پوشیدن پیراهن جین مردانه

پیراهن جین مردانه از جمله پیراهن های محبوبی هستند که باید بدانید آنها را با چه لباس هایی بپوشید. طی این مقاله ما به شما راهنمای پوشیدن پیراهن های جین مردانه را ارائه می دهیم.

۱- پیراهن جین و شرت : برای مسافرت های کنار ساحل به شما این تیپ را پیشنهاد می کنیم. بهترین تیپ برای شما برای سفر پوشیدن پیراهن جین به همراه شلوارک های رنگ پوست و کفش های بدون بند است.

۲- پیراهن و شلوار جین : شما می توانید به راحتی یک پیراهن رنگ روشن جین را با یک شلوار تیره جین ست کنید. و به همراه آن کفش کالج قهوه ای بپوشید.

۳- پیراهن جین، شلوار جین و تی شرت سفید : شما می توانید با این لباس ها یک تیپ عالی برای خود بسازید و از یک کلاه رپی لبه دار برای جذاب شدن استفاده کنید. هنگامی که می خواهید به یک تولد دوستانه بروید از این تیپ استفاده کنید.

۴- پیراهن جین با شلوار جین رنگی : پیراهن های معمولی خود را نپوشید و به جای آن یک پیراهن جین را با شلوار رنگی بپوشید و کتانی سفید را با آن ست کنید. این تیپ برای یک شام دوستانه مناسب می باشد.

۵- پیراهن جین و کت شش دکمه : شما می توانید زیر کت و شلوار خود یک پیراهن جین بپوشید هم کلاسیک است و هم امروزی می باشد. این تیپ برای مجالس عروسی و رسمی توصیه می شود.

۶- پیراهن جین و شلوار پارچه ای : شاید فکر می کنید شلوار جین برای محل کار غیر رسمی می باشد. این گونه فکر نکنید و یک پیراهن جین را با شلوار پارچه ای ست کنید.

از من بپرس 5

Share
Published by
از من بپرس 5

Recent Posts

استایل مینیمال

استایل مینیمال به صورت کلی به معنی استایلی است که در آن همه لباس های…

5 سال ago

انتخاب لباس های مردانه

در موقع خرید لباس اولین نکته ای که باید درنظر داشته باشید این است که…

5 سال ago

برای موفق به نظر رسیدن چطور لباس بپوشیم ؟

ظاهر هر فرد تاثیر بسیار زیادی را روی موفق به نظر رسیدن وی دارد .…

5 سال ago

لباس مجلسی چه رنگی بخریم ؟

بیش تر خانم ها در هنگام انتخاب لباس مجلسی از رنگ مشکی استفاده می کنند…

5 سال ago

چگونه رنگ لباس ها را با هم ست کنیم ؟

بیش تر اوقات بیش تر افراد در ست کردن رنگ لباس دچار مشکل می شوند…

5 سال ago

برای یک مهمانی رسمی چه بپوشیم؟

شاید زمانی که با دوستان خود قرار دارید انتخاب کردن لباس ها سخت است و…

5 سال ago