#


پیدا کردن شلوار جین مناسب با انداممان!

پیدا کردن شلوار جین مناسب با انداممان!
21 ژانویه 2017 بدون نظر 1057 بازدید

پیدا کردن شلوار جین مناسب با انداممان!

شلوار جین مناسب با انداممان را چگونه پیدا کنیم

شلوار جین به دلیل این که پر مصرف می باشد و از علایق خانم ها و آقایان است باید مناسب آنها را پوشید.

افرادی که اندام مستطیلی دارند :

این نوع از اندام صاف و لاغر هستند و هیچ گونه انحنایی ندارند برای این افراد شلوار جین دم پا گشاد، تنگ و فاق کوتاه مناسب است شلوارهایی که فاقشان بلند و گشاد هستند آن ها را لاغر تر نشان می دهد.

افرادی که اندامشان مثلث معکوس است :

این افراد شانه های عریض، میان تنه چاق و پا و باسن لاغری دارند همانند مثلث برعکس…. برای این افراد شلوار با فاق متوسط مناسب است و باید پاچه های آن تقریبا گشاد باشد  پاهای لاغر آنها را نشان ندهد.
شلوار هایی که فاقشان کوتاه است چاقی شکم را نشان می دهد و شلوارهایی که بیش از حد گشاد یا تنگ باشد پاها را لاغر تر نشان می دهد.

افرادی که اندامشان مانند سیب است :

این افراد در قسمت میانی بدن خود بسیار چاق هستند و وزنشان بیشتر است و باید از شلوار های راسته گشاد استفاده کنند. استفاده از این شلوار ها باعث می شود که لاغر تر نشان داده شوند و شلوار های فاق بلند شکم را جمع تر می کند.

افرادی که اندام آنها مانند ساعت شنی یا گلابی است :

این افراد دارای کمر باریک و باسن بزرگ هستند از انتخاب مناسب برای این افراد مدل دم پا گشاد با راسته کشی است. معمولا در این افراد دور باسن و دور کمر متناسب نیست به همین خاطر ممکن است شلوارهای مورد پسند آنها در ناحیه باسن تنگ و در ناحیه ی کمر گشاد باشد به همین خاطر به آنها شلوارهای کشی و فاق کوتاه توصیه می شود.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *