#


نکات اصولی در خرید بوت و نیم بوت مناسب

9 ژانویه 2018 2 نظر 4983 بازدید

نکات اصولی در خرید بوت و نیم بوت مناسب

نکات اصولی در خرید بوت و نیم بوت مناسب

زمانی که هوای گرم جای خود را به هوای سرد می دهد زمان آن فرا می رسد که به سراغ بوت ها و نیم بوت های خود بروید. به دلیل اینکه زمان پوشیدن بوت های زمستانی بسیار کم است به همین دلیل باید در انتخاب آن دقت لازم را داشته باشید و کفشی مناسب و فوق العاده را برگزینید تا هم بتوانید جذابیت استایل خود را افزایش دهید و هم اینکه پاهای خود را از سرمای هوا مصون بدارید. خرید بوت و نیم بوت مناسب ویژگی های خاص خود را دارد که باید به آن توجه ویژه ای را داشت و بر اساس آن ها اقدام به خرید نمود.

توجه به قد آن

یکی از مواردی که در خرید بوت و نیم بوت مناسب می توانید در نظر بگیرید قد آن ها می باشد. قد بوتی که انتخاب می کنید به میزان گرمایشی که برای پاهای خود انتظار دارید و همچنین مکانی که قصد پوشیدن آن ها را دارید و همچنین سلیقه و نظر خود شما بستگی داشته و می توانید با در نظر گرفتن این موارد بوتی مناسب را تهیه نموده و مورد استفاده قرار دهید. اغلب افراد در خصوص بوت های خود به سراغ مدل هایی می روند که قد آن ها تا نیمه میانی قسمت پائین پاها است و می تواند برای استفاده در طول روز گزینه بسیار مناسبی به شمار برود.

انتخاب بوت مناسب ساق بلند و یا ساق کوتاه

در حال حاضر در زمینه بوت ها مدل های بسیار متنوعی وجود دارد که برخی از آن ها ساق های بلندی دارند و برخی دیگر ساقی متوسز و مدل هایی نیز دارای ساق های کوتاهی هستند. پاشنه این مدل از کفش ها نیز تنوع بسیار زیادی دارد و شما می توانید مدل های بسیار زیبایی را که در بازار وجود دارد را مشاهده نمائید.

افرادی که تمایل دارند از بوت های ساق بلند در استایل خود استفاده نمایند بهار است ابتدا به نوع پوشش خود توجه نموده و ترکیبی هماهنگ با بوت های ساق بلند خود به وجود بیاورند. این امر موجب می شود تا استایل زیبایی را برای خود به وجود آورده و جذابیت ظاهری خود را افزایش دهید.

به عنوان مثال در کنار بوت های ساق بلند خود می توانید از لباس های کوتاه و یا کت هایی که قد بلندی دارند استفاده نموده و ترکیب زیبایی را به وجود بیاورید. در خصوص بوت های ساق بلند نکته بسیار مهمی وجود دارد و آن هم راحتی پاهای شما است. اندازه این ساق ها باید به گونه ای باشد که پاهای شما هنگام خم و راست شدن احساس راحتی داشته باشد و هیچ فشاری به پاهای شما وارد نیاید.

استفاده از بوت های ساق کوتاه

برخی از بوت ها دارای ساق کوتاهی هستند که موجب می شود این دسته از کفش های زمستانی برای پوشیدن در هوای سرد گزینه ای ایده آل به شمار بیاید. در طراحی این مدل از بوت ها اغلب زیپی در کنار کفش و یا بندی بر روی آن قرار داده شده است که موجب می شود پوشیدن این دسته از بوت ها برای افراد کاری بسیار راحت به نظر برسد.

در مورد این مدل از بوت ها نیز تنوع بسیار زیادی وجود دارد که هر فردی می تواند با توجه به سلیقه و نظر خود و استایلی که دارد مدلی مناسب را انتخاب کرده و ظاهری شیک و زیبا را به وجود بیاورد. در خصوص پوشیدن بوت های ساق کوتاه نیز نکاتی وجود دارد که باید به آن ها توجه داشت و یکی از این نکات مهم انتخاب شلوار مناسب برای پوشیدن به همراه این مدل از بوت ها می باشد.

اگر می خواهید زیبایی بوت خود را نشان دهید بهتر است شلوار خود را تا قسمت بالایی ساق بوت کوتاه کنید  یا اینکه شلوار را درون آن قرار دهید. به این ترتیب می توانید استایلی زیبا را از خود نشان دهید و بوت و شلواری مناسب را نیز به تن کرده باشید.

انتخاب بوتی با جنس و رنگ مناسب

در انتخاب بوت مناسب بهتر است تنها به رنگ مشکی اکتفا نکنید و مدلی مناسب با استایل زمستانی را برای خود برگزینید. اگر به دنبال رنگی مناسب برای جایگزینی با بوت ساق بلند مشکی رنگ خود هستید می توانید از بین رنگ های زغالی، قهوه ای تیره و یا روشن و یا حتی رنگ خاکستری مدل مناسبی را انتخاب کنید. برخی از خانم ها تمایل دارند ظاهر خود را شیک و جذاب نشان دهند به همین دلیل به آن ها توصیه می کنیم در خصوص بوت های ساق بلند خود به سراغ رنگ های قرمز، عنابی، زرشکی و یا عسلی بروند و با کمک آن ها جذابیت استایل خود را افزایش دهند.

هنگام انتخاب بوت به جنس آن نیز دقت بسیار زیادی داشته باشید؛ چرا که زمان پوشیدن این دسته از کفش ها تنها در روزهای برفی و سرد سال است و احتمال اینکه بسیار زود کثیف شوند وجود دارد. بهترین کار این است به سراغ انتخاب بوت هایی که از چرم طبیعی تولید شده اند بروید و یا بوت هایی با چرم مصنوعی را برگزینید تا بتوانید به محض کثیف شدن ان ها را به راحتی تمیز کنید.

اگر قصد دارید بوت های خود را در طول روز به پا کنید بهتر است به سراغ مدل هایی که جنس شان ها جیر و یا حتی مخمل است نروید. این دسته از بوت ها می توانند به عنوان یک کفش مجلسی مورد استفاده قرار بگیرند اما برای قدم گذاشتن در هوای سرد و برفی به هیچ عنوان توصیه نمی شوند.

توجه به شرایط آب و هوایی محل سکونت

یکی دیگر از مواردی که رعایت آن در مورد خرید بوت ها و نیم بوت ها بسیار لازم است اینکه آب و هوای محل زندگی خود را نیز به خاطر داشته باشید. گاهی اوقات پیش م یآید که بارش برف و باران در برخی از مناطق بیشتر از مناطق دیگر باشد و این مساله موجب می شود در انتخاب بوت مناسب دقت بیشتری را داشته باشید. باید به دنبال بوت ها و چکمه هایی باشید که هم پاهای شما را خوب گرم نگه دارد و هم اینکه مانع از نفوذ آب به داخل کفش هایتان گردد. توجه به تمام این موارد موجب می شود تا انتخاب خوبی داشته باشید و بتوانید در کنار کاربرد روزانه بوت های خود استایلی زیبا را نیز برای خود به وجود بیاورید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *