افرادی که دارای پوست سبزه هستند چه رنگ لباسی را باید بپوشند؟

یکی از دغدغه های کسانی که پوستشان سبزه است انتخاب رنگ لباس است. در زیر به بررسی این مشکل می پردازیم.

رنگ‌های تند به همان میزان که به سفیدها می‌آیند، به سبزه‌ ها هم می‌آیند. پس از پوشیدن زرد یا سبز چمنی یا نارنجی تند هراسی نداشته باشید. بلعکس، رنگ‌های مات و کدر به شما نمی‌آید. سعی کنید سراغ رنگ‌های چرک نروید.

انتخاب رنگ برای سفیدها خیلی راحت تر است. اما برای سبزه‌ ها انتخاب رنگ اندکی سخت‌تر است. سبزه‌ ها روی مرز برنزه‌ی جذاب و سیاه سوخته حرکت می‌کنند و انتخاب درست یا اشتباه رنگ لباس می‌تواند به هر طرف آن ها را بکشاند . پس اگر سبزه هستید، بهتر است یاد بگیرید با پوست سبزه چی بپوشید.

گرم بپوشید

پوست‌های سبزه خیلی کم پیش می‌آید که توناژ پوست‌شان سرد باشد مگر آن‌هایی که پوست زیتونی و مایل به سبز دارند، که تازه باز هم سرد محسوب نمی‌شوند؛ فقط خیلی هم گرم نیستند. با این حساب شما جزو دسته گرم‌ها هستید و رنگ‌های سرد روی پوست‌تان تناسب خوبی ندارند.

حتی اگر یک لباس رنگ سرد مثلا لباس آبی  را برای پوشیدن انتخاب کرده‌اید، حتما لباس‌های دیگری از رنگ گرم همانند لباسی با رنگ قرمز انتخاب کنید که سردی آن را خنثی کند. وگرنه چهره‌تان وارفته و کدر به نظر می‌رسد.

بهترین رنگ‌ها برای پوست‌های سبزه رنگ‌های گرمی مثل نارنجی و قهوه‌ای و زرشکی هستند.

تند بپوشید

رنگ‌های تند و شارپ همان قدر که به سفیدها می‌آیند، به سبزه‌ها هم می‌آیند. پس از پوشیدن زرد یا سبز چمنی یا نارنجی جیغ ترسی نداشته باشید. برعکس، رنگ‌های مات به شما نمی‌آید. سعی کنید سراغ رنگ‌های چرک نروید.

رنگ‌های خنثی را به تنهایی نپوشید

سفید، سیاه، خاکی، کرم، بژ رنگ‌های خوبی هستند، اما نه به تنهایی. تی‌شرت مشکی را با یک شال نخی زرد یا شلوار زرشکی ست کنید. یا مانتوی سفید را با یک روسری سبز ست کنید. بهترین ایده این است که تکه اصلی لباس را از رنگ‌های خنثی انتخاب کنید و بعد ملزومات رنگی و تند به آن اضافه کنید.

تیره و روشن را ترکیب کنید

ترکیبی از روشن و تیره را بپوشید تا کنتراست پوست‌تان با سیاه و سفید مشخص شود و جذاب به نظر برسد. این طوری معلوم می‌شود که شما سیاه نیستید، بلکه برنزه هستید. سیاه و سفید همیشه ترکیب خوبی است.

جواد

Recent Posts

استایل مینیمال

استایل مینیمال به صورت کلی به معنی استایلی است که در آن همه لباس های…

5 سال ago

انتخاب لباس های مردانه

در موقع خرید لباس اولین نکته ای که باید درنظر داشته باشید این است که…

5 سال ago

برای موفق به نظر رسیدن چطور لباس بپوشیم ؟

ظاهر هر فرد تاثیر بسیار زیادی را روی موفق به نظر رسیدن وی دارد .…

5 سال ago

لباس مجلسی چه رنگی بخریم ؟

بیش تر خانم ها در هنگام انتخاب لباس مجلسی از رنگ مشکی استفاده می کنند…

5 سال ago

چگونه رنگ لباس ها را با هم ست کنیم ؟

بیش تر اوقات بیش تر افراد در ست کردن رنگ لباس دچار مشکل می شوند…

5 سال ago

برای یک مهمانی رسمی چه بپوشیم؟

شاید زمانی که با دوستان خود قرار دارید انتخاب کردن لباس ها سخت است و…

5 سال ago