Categories: زیبایی

در نیم ساعت شیک شوید

در نیم ساعت شیک شوید

طی این متن ما به شما آموزش می دهیم که چگونه در نیم ساعت آراسته و شیک شوید تا دیگر بهانه نیاورید.

دوش گرفتن :

ممکن است همه ما لذت ببریم که صبح ها مدت شمان طولانی دوش بگیریم اما هنگامی که عجله داشته باشیم برای این که زود آماده شویم باید مدت زمان استحمام خود را به حداقل برسانیم، سعی کنید با آب خیلی داغ دوش نگیرید زیرا پوستتان خشک می شود. سعی کنید از شوینده های مایع که نرم کننده دارند استفاده کنید. زمانی که قرار است برای این کار در نظر گرفته شود ۶ دقیقه است.

شستن صورت :

اولین جایی که در زمان دیدار به آنتوجه می شود صورت شماست سپس دقت کنید که صورتتان تمیز و شاداب باشد. می توانید برای این کار از کرم پاک کننده استفاده کنید این کار به شما کمک می کند که چین و چروک های صورت شما از بین برود و شاداب به نظر بیایید. لازم بذکر است که بیش از حد پاک کننده ها استفاده نکنید زیرا موجب می شود پوست شما خراشیده شود. نباید روزانه از این کرم ها استفاده کنید. مدت استفاده از این کرم ها ۲ روز در هفته به شما توصیه می شود ولی دقت کنید که ۲ بار در روز صورتتان را با آب بشویید. مدت زمانی که برای این کار در نظر گرفته ایم ۲ دقیقه است.

تراشیدن ریش ها :

بهترین روش برای این که شما ریش هایتان را اصلاح کنید این است که این کار را توسط یک آینه ضد بخار در حمام انجام دهید حتی این کار را می توانید پس از روش گرفتن و مادامی که بخار در حمام موجود است انجام دهید. زیرا بعد از دوش گرفتن آب گرم پوست شما نرم می شود. و این کار به آسان تراشیده شدن ریش شما کمک می کند و احتمال این که طی اصلاح صورت شما بریده یا خراشیده شود را کاهش می دهد. پوست صورتتان را به خمیر ریش یا ژل آغشته کنید تا هنگام شیو کردن صورتتان خراشیدگی ایجاد نشود. بعد از آن مقداری aftershave به صورتتات بمالید تا پوستتان مرطوب شود زمانی که ما برای این کار در نظر می گیریم ۵ دقیقه است.

کوتاه کردن ناخن ها :

بهتر است بعد از این که دوش گرفتید ناخن هایتان را کوتاه کنید. زیرا نرم می شوند و راحت تر می توان آن ها را کوتاه کرد. بعد از گرفتن ناخن ها فراموش نکنید که آن ها را جمع کنید و دور بریزید مدت زمانی که ما برای انجام این کار در نظر می گیریم ۲ دقیقه است.

استفاده از عطر:

یکی از بهترین روش ها برای جلوگیری از عرق کردن و بوی بد بدن استفاده از دئودرانت و مام است که به شما توصیه می شود بعد از استفاده از این ها حتما از اسپری و ادکلن استفاده کنید. اما مقدار عطر و ادکلن مصرفی شما زیاد نباشد جاهایی که باید ادکلن بزنید مچ، پشت گوش و روی گلوی شما می باشد زیرا ماندگاری عطر در این قسمت ها زیاد می باشد. هدف این است که بوی خوبی بدهید نه این که خودتان را پر از ادکلن بکنید. مدت زمان این کار ۱ دقیقه می باشد.

استفاده از مرطوب کننده :

هرچند که آقایان علاقه ندارند پوستشان را مرطوب کنند اما این کار کمک می کند تا زبری پوست آنها از بین برود. و باید از قبل این که چه لباس هایی را می خواهید بپوشید سپس لباس هایی را انتخاب کند که نیاز به اتو کشیدن نداشته باشد. برای این کار ۶ دقیقه مورد نظر لازم ۳ دقیقه .

مسواک زدن : زمان تقریبی ۳ دقیقه
چک کردن کلی در آینه ۱ دقیقه

از من بپرس 5

Share
Published by
از من بپرس 5

Recent Posts

استایل مینیمال

استایل مینیمال به صورت کلی به معنی استایلی است که در آن همه لباس های…

5 سال ago

انتخاب لباس های مردانه

در موقع خرید لباس اولین نکته ای که باید درنظر داشته باشید این است که…

5 سال ago

برای موفق به نظر رسیدن چطور لباس بپوشیم ؟

ظاهر هر فرد تاثیر بسیار زیادی را روی موفق به نظر رسیدن وی دارد .…

5 سال ago

لباس مجلسی چه رنگی بخریم ؟

بیش تر خانم ها در هنگام انتخاب لباس مجلسی از رنگ مشکی استفاده می کنند…

5 سال ago

چگونه رنگ لباس ها را با هم ست کنیم ؟

بیش تر اوقات بیش تر افراد در ست کردن رنگ لباس دچار مشکل می شوند…

5 سال ago

برای یک مهمانی رسمی چه بپوشیم؟

شاید زمانی که با دوستان خود قرار دارید انتخاب کردن لباس ها سخت است و…

5 سال ago