#


نکات اصولی برای خوش پوشی خانم هایی با اندام درشت و چاق

18 فوریه 2018 بدون نظر 3327 بازدید

نکات اصولی برای خوش پوشی خانم هایی با اندام درشت و چاق

قواعد کلی در خصوص خوش پوشی خانم های چاق

یکی از راه های دست یابی به جذابیت داشتن اندام متناسب است و در این مساله هیچ شکی وجود ندارد اما این مساله بدان معنی نیست که افراد چاق راهی برای ایجاد استایل جذاب برای خود ندارند و نمی توانند ظاهری زیبا و آراسته را به وجود بیاورند. این دسته از افراد نیز می توانند لباس مناسبی را انتخاب کرده و ظاهری شیک و جذاب را ایجاد کنند. تنها چیزی که باید در نظر داشته باشند نحوه صحیح لباس پوشیدن می باشد که در کنار آن باید اعتماد به نفس بالایی را داشته باشند تا بتوانند استایلی زیبا و جذاب را برای خود به وجود بیاورند. اگر شما نیز اندامی دارید که نسبت به آن ها ناراضی هستید و به دنبال شیوه هایی برای لباس پوشیدن صحیح می گردید می توانید این مطلب را با ما همراه باشید تا بتوانید این اصول و قواعد را آموخته و در استایل خود از آن استفاده نمائید.

نحوه آشکار کردن قسمت های متناسب اندام

برای اینکه بتوانید ظاهری مناسب را برای خود به وجود بیاورید بهتر است ابتدا نسبت به قسمت های چاق بدن خود آگاهی کامل داشته باشید و آن ها را شناخته و در نظر بگیرید کدام قسمت ها بیشتر در معرض دید هستند و تمایل دارید با استفاده از لباس این قسمت ها را بپوشانید. به عقیده کارشناسان استفاده از لباس هایی با رنگ های تیره بهترین کار برای مخفی کردن قسمت های چاق بدن می باشد و این در حالی است که از لباس هایی با رنگ روشن می توان برای قسمت هایی که متناسب تر هستند استفاده کرده و این قسمت ها را بیشتر نمایان کرد. به همین دلیل اگر دارای کمر باریکی هستید و به نشان دادن این قسمت تمایل بیشتری دارید می توانید لباسی با رنگ تیره را انتخاب کرده و بپوشید اما کمربندی که به همراه این لباس استفاده می کنید باید دارای رنگ روشن باشد تا بتواند باریکی کمرتان را به خوبی نشان دهد. اگر دارای پاهایی چاق هستید و تمایل دارید آن ها را بهتر و لاغرتر نشان دهید می توانید از شلواری با رنگ تیره استفاده کرده و ظاهری ایده آل را برای خود به وجود بیاورید.

توجه به طرح لباس در هنگام انتخاب

زمانی که قصد انتخاب لباسی را برای خود دارید بهتر است به طرح آن نیز توجه کافی داشته باشید چرا که لباس هایی که دارای طرح های بزرگ است موجب می شود تا چاق تر به نظر برسید. این در حالی است که لباس هایی که دارای طرح کوچک و ریز هستند موجب می شوند تا اندام شما لاغرتر دیده شود و این مساله در زیباتر دیده شدن اندام شما نقش بسیار مهمی دارد و می تواند خوش تیپی را برای اندام شما به ارمغان بیاورد.

لباس هایی که دارای طرح راه راه افقی هستند به هیچ عنوان برای خانم های چاق توصیه نمی شود چرا که موجب پهن تر دیده شدن اندام آن ها می شود اما لباس هایی که دارای راه راه عمودی است موجب می شود تا بیشتر توجهات به سمت بالا تنه کشیده شود و افراد را تا حد بسیار زیادی لاغرتر نشان می دهد.

لباس هایی که دارای گره و چین و پلیسه هستند بهترین گزینه برای استفاده در قسمت هایی است که تاکید بیشتری بر روی آن ها دارید. به عنوان نمونه اگر دارای کمر باریکی هستید بهتر است از لباس هایی که بر روی کمر آن ها طرح چین دار به کار رفته استفاده نموده و ظاهر خود را جذاب تر نشان دهید و باریکی کمر خود را بیشتر در معرض دید قرار دهید.

دقت در انتخاب لباس مناسب برای پائین تنه

گاهی افراد چاق در خصوص پائین تنه خود با مشکلات بیشتری روبه رو هستند و تمایل دارند این قسمت را بیشتر پنهان کنند. اگر شما نیز اینگونه هستید بهتر است از شلواری مناسب برای پوشاندن پاهای خود استفاده نمایئد. در صورتی که از شلوارهای گشاد استفاده کنید مسلما موجب بزرگ تر دیده شدن پاهای خود خواهید شد و همین مساله موجب می شود تا اندام تان چاق تر دیده شود. به همین دلیل توصیه می شود به سراغ شلوارهایی که دارای پاچه گشادی هستند و یا بگی نروید و به جای آن ها از شلوارهایی که کاملا اندازه اندام تان است استفاده نموده و آن ها را با پیراهن مناسبی استفاده کنید.در خصوص شلوار مناسب توصیه می کنیم از انواع کمربند دار آن استفاده کنید که زیبایی اندام تان را بهتر نشان می دهد و موجب لاغرتر دیده شدن این قسمت از بدن تان می شود.

دقت در پوشیدن لگینگ ها

زمانی که لگینگ ها را برای پوشیدن خود انتخاب می کنید توجه کافی نبست به آن داشته باشید و این نکته را در نظر داشته باشید که این مدل از شلوارهای برای خانم هایی که دارای باسن بزرگی هستند به هیچ عنوان مناسب نمی باشد و موجب می شود تا اندام آن ها چاق تر از حد معمول دیده شود.

استفاده از دامن مناسب

اگر تمایلی به پوشیدن دامن دارید ترجیحا بهتر است از دامن های مدادی استفاده نکنید چرا که موجب می شود تا باسن و کمر و همینطور ران های شما درشت تر از قبل به نظر برسد و این مساله در داشتن اندام متناسب به هیچ عنوان گزینه خوبی نمی باشد. افرادی که دارای هیکل چاقی هستند بهتر است از دامن هایی با مدل اسکیت استفاده نمایند تا اندام درشت خود را متناسب تر نشان دهند.

انتخاب لباس مناسب برای بالاتنه چاق

برخی از خانم های چاق داریا بالاتنه چاقی هستند که تمایل دارند آن ها از دید مخفی کنند و توجهات را به قسمت های دیگر بکشانند. اگر شما نیز اینگونه هستید بهتر است لباس هایی را انتخاب کنید که دارای طرح های ساده تری باشند. به عنوان مثال اگر قصد انتخاب تیشرتی را دارید بهتر است به سراغ گزینه های ساده بروید و تیشرت هایی که موجب جلب توجه به سمت خود می شوند را کنار بگذارید. تیشرت انتخابی باید کاملا اندازه اندام شما باشد و به صورت بسیار مناسبی بر روی شانه های تان قرار بگیرد.

ترجیحا به سراغ تاپ هایی که سرشانه ها را نشان می دهند نروید و به دنبال لباس هایی باشید که موجب پوشاندن سرشانه های شما می شود و اندام متناسب تری را از شما به نمایش می گذارد. پوشیدن کت های نیم تنه نیز برای این دسته از افراد توصیه نمی شود و ترجیحا بهتر است از کت هایی که حالت یکسره داشته و قد بلندی دارد استفاده نمایند تا اندام لاغرتری از خود نشان دهند.

افرادی که نسبت به سایز بازوهای خود احساس خوبی دارند می توانند در مورد پیراهن به سراغ مدل هایی بروند که دارای آستین سه ربع می باشد اما افرادی که دارای بازوهای چاقی هستند بهتر است پیراهن هایی با آستین بلند و یا آستین کوتاه را انتخاب نموده و مورد استفاده قرار دهند.

در مورد شلوار تنگی که به تن کرده اید بهتر است یک تونیک مناسب را برای پوشیدن انتخاب کنید. اگر تونیک کمی گشاد باشد هیچ مانعی ندارد چرا که پوشیدن شلواری که کاملا اندازه تن شما است موجب می شود تا توجهات به سمت پائین تنه شما جلب شود و جذاب تر از همیشه به نظر برسید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *