#


نگاهی گذرا به برند پ پ جینز

برند پ پ جینز
24 نوامبر 2017 يك نظر 1519 بازدید

نگاهی گذرا به برند پ پ جینز

نگاهی گذرا به برند پ پ جینز

در دنیای لباس های جین برند های مختلفی وجود دارد که تولیدات بسیار زیبایی را وارد دنیای مد کرده اند. یکی از این برندهای معتبر برند پ پ جینز لندن است که توانسته در طول چهل سال گذشته پیشتازی خود را در دنیای مد لباس های جین حفظ کرده و یا بالاتر از چیزی که هست باشد. در جهان برند های کمی هستند که ادعای رقابت در بازارهای بین المللی را دارند. برند پ پ جینز در ابتدا کار خود را با یک مغازه بسیار کوچک که در فروشگاهی در خیابان پورتویلو شروع کرد و در آن زمان اغلب روزهای آخر هفته را در این مغازه کوچک کار می کردند.

نیتین شاه به همراهی دو برادر خود یعنی آرون و میلان اغلب روزهای آخر هر هفته ای را در این مغازه کوچ بوده و اقدام به فروش لباس های جین می کردند. پس از مدت زمان اندکی این برادران موفق شدند در خیابان کینگ فروشگاهی که به صورت تمام وقت کار می کرد را افتتاح نمایند.

این برادران با اینکه آغاز کارشان از یک مغازه بسیار کوچک بود ولی برای آینده کاری خود اهداف بسیار زیادی را تعیین کرده بودند و تصمیم داشتند جین های شگفت انگیزی را در دنیا خلق کنند و موجب تحول در طراحی این دسته از لباس ها باشند. این هدف بلند مدت بیش از هر چیز دیگری در ذهن افراد باقی ماند و موجب شد این برند نوپا به سرعت در دنیای مد به جایگاه بالایی دست پیدا کند و به عنوان یک برند معروف در جهان شناخته شود.

پ پ جینز

پ پ جینز

این برند توانسته بود تا سال۱۹۷۵ میلادی تعداد فروشگاه های خود را به چهار باب برساند. نخستین فروشگاهی که تحت نام این برند شناخته شد فروشگاه سن ترویز نام داشت که محل قرار گیری آن در خیابان کینگ بود. در آن زمان تمام بازارهای انگلستان تحت اختیار برندهای آمریکایی قرار داشت و این برندها در بازارهای این کشور در حال فعالیت بودند اما برند پ پ جین توانست به سرعت جایگاه خوبی را برای خود در میان این برندها پیدا کرده و یک برند انگلیسی معتبر شناخته شود.

این برند انگلیسی از سرعت و توانایی بالایی در تولیدات خود برخوردار بود و طرح های جذابی را ارائه می داد و برای اینکه محصولات مرغوب و با کیفیتی را ارئه دهد از پارچه هایی که مرغوبیت بالایی داشتند استفاده می کرد که همین مساله موجب می شد محصولات زیبا و متنوعی را وارد بازار کرده و با سرعتی که بیشتر از سرعت رقابت در بازار بود پیش رفته و به موفقیت های بسیاری نیز دست پیدا کند.

برند پ پ جینز در سال۱۹۷۹ میلادی احساس کرد که به یک مکان بزرگ تر به عنوان دفتر مرکزی نیاز دارد به همین دلیل دفتر خود را بهPepe House که در قسمت شمال غربی لندن قرار داشت منتقل کرد. این مکان دارای مساحتی به اندازه بیست و پنج هزار متر مربع بود که موجب شد بخش های مختلف این برند و ادارات و انبار در این محل قرار داده شوند.

پ پ جینز

پ پ جینز

این برند جهانی در دهه هشتاد میلادی توانسته بود به شکل گسترده ای در بازارهای جهانی توسعه پیدا کند و به عنوان یکی از بزرگ ترین برندهای جین که در کشور انگلستان وجود داشت شناخته شود. این برند جهانی برای داشتن تولیدات خوب و با کیفیت از استندهای خلاقانه ای که وجود داشت و هر کدام به طور جداگانه مضمون های جدید و ویژه ای را اجرا می کردند استفاده می کرد و با این کار انقلاب بزرگی را در نحوه برگزاری شوهای مد و فشن به وجود آورد.

این برند انگلیسی تنها به گسترش بخش های اداری و فروشگاهی خود اکتفا نکرد و در زمینه های دیگر نیز اقداماتی را انجام داد همچون سه بعدی کردن طرحPepe، ساخت جاکلیدی و همچنین تولید جین هایی که به صورت راه راه هستند. جا کلیدی هایی که به وسیله این برند تولید شده بود در مدارس بسیار و دانشگاه ها و فروشگاه های زیادی میان افراد در تبادل بود و تبدیل به یک وسیله کاربردی شده بود که افراد بسیاری دوست داشتند کلکسیونی متنوع از مدل های مختلف آن را داشته باشند.

در روزهای آغازین دهه هشتاد میلادی بازارهای اروپایی شاهد حضور پر رنگ این برند جهانی بودند. زمانی که قرن بیستم میلادی آغاز شد برند پ پ جینز به عنوان یکی از بزرگ ترین برندهایی شناخته می شد که در زمینه تولید جین های زیبا و جذاب فعالیت می کرد.
در حال حاضر بازارهای آمریکای لاتین که در حال توسعه هستند به همراه بازار های آسیایی یکی از مراکزی هستند که برند پ پ جینز محصولات خود را در این بازرها وارد کرده است. این برند جهانی هم اکنون بیش از شصت کشور را در سرتاسر دنیا برای فروش محصولات خود در نظر گرفته است و هفت هزار فروشگاه اصلی آن در حال ارائه محصولات این برند به مشتریان هستند.

این برند جهانی دارای سیصد فروشگاه برند می باشد که بیش از دو هزار کارمند در آنجا مشغول به کار بوده و بیان کرده اند که این برند انگلیسی به تمام ارزش های اولیه خود پایبند بوده و بر اساس همین ارزش های اولیه خود توانسته لباس های جین شگفت انگیزی را در دنیا به وجود بیاورد.

از آنجایی که نوشتن عبارتPepe Jeans London بسیار مشکل بود و بیش از اندازه طولانی به نظر می رسید به همین دلیل آقای نیتین شاه تصمیم گرفت نام برند خود را به یک کلمه دوبخشی که کوتاه است تغییر دهد و اولین چیزی که به ذهنش رسید کلمه P.E.P.E بود که موجب شد بعدها نام این برند به سرعت توسعه پیدا کرده به این شکل عنوان گردد.

پ پ جینز

پ پ جینز

حضور برند پ پ جینز در بازارهای جهانی

برند پ پ جینز برای آینده کاری خود اهداف بلند پروازانه ای را تعیین کرده بود و یک تجارت چند وجهی را برای خود انتخاب کرده بود. این برند انگلیسی تنها عامل موفقیت خود را این نکته نمی داند و از تاثیری که فروشگاه های کوچک و فروش به صورت آنلاین در موفقیت آن داشت چشم پوشی نکرده است.

این برند انگلیسی طی سال های اخیر رشد چشمگیری را در کارنامه خود ثبت کرده است. این پیشرفت مدیون فروش در بازارهایی است که در حال حاضر وجود دارند. البته ناگفته نماند حضور در بازارهایی که جدید هستند یکی دیگر از راه های موفقیت برند پ پ جینز می باشد. یکی از نقاط تمرکز برند پ پ جینز بر روی بازارهای اروپایی است که در این بازارها بسیار شناخته شده هستند و به راحتی می توانند در این بازارها توسعه پیدا کنند.

این برند توانسته در کشورهایی همچون خاور میانه، تایلند، آمریکای لاتین و همچنین در کشور مالزی فروشگاه های زیادی را افتتاح کند که سهم بزرگی در پیشرفت این برند انگلیسی داشته اند. این کمپانی در نظر دارد که در کشورهای دیگری نیز فروشگاه های کوچک و بزرگی را افتتاح نماید تا بتواند کشورهای بیشتری را تحت پوشش خود قرار دهد.

پ پ جینز

پ پ جینز

برند پ پ جینز در طول یک سال بیشتر از ده میلیون پوشاک را تولید کرده و وارد بازار می کند. این برند دارای سه انبار بزرگ است که دارای تجهیزات کاملی می باشند و در اروپا نیز مراکزی را دارد که تدارکات حرفه ای را در اختیار مشتریان قرار می دهند. در حال حاضر بیشتر از پنجاه و پنج درصد از محصولات برند پ پ جینز در کشورهای آسیایی تولید می شوند و درصد باقی مانده آن تولید شده در کشورهای اروپایی و کشورهایی است که در بخش شمالی آفریقا قرار دارند.

مجموعه تولیدات برند پ پ جینز

این برند انگلیسی معتبر در زمینه تولید لباس های بانوان ، کودکان و همچنینی مردان توانسته تا کنون تولیدات با کیفیت و زیبایی را وارد بازارهای جهانی نماید. البته این کمپانی تولیداتی در زمینه کفش و اکسسوری نیز داشته که موجب شده در این زمینه نیز شهرت زیادی را به دست بیاورد. پوشاکی که برای مردان و زنان تولید کرده اغلب رده های سنی۲۰ تا۳۵ سال را شامل می شود و در تولیدات خود سعی کرده از طراحی های جذاب و بینظیر استفاده کند تا بتواند در بازارهای جهانی نیز جایگاه برتر خود را حفظ نماید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *