#


پیشنهادهایی برای مد در تابستان

مد در تابستان
22 ژوئن 2017 بدون نظر 1449 بازدید

پیشنهادهایی برای مد در تابستان

پیشنهادهایی برای مد در تابستان

به گزارش از من بپرس، دنیای گسترده مد در تابستان نیز مختصات خاص خود را دارد. در واقع هر فصلی نوع خاصی از مد را می طلبد که برای آنهایی که دوست دارند با جریان روز مد همراه شوند، آگاهی از آن ضروری است.

در مطلب پیش رو برای شما از اکسسوری هایی خواهیم گفت که در تابستان امسال مد می شوند. شاید تعجب نکنید اگر دو سه گزینه اول مختص به کلاه باشد. تابستان و آفتاب و کلاه های جور واجور!!

کلاه کپ

این کلاه هیچ وقت از مد نمی افتد، درست مثل کفش های کان ورس!!

کلاه کپ آن قدر طرفدار دارد که برخی از سلبریتی ها آن را روی فرش قرمز نیز سر می کنند.

البته این امر علاوه بر ظاهر زیبای این نوع کلاه به خاطر محافظت از نور آفتاب داغ تابستان نیز هست. فرقی نمی کند در چه سنی و در کجا هستید، این نوع کلاه علاوه بر مراقبت از پوست صورت شما، شما را شیک جلوه می دهد.

کلاه پاناما

این کلاه نیز مانند کلاه کپ علاوه بر زیبایی برای سلامت پوست نیز کارایی دارد. با این تفاوت که از کلاه کپ رسمی تر است. بنابراین می توانید در مراسم رسمی نیز از آن استفاده کنید.

علاوه بر اینها تنوع رنگی زیاد کلاه پاناما به شما اجازه می دهد تا آن را با انواع مختلف لباس ست کنید. در این بین رنگ های سفید و آبی آن از طرفداران بیشتری برخوردار است. سفید به خاطر عبور ندادن نور آفتاب و آبی به خاطر ست شدن راحت با لباس هاس جین.

دستبند

اگر مانند برخی از افراد که از بستن دستبند بر روی دست ناراحت می شوند، نیستید، پس پیشنهادهای خوبی برای شما داریم!!

دستبند هم جز آن اکسسوری هایی است که کمتر زمانی از مد می افتد. شاید مدل آن تغییر کند، اما خود دستبند وسیله ای زیبا برای همراهی با مد و جذابیت پوشش است.

اگر سری به فروشگاه های دستبند بزنید، مدل های مختلف آن را از سنگی گرفته تا چرمی و مهره ای می بینید که با توجه به سلیقه تان می توانید یکی را انتخاب کنید.

حتی می توانید چند مدل مختلف تهیه کنید و آنه را با هم دست کنید. فقط در ترکیب آنها دقت به خرج دهید و نیز مواظب باشید که در کجا از چه دستبندی استفاده می کنید.

مثلاً می توانید دستبندهای مرواریدی، چرمی یا سنگی را در ساحل دریا و دستبندهای پارچه ای یا کشی را هنگام  بیرون رفتن شبانه با دوستان تان استفاده کنید.

پیشنهاد آخر نیز استفاده از رنگ های روشن در روزهای گرم سال است.

گردنبند

اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که گردنبند را می پسندند، پیشنهاد می کنیم که از مدل های ساده آن استفاده کنید.

به یاد داشته باشید که گردنبند را هنگامی که ساده پوشیده اید، استفاده کنید تا از شلخته به نظر رسیدن جلوگیری کرده باشید.

فکر کنید اگر گردنبند را با یک بلوز طرحدار، یک کلاه کپ و یک دستبند با هم استفاده کنید، چه می شود!!

تکرار می کنیم که گردنبد را هنگامی که ساده پوشیده اید، استفاده کنید. مگر اینکه ست خاصی را مد نظر داشته باشید.

ساک دستی

اگر در گروه آنهایی دسته بندی می شوید که در مسافرت ها، به هنگام باشگاه رفتن و خرید نیز به فکر مد و ظاهر خود هستند، پیشنهاد می کنیم از ساک های دستی استفاده کنید.

در بازار مدل های شیکی از این ساک ها وجود دارد که می توانید رنگ مورد علاقه خود را از بین آنها انتخاب کرده و با لباس هایتان ست کنید.

کوله پشتی

درست است که کوله پشتی خیلی دانشجویی به نظر می رسد، ولی تنوع مدل های آن و راحتی حملش می تواند دلچسب باشد. مخصوصاً با توجه به اینکه اخیراً نیز توجه طراحان مد را به خود جلب کرده است.

عینک آفتابی رنگی

عینک آفتابی تنها به درد پنهان کردن درونیات و یا مرموز بودن و نیز جلوگیری از تابش مستقیم نور آفتاب به چشم نمی خورد!!

چندین دهه است که استفاده از عینک های آفتابی در طراحی مد جایی مخصوص دارد. پیشنهاد ما این است که در فصل هایی مانند بهار و تابستان از عینک هایی که قاب رنگی دارند استفاده کنید. و این به خاطر تنوع رنگ طبیعت در این دو فصل سال نیز هست.

ساعت های بند کشی

به نظر می رسد بندهای کشی ساعت در تابستان انتخاب بهتری نسبت به بندهای چرمی و یا استیل باشند. این بندهای کشی تنوع رنگی دارند و این امکان را به شما می دهند که آنها را با دستبند خود ست کنید. علاوه بر آن خیلی راحت هستند.

فقط یادتان باشد، خیلی شلوغ نشود. زیبایی در سادگی است!!

 

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *