#


هوشمندانه ترین روش برای انتخاب لباس مجلسی

لباس مجلسی
20 می 2017 بدون نظر 969 بازدید

هوشمندانه ترین روش برای انتخاب لباس مجلسی

هوشمندانه ترین روش برای انتخاب لباس مجلسی

زمانی که به یک مهمانی و یا جشن ها دعوت می شوید اولین سوالی که به ذهن خانم ها خطور می کند این است که چه لباسی بپوشیم ؟ ما برای پاسخ به این سوال راهکارهایی را برای شما در نظر گرفته ایم که امید است بتواند در شیک پوشی شما مؤثر واقع بشود .

مکان

هرگاه به مجلسی دعوت می شوید قبل از انتخاب لباس به فضایی که قرار است جشن در آن برگزار شود بیاندیشید که آیا مراسم در فضای باز است و یا یک فضای بسته ؛ پس از دانستن این موضوع است که می توانید لباسی مناسب را انتخاب کنید . سعی کنید انتخاب لباس هایی که نه زیاد گرم است و نه زیاد خنک در الویت شما باشد . همواره به یاد داشته باشید در مهمانی هایی که در فضای باز برگزار می شود معمولاً بعد از غروب خورشید هوا کم کم سرد می شود پس همیشه داشتن شال یا پالتوی مجلسی را به خاطر داشته باشید .

رسمی یا غیر رسمی بودن مجلس

لباس مجلسی

لباس مجلسی

پیش از اقدام به تهیه ی لباس برای مجلسی که دعوت شده اید ابتدا از رسمی یا غیر رسمی بودن آن اطمینان حاصل کنید و پس از آن برای خرید لباس بروید تا بتوانید لباسی مناسب آن مجلس تهیه و با راحتی آن را بپوشید .

قرار است چه فعالیت هایی صورت بگیرد؟

این موضوع را در نظر بگیرید که آیا قرار است در میهمانی که  دعوت شده اید مدام نشسته باشید یا اینکه قرار است رقصی هم در کار باشد . اگر می خواهید در یک جشن و مهمانی برقصید بهترین کار استفاده از لباسی راحت و آزاد است . از خریدن لباس های خیلی باز در این مورد به شدت دوری کنید .

در نظر بگیرید که قرار است با چه کسی وقت بگذرانید و چه کسانی شما را می بینند ؟

اگر میهمانی که به آن دعوت شده اید مختلط است و آقایان نیز امکان دیدن شما را دارند بهترین کار برای راحتی بیشتر پوشیدن لباس های پوشیده و رسمی تر است . اگر فردی هستید که در چنین مجالس احساس راحتی زیادی ندارید می توانید پالتو یا روپوش مجلسی نیز به همراه داشته باشید تا در صورت لزوم از آن ها برای پوشاندن بدنتان بهره بگیرید .

سعی کنید بهترین تیپتان را بزنید

اگر مهمانی که دعوت شده اید بسیار رسمی یا اصلاً رسمی نیست و شما اجباری در تیپ زدن خاصی ندارید آزاد هستید تا بهترین تیپ را برای خود استفاده کنید . در این مورد شما باید سعی کنید لباستان با رنگ پوست یا رنگ چشمانتان ست شود و به راحتی قابل ست کردن بالباس مجلسیتان نیز باشد . دقت کنید مدلی را انتخاب کنید که ظاهر شما را بهتر از آنچه که هستید نشان دهد . و همچنین مدلی را برگزینید که تا انتخای مجلس به راحتی و زیبایی در تن شما بنشیند و موجب اذیت و آزار شما نشود .

تخفیف را فراموش نکنید

لباس مجلسی

لباس مجلسی

پیش از آنکه اقدامی برای خرید لباس بکنید سری به کمد لباس هایتان بزنید و اگر لباس مجلسی دیدید که مناسب این مهمانی است ولی شک دارید که آیا در مهمانی های قبلی توسط دیگران دیده شده است یا نه حتماً آن را بپوشید . تلاش تان این باشد که برای خرید لباس در هر دفعه ای که به یک مهمانی دعوت می شوید پولی خرج نکنید .

به حراجی های بزرگی که در سطح شهر برپا می شود نیز توجه کرده و سری به آن ها بزنید و به طور کلی در تقسیم بودجه ای که برای انتخاب لباس مجلسی دارید مناسب ترین و بهترین و کم هزینه ترین کار را انجام بدهید .

چند نکته ی ظریف و مهمی نیز هست که باید در لباس پوشیدنتان آن ها را لحاظ کنید .

  • طبیعت از قانون طلایی که ما برای شما در نظر گرفته ایم و آن پیدا کردن لباس هایی است که بتوانید خوبی بر روی اندام شما نشسته و آن را در بر بگیرد . در این کار می توانید از تجربیات یک خیاط بهره بگیرید . مخصوصاً آقایان باید توجه کنند که به هیچ عنوان لباس گشاد نپوشند و خانم ها نیز بدانند که از لباس های سایز کوچیک و خیلی تنگ استفاده نکنند .
  • همیشه قبل از اینکه بخواهید اقدام به خرید بکنید با خود قرار بگذارید که همه چیز را دقیقاً سایز اندام خود خواهید خرید . اینگونه لباستان هر چقدر هم که ساده باشند شیک و زیبایی خودش را نشان خواهد داد .
  • به سراغ انتخاب رنگ هایی بروید که به رنگ پوست یا مو و یاحتی به رنگ چشمان شما بیایند ؛ انتخاب این رنگ می تواند به عنوان رنگ اصلی باشد و پس از آن شما می توانید باقی لباس ها را با آن ست کنید .
  • سعی کنید در انتخاب لباس ها خودتان را محدود به سه رنگ کنید . به خصوص ترکیب رنگ سفید و مشکی که یک ترکیب فوق العاده به حساب می آید .
  • از روشهای جدید و به روز ست کردن لباس استفاده کنید و روش های قدیمی را دور بیاندازید . در دنیای مد هر روز روش هایی به وجود می آید این روش ها مدام تغییر می کنند .
  • با تماشای دقیق مجلات مد یکی از آن ها را منبع الهام خود قرار دهید . شما قادر خواهید بود با استفاده از مجلات مد ، سایت ها و شبکه های مد سلیقه خود را طبق مد روز بسازید .
  • برای اینکه بدانید کدام لباس به شما بیشتر می آید از یک آینه قدی که در فروشگاه ها موجود است استفاده کنید و پشت و جلوی لباس را دقیق وارسی کنید .

حال به چند نکته ای که نباید آن ها را فراموش کرد و در اصل جزء نباید های شما هستند .

  • شما حتماً نباید طبق مد لباس بپوشید . به یاد داشته باشید لباسی را انتخاب کنید که به شما می آید حتی اگر آن لباس طبق مد هم نیست . لزومی ندارد آن لباسی که به تن مدلی زیبا است برای همه زیبا باشد . هر کسی باید طبق سلیقه و ظاهری که دارد لباس انتخاب کند .

    لباس مجلسی

    لباس مجلسی

  • ترس از انتخاب رنگ های قدیمی را دور بیندازید . شما مجاز هستید این قانون مد را نادیده گرفته و رنگی را انتخاب کنید که به پوست و موی شما می آید .
  • از مدهای بی روح و افسرده کننده همچون سرتا پا مشک یاستفاده نکنید . سعی کنید رنگ مشکی را که باعث می شود صورت شما گرفته و ناراحت به نظر برسد را از خود دور کنید .
  • نکته ای که باید به خاطر داشته باشید این است که لباس انتخابی تان باید به شما بیاید و فقط شمایید که باید آن را دوست داشته باشید و از پوشیدن آن احساس راحتی بکنید پس موقع انتخاب لباس فکر نکنید که جنس مخالف در مورد شما چه فکری خواهد کرد . مهم فقط شما و احساس لذت و راحتیتان است .
  • از پوشیدن لباس های خیلی تنگ مخصوصاً شلوارهای خیلی تنگ بر حذر باشید . شما قصد دارید خودتان را بپوشانید نه اینکه اندامتان را به نمایش بگذارید .
  • هرگز از لباس هایی که مخصوص تابستان است در فصل زمستان استفاده نکنید و بدانید هرکدام از این لباس ها زمان و موقعیت خود را دارند . پس به موقع از آن ها استفاده کنید .
  • سعی کنید شجاع بوده و از فکر خریدهای قبلی تان بیرون بیایید و مدام به لغت راحتی و امنیت نچسبید و با انتخاب راهی مناسب در خرید در هزینه های خودتان نیز صرفه جویی کرده و به راحتی بودجه هنگفتی را بابت یک شب میهمانی از دست ندهید .
برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *