#


هرمس از گذشته تا بحال

هرمس
18 نوامبر 2017 يك نظر 1513 بازدید

هرمس از گذشته تا بحال

هرمس از گذشته تا بحال

یونانیان باستان هرمس را به عنوان خدای خرد می شناختند و او را فرزند زئوس و مایا می دانند. آن ها اعتقاد داشتند که هرمس یکی از خدایان پر سرعت است و در تمام جهان هیچکس در سرعت به او نخواهد رسید. در مورد کفش هایی که برای متصور بودند دو بال طراحی می کردند که نشان دهنده سرعت بالای او می باشد. یونانیان هرمس را پیام رسانی از سوی زئوس دانسته و بسیار در مورد او صحبت کرده اند و مطالب زیادی در مورد او نوشته اند.

تیری هرمس موسس برند هرمس

کرفلد آلمان شاهد تولد تیری هرمس بوده که پدر او فرانسوی و مادر او یک زن آلمانی می باشد. خانواده هرمس در سال۱۸۲۸ تصمیم گرفتند زندگی خود را به فرانسه انتقال دهند. تیری هرمس در سال۱۸۳۷ میلادی تصمیم گرفت در کارگاه آموزشی که مخصوص بزرگان پاریس بود آموزش ببیند. مهارت او در تعلیم و یادگیری به اندازه ای بود که توانست بهترین جایزه را در سال۱۸۵۵ میلادی برای خود کسب کرده و از بهترین دانشگاه کلاس خود شناخته می شد. او توانست مدال کلاس اول خود را در سال ۱۸۶۷ میلادی با شرکت در نمایشگاهی که در پاریس آغاز شده بود برای خود به دست بیاورد.

هرمس

هرمس

برند هرمس

هرمس به عنوان یک برند معتبر فرانسوی شناخته می شود که تیری هرمس در سال۱۸۳۷ آن را افتتاح کرد. او در این سال یک جوان سی و شش ساله بود که موفق به تاسیس یک برند جهانی شد. هرمس در آغاز پایه گذاری تمام لوازمی که به قفل اسب برای درشکه مورد نیاز بود را تولید می کرد به همین دلیل در طراحی لوگوی این برند از اسب استفاده شده است.در حال حاضر برند هرمس در زمینه تولید چرم و لباس های خانگی ، اکسسوری ، جواهرات و همچنینی لوازم آرایشی توانسته محصولات با کیفیت و خوبی را وارد بازار کند و بیشتر تخصص آن در این زمینه می باشد.

برند هرمس توانست در سال۱۹۵۰ میلادی لوگوی کالسکه ای را که طراحی کرده بود به نام خود به ثبت رسانده و محصولات خود را در کشورهای جهان با این آرم و نشان معرفی نموده و در اختیار مشتریان علاقه مند قرار دهد.

برند هرمس دو نسل در میان اعضای خانواده تیری هرمس دست به دست شده و در سال۱۹۱۴ میلادی بود که یکی از نوادگان او توانست مجوز به کارگیری از زیپ را در محصولات خود دیفت کند و پس از آن بود که این برند توانست در زمینه تولید پوشاک چرمی نیز تولیدات خوبی را داشته باشد. برند هرمس در سال۱۹۱۸ میلادی توانست نخستین لباس مخصوص گلف را تولید کرده و در دهه۱۰۲۰ نیز موفق شد به تولید کیف ستی پرداخته و تولیدات زیبایی را ارائه دهد که موجب شگفتی افراد بسیاری گردید.

این برند جهانی در سال ۱۹۳۰ موفق شد به شکوفایی در تولید محصولات خود برسدو صاحبان این برند به این نتیجه رسیدند که موضوعات متفرقه و حاشیه ای را کنار گذاشته و تنها بر روی تولید لباس و جواهرات تمرکز داشته باشند تا بتوانند محصولات با کیفیت و خوبی را عرضه کنند. در همین سال ها بود که برند هرمس توانست در بازارهای آمریکایی جایی برای خود باز کرده و البته در فرانسه نیز برای خود اعتبار بسیاری به دست آورده بودند و افراد فرانسوی بسیاری بودند که تمایل داشتند به جای استفاده از هر محصول دیگری تنها از محصوات این برند خرید نمایند.

برند هرمس در سال های میانی دهه ۱۹۳۰ میلادی توانست کمپانی ساعت سازی جنوا را تحت اختیار خود درآورده و نخستین ساعت های خود را تولید کرده و روانه بازار نماید. برند هرمس در زمینه تولید ساعت در سال۱۹۷۰ تا مرز نابودی رفت و دلیل آن هم استفاده از چرم طبیعی و اجناس گران قیمتی بود که موجب می شد هر فردی قدرت خرید این ساعت ها رانداشته باشد.

مدیری که در حال حاضر مدیریت این برند جهانی را در دست دارد در زندگینامه ای که از او منتشر شده است بیان کرده که در آن سال ها برای مردم ابراز تاسف می کرده چرا به جای استفاده از چرم طبیعی به سراغ خرید چرم و پارچه هایی می روندکه از الیاف مصنوعی تولید شده اند.

برند هرمس توانست در سال۱۹۵۱ در زمینه تولید عطر نیز محصولات خوبی را وارد بازار کند و در همین سال عطری مخصوص مردان و زنان وارد بازار نمود که این عطر به وسیله ادموند رئودنیتسکا تولید شده بود. این عطر به عنوان یک عطر موفق شناخته می شود که دارای عطر و رایحه بسیار خوشبویی بوده و موجب ایجاد حسی خوب در کاربران خود می شد.

هرمس

هرمس

تولید عطر و ادکلن هرمس

در سال۲۰۰۴ میلادی بود که برند هرمس جین کلود النا را به عنوان عطر فروش وارد شرکت خود کرد که با ورود او یک دوران باشکوه و استثنایی برای برند هرمس در زمینه عطر به وجود آمد.در همین سال بود که جین کلود توانست عطری با نام یو ان را که برگرفته از سازمان ملل بود تولید کرده و پس از آن توانست به نام یک عطر فروش انحصاری خانه عطر شناخته و معرفی گردد.

برند هرمس در طول شصت و دو سال توانست تعداد زیادی عطر تولید کند که برای آن می توان از رقم شصت و شش عطر و ادکلن معطر و خوشبود نام برد. ایرانیان یکی از طرفداران پر و پا قرص عطر و ادکلن های هرمس می باشند و عطر تق هرمس که مخصوص مردان است به همراه مارویلیس که عطری کاملا زنانه است به عنوان مشهورترین عطرهایی هستند که ایرانیان از آن ها استفاده می کنند.

در سال۲۰۱۵ برند هرمس در هنگ کنک توانست با استقبال بسیار یکه از لباس ها و محصولات آن شده بود به عنوان سومین برند برتری که در دنیای مد و فشن در جهای وجود دارد شناخته شود. در حال حاضر برند هرمس در زمینه تولید محصولات چرمی، عطر و ادکلن های خوشبو و معطر، مدل های جدیدی از پوشاک، اجناس لوکس و همچنین لباس های خانگی و روزمره فعالیت های گسترده ای دارد. تعداد کارمندانی که برای این برند در حال کار هستند به بیش از دوازده هزار نفر می رسد و سودی که عاید این برند می شود۱۳۰۰ میلیارد یورو تخمین زده شده است که رقم قابل توجهی به شمار می آید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *