Categories: زیبایی

نکات کلیدی در خرید لباس عروس

نکات کلیدی در خرید لباس عروس

احتمالاً یکی از پر استرس ترین کارها برای خانم هایی که از پس کنکور و امتحان راهنمایی و رانندگی نیز برآمده اند خرید لباس عروس باشد . روز عروسی یکی از مهمترین روزها برای هر خانمی است و او سعی می کند تا بهترین را برای آن روز انتخاب کند . ما اینجا هستیم تا با معرفی چند راه ساده در این انتخاب سخت به شما کمک کنیم .

برای انتخاب یک لباس عروس زیبا و شیک می توانید به محل های زیر مراجعه کنید :

سالن های مخصوص لباس عروس

این فروشگاه ها که عمدتاً در شهرهای بزرگ دایر می شوند به گونه ای هستند که افراد بسیاری از مسافت های طولانی برای خرید لباس به آن جا می آیند . محل مناسبی برای شما است تا بتوانید لباس عروس زیبایی را به خاطر تنوع فراوانی که دارد بخرید چرا که انواع لباس عروس های زیبا و متنوع را آن جا می بینید . سالن های مخصوص لباس عروس بهترین مکان برای خرید اکسسوری هایی اعم از تاج یا ساق عروس است و از همه لحاظ موقعیت مناسبی برای شما می تواند باشد .

بوتیک های محلی لباس عروس

لباس عروس

مسلماً در شهر شما تیز بوتیک های محلی وجود دارد که علاوه بر تنوع بسیار زیاد در لباس عروس مشاورانی را هم داشته باشد که برایانتخاب لباس عروس زیبا به شما مشاوره داده و در این زمینه شما را کمک کند . این بوتیک ها هم محل مناسبیبرای خرید یک لباس عروس زیبا می تواند باشد به آنها هم سری بزنید .

فروشگاه های خرده فروشی

بهترین موقعیت برای خانم های درشت هیکل یا ریز نقش برای تست کردن انواع مدل های لباس عروس همین فروشگاه های خرده فروشی لباس عروس ایت . رنج قیمتی در این فروشگاه ها بسیار باز بوده و انواع لباس عروس را در آن می توانید ببینید .

فروشگاه های آپارتمانی

اگر در خرید لباس عروس دچار سردرگمی شده اید حتماً به فروشگاه های آپارتمانی نیز سر بزنید . معمولاً مشاوره هایی در این فروشگاه ها حضور دارند که برای خرید لباس عروسی زیبا و مناسب به زوجین مشاوره می دهند که به نوعی تبلیغ برند ها و تولیدات خودشان را نیز انجام می دهند . سرزدن به این فروشگاه ها نیز مطمئناً خالی از لصف نخواهد بود .

بوتیک هایی که طراح لباس عروس دارند

اگر سایز بدنتان خیلی بزرگ و یا خیلی کوچک نیست بهترین موقعیت برای شما است که به بوتیک هایی که طراح نیز در آن جا حضور دارد بروید و بتوانید لباسی را با قیمت مناسب تهیه کنید . چرا که طراحان حاضر در این بوتیک ها بهترین طرح های لباس عروس خود را به نمایش می گذارند .

حراجی ها

حراجی ها نیز یکی از مکان هایی است که می توانید با مرجعه به آنها لباس عروسی با قیمت مناسب تر و ارزان تر ولی با سایزهای تک پیدا کرده و خریداری نمایید . اگر هیکلی مناسب و معمولی دارید بهترین مکان برای پیدا کردن لباس عروسی ارزان حراجی ها می باشد
فروشگاه های محلی

شما می توانید به این فروشگاه ها هم رفته و با خیاطان و راهنمایانی که آن جا حضور دارند صحبت کرده و به وسیله عکس و طاراحی مدل مد نظرتان را به آن ها بگویید تا آنها همان را برایتان آماده کنند . البته شما باید توجه داشته باشید که قبل از هرکاری از آن ها نمونه کار بخواهید و سپس اقدام به سفارش مدل مد نظرتان کنید .

لباس عروس

خرید آنلاین لباس عروس

در فروشگاه های که به صورت اینترنتی اقدام به فروش لباس عروس می کنند ممکن است تخفیف خوبی ارائه شود و لباس عروسی شما طی چند روز به صورت آماده درب منزلتان به شما تحویل داده شود . ولی به هیچ عنوان فرصتی برای پرو کردن لباس و امتحان حالت های مختلف را نخواهید داشت . ما این مدل خرید را هرگز به شما توصیه نمی کنیم ولی اگر زمان کمی برای خرید لباس عروسی دارید روش خوبی می باشد .

حال پس از خرید لباس عروس باید ها و نباید هایی را عنوان می کنیم که شما به عنوان عروس خانم در سالن زیبایی باید در نظر بگیرید .

همراه داشتن ۷ مورد مهم در سالن عروسی
۱- پوشیدن یک شورت مناسب و پوشیده قبل از پوشیدن لباس عروس
۲- داشتن سینه بند بدون نوار
۳- پاهای تراشیده شده و تمیز
۴- کفش های پاشنه بلند و زیبا
۵- همراه داشتن کلیپس با کش مو برای زمانی که موهایتان را با مدل هایی به سمت بالا تزئین کرده اید .
۶- همراه داشتن دوربین و فیلم بردار
۷- همراه بودن یکی از نزدیکانی که شما را در اکثر موارد ژست راهنمایی کرده و نکات را یاد آوری کند .

عروس خانم های چاق بدانند

لباس عروس

با وجود اینکه مدل های زیادی برای لباس عروس خانم های چاق وجود دارد ولی شما باید بگردید و به دنبال جدیدترین و مدرن ترین لباس عروس باشید .

با فکر باز عمل کنید

ممکن است یک فروشگاه یا تولیدی موردی که فیت و اندازه تن شما است را نداشته باشد با این وجود شما می توانید از خیاط ها بخواهید با ترفند هایی که مختص خودشان است آن را به صورت موقتی اندازه بدن شما بکنند .

در پی فروشگاه هایی که حوزه ی کاریشان در زمینه تولید لباس عروس برای خانم های چاق نیز هستند باشید تا بتوانید مدلی زیبا و مناسب را برای خود برگزینند .

راه کارهایی برای هزینه بهینه لباس عروس

بدون اینکه از بودجه دقیق در دسترستان اطلاعی داشته باشید هرگز اقدام به خرید لباس عروسی نکنید و حتماً بدانید چه مبلغی را می خواهید هزینه کنید .

به فروشنده اطلاع دهید تا چه مبلغی قصد هزینه کردن دارید و از او بخواهید تا آن رِنج قیمتی شما را راهنمایی کند . اصلاً از چانه زدن نترسید و اگر دیدید قیمت لباس به آن حدی که شما می خواستید نرسید از خرید آن منصرف شوید . در خرید لباس عروس عجله نکنید حتی اگر یک لباس عروس را پسندیدید یک روز برای انتخاب دقیق آن وقت بخواهید زیرا ممکن است با عجله انتخاب کنید و ساعتی بعد با دیدن و پسندیدن لباس دیگری پشیمان و دل زده بشوید .

سعی کنید با کارت اعتباری پول لباس را پرداخت کنید نه پول نقد و این را به خاطر داشته باشید که مواردی همچون تاج و ساق و چیز های دیگری که به لباس عروسی الحاق می شود قیمت را بالا خواهند برد پس بی مهابا و با عجله آن ها را انتخاب نکنید .

از من بپرس 7

Share
Published by
از من بپرس 7

Recent Posts

استایل مینیمال

استایل مینیمال به صورت کلی به معنی استایلی است که در آن همه لباس های…

5 سال ago

انتخاب لباس های مردانه

در موقع خرید لباس اولین نکته ای که باید درنظر داشته باشید این است که…

5 سال ago

برای موفق به نظر رسیدن چطور لباس بپوشیم ؟

ظاهر هر فرد تاثیر بسیار زیادی را روی موفق به نظر رسیدن وی دارد .…

5 سال ago

لباس مجلسی چه رنگی بخریم ؟

بیش تر خانم ها در هنگام انتخاب لباس مجلسی از رنگ مشکی استفاده می کنند…

5 سال ago

چگونه رنگ لباس ها را با هم ست کنیم ؟

بیش تر اوقات بیش تر افراد در ست کردن رنگ لباس دچار مشکل می شوند…

5 سال ago

برای یک مهمانی رسمی چه بپوشیم؟

شاید زمانی که با دوستان خود قرار دارید انتخاب کردن لباس ها سخت است و…

5 سال ago