Categories: زیبایی

کارهایی که مردان نباید هنگام آرایش مردانه خود انجام دهند ! (بخش دوم)

هنگام آرایش مردانه خود انجام ندهند !!!

نباید سوم: ابروهای ژولیده

ابروها، یکی از مهم‌ترین اجزای صورت شما هستند. انسان‌ها با استفاده از ابروهای خود، حالت‌های مختلفی از خود بروز می‌دهند. یک جفت ابروی تمیز و آراسته و کاملا مجزا از هم شما را به گوینده بهتری تبدیل می‌کند. ابروهای تمیز و مرتب به شما کمک می‌کنند تا نسبت به افرادی که ابروهای به‌هم ریخته و ژولیده‌ای دارند، واضح‌تر و گشاده‌رو‌تر با دیگران ارتباط برقرار کنید. مرتب کردن ابروها در خانه شاید کمی زمان ببرد اما نتایج خوبی خواهد داشت.

نباید چهارم: موی بلند بینی

گاهی پیش می‌آید که به راحتی بلند بودن موی بینی را نادیده می‌گیریم. واقعا ۳۰ ثانیه بیشتر طول نمی‌کشد که به کمک یک ماشین اصلاح موهای بینی خود را تمیز کنید. آقایان! لطفا به خاطر داشته باشید که هرچه قدتان بلندتر باشد، افراد بیشتری در معرض دیدن موهای بینی شما خواهند بود. این بدان معناست که خصوصا افراد قدبلند باید بیشتر حواس‌شان به موهای بینی‌شان باشد. به کمک ماشین اصلاح یا یک قیچی کوچک کاری کنید که دیگر کسی به جای تعریف از چهره زیبایتان به آن رشته‌های ژولیده و آویزان خیره نشود.

هر چه قدتان بلندتر باشد، افراد بیشتری در معرض دیدن موهای بینی شما خواهند بود

نباید پنجم: موی بلند گردن

اکثر ارایشگاه ها پشت گردن فرد را تمیز می‌کنند که در‌واقع پسِ سر محسوب شده و آخرین مرحله از آرایش خواهد بود. افرادی که پسِ سرشان پرمو است، دوست دارند موقع اصلاح از این مسئله مطمئن شوند که موهای‌شان دیگر بلند نبوده و با موی پسِ سرشان یکی نیست و از پشت یقه لباس بیرون نمی‌زند. هر مردی می‌تواند در خانه، موهای پشت گردن خود را با ماشین اصلاح تمیز کند. امتیاز این کار در خانه آن است که به هر حال می‌توانید ظرف ۳۰‌ ثانیه این کار را انجام داده و نیازی نیست کلی راه را تا آرایشگاه طی کنید. این کار، باعث یکدست شدن موهای پشت سر شده و مانع از آن می‌شود که موهای سر با موهای پشت گردن تان یکی شود.

نباید ششم: موی بالای گوش

قرار نیست وقتی موهای‌تان بلند می‌شود خود‌به‌خود برود پشت گوش‌های‌تان و تکان نخورد. اگر موهای‌تان آنقدر بلند شده که روی گوش‌تان را پوشانده، می‌توانید آن را کوتاه کنید یا به زیبایی مثل یک هلال دور گوش‌تان بیندازید. حالت ایده‌آل و مطلوبش آن است که هر دو گوش‌تان به‌خوبی معلوم باشد، اما اگر دوست دارید بخشی از آن را مخفی ‌کنید، این کار را با موهایی که انتهای‌شان به پشت گوش یا زیر آن می‌رسد، انجام دهید.

هر مردی می‌تواند در خانه، موهای پشت گردن خود را با ماشین اصلاح تمیز کند

اگر با ابزار یا شانه مورد‌نظر نتوانستید این کار را بکنید، باید آن را با ماشین اصلاح مرتب کنید. خبر خوب این است که لازم نیست برای این کار حتما پیش آرایشگر بروید و وقت بگیرید تا موهای‌تان را تمیز و آراسته کند. ماشین اصلاح دارای شانه‌های مختلف با اندازه‌های گوناگون است که می‌توانید به کمک آنها، موهای اطراف گوش را کوتاه کرده یا آن را حالت بدهید.

نباید هفتم: موی بلند گوش

همان نظریه قبلی درباره موهای گوش هم صادق است، هرچند که این بخش جانبی صورت شماست و مثل بینی از روبه‌رو آنقدرها دید ندارد، اما بار دیگر به زمانی کمتر از یک دقیقه برای تمیز کردن آنها نیاز است، موهای گوش ظرف چند روز یا هفته رشد می‌کنند. به خاطر داشته باشید که تمیز کردن موهای دهانه گوش کافی بوده و نیازی نیست داخل آن بروید.

پوریا

Recent Posts

استایل مینیمال

استایل مینیمال به صورت کلی به معنی استایلی است که در آن همه لباس های…

5 سال ago

انتخاب لباس های مردانه

در موقع خرید لباس اولین نکته ای که باید درنظر داشته باشید این است که…

5 سال ago

برای موفق به نظر رسیدن چطور لباس بپوشیم ؟

ظاهر هر فرد تاثیر بسیار زیادی را روی موفق به نظر رسیدن وی دارد .…

5 سال ago

لباس مجلسی چه رنگی بخریم ؟

بیش تر خانم ها در هنگام انتخاب لباس مجلسی از رنگ مشکی استفاده می کنند…

5 سال ago

چگونه رنگ لباس ها را با هم ست کنیم ؟

بیش تر اوقات بیش تر افراد در ست کردن رنگ لباس دچار مشکل می شوند…

5 سال ago

برای یک مهمانی رسمی چه بپوشیم؟

شاید زمانی که با دوستان خود قرار دارید انتخاب کردن لباس ها سخت است و…

5 سال ago