#


پوشاک ضروری برای خانم ها

پوشاک زنانه
11 مارس 2017 بدون نظر 1379 بازدید

پوشاک ضروری برای خانم ها

پوشاک ضروری برای خانم ها :

در این بخش می خواهیم در خصوص پوشاک مناسب و ضروری خانم ها بیشتر صحبت کنیم .

روسری:

روسری برای گرم کردن بدن استفاده نمی شود. بلکه یک لباس تزئینی است که در طرح های متنوعی وجود دارد می توانند و با تغییر تیپ جلوه شادی به شما بدهد.

کفش راحتی برزنتی سفید :

این مدل کفش ها را هر خانمی باید داشته باشد حتی نیاز است بیشتر از یک جفت هم داشته باشد . با پوشیدن این کفش ها هم شیک به نظر می رسید و این که اگر به مدت طولانی آن را بپوشید پایتان درد نخواهد گرفت.

کفش پاشنه بلند :

این مدل کفش ها بسیار خوش پوش و شیک هستند و با پوشیدن آن حس خوبی خواهید داشت. هرچند پیدا کردن کفش های پاشنه بلندی که هم شیک باشید و هم راحت سخت است. سعی کنید با کفش پاشنه بلند جوراب نپوشید این باعث می شودکه خط پاهایتان بلندتر دیده شود و بدون هیچ بهانه ای پاشنه های کفش بیشتر به چشم می آیند.

پیراهن گلدار :

این مدل پیراهن ها مناسب فصل تابستان و بهار می باشد ولی اگر پیراهن گلدار قشنگ باشد می توان ان را در همه فصل ها پوشید. در ماه های گرم سال این پیراهن با کفش هایی که لز بلند و یکسره دارند بپوشید. در فصل پاییز هم می توانید این پیراهن را با پوشیدن بافت های درشت و روشنت ست کنید.

پوشاک دیگر

کت چرم :

سعی کنید که در بین لباس هایتان حتما یک کت چرم داشته باشید چه مدل خلبانی یا مدل کوتاه در هر صورت پوشیدن کت چرم تیپ متفاوت و چالش برانگیزی برای شما می سازد.

ساعت های بسیار بزرگ مردانه :

بستن یک ساعت بزرگ مدل مردانه بر روی مچ های ظریف زنانه شاید نوعی قانون شکنی باشد اما اگر با ناخن های لاک زده و النگوهای نازک و حلقه های نیمه رسمی ست گردد خیلی جلوه ی خوبی خواهد داشت.

بارانی :

بارانی لباس اصلی زنان با سلیقه و طرفداران کیت موس، کتی هولمزو آلکسا چانگ است. و دلیل آن این است که در بین لباس های روی بارانی تک ایده آلی برای هوای سرد گول زننده بین فصلی است و زیبایی کت های شبیه این به دلیل وجود انواع برش و مدل متنوعی آن است. بنابراین می توان برای هر نوع اندامی یک بارانی خوب پیدا کرد. مدیر خلاق برند بابری یک نمونه در تولیدات خود قرار می دهد.

کت مدل بلیزر :

این مدل کت یک پوشش خوب برای طول شبانه روز است. این نوع کت ها یک تنه ظریف آستردار هستند که می توان آن را به عنوان یک لباس رسمی یا غیر رسمی مورد استفاده قرار داد.

انتخاب یک رنگ مات مثل آبی تیره یا مشکی برای لباس روزانه کاملا رنگ مناسبی است اما گاهی اوقات برای تنوع از رنگ های روشن و تنه لباس های طرح دار استفاده نمایید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *