز می توانید استایلی زیبا و جذاب را برای خود به وجود بیاورید و با پوشیدن لباس مناسب احساس خوبی را برای خود به وجود بیاورید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *