#


نکات اصولی برای خرید کفش مناسب بهار

14 آوریل 2018 بدون نظر 2533 بازدید

نکات اصولی برای خرید کفش مناسب بهار

مهم ترین نکات برای خرید کفش مناسب برای فصل بهار

یکی از مهمترین پوشاکی که هر فردی باید داشته باشد کفش می باشد چرا که کفش ها نقش اساسی و مهمی در زندگی روزمره دارند و همانطور که شنیده ایم هر کفشی نشان دهنده شخصیت انسان نیز می باشد و می تواند تاثیر بسیار زیادی بر روی استایل فرد داشته باشد. در فصل بهار و تابستان که هوا کمی گرم می شود باید به سراغ کفش هایی که مخصوص این فصل هستند بروید که دارای تنوع بسیار زیادی نیز هستند و می توانند استایلی متفاوت و زیبا را برای افراد به وجود بیاورند. در این مطلب قصد داریم در خصوص نکاتی که به هنگام انتخاب کفش بهاری مناسب در نظر بگیریم صحبت نمائیم.

توجه به جنس مناسب کفش

در فصل بهتر است از پوشیدن کفش های سنگین خودداری نمایید چرا که دیگر زمان استفاده از این مدل کفش ها به پایان رسیده است. برای اینکه بتوانید گرما را به خوبی تحمل کنید و کفش مناسب و هماهنگی را با لباس های خود انتخاب کنید بهتر است به سراغ کفش هایی بروید که دارای کفی نازک و سبک بوده و رویه آن ها نیز باز است و از پارچه ی خنکی در طراحی آن ها استفاده شده است. این مدل از کفش ها موجب می شوند تا درجه حرارت بدن کنترل شود و با دیدن آن ها احساس خنکی و سبکی خواهید کرد و راحت نیز خواهید بود.

به طور کلی کفش هایی که در ساخت آن ها از چرم نازکی استفاده شده است و یا پارچه های کتانی و مواد مصنوعی متخلخل گزینه های بسیار خوب و مناسبی برای استفاده در فصل بهار و تابستان به شمار می روند. یکی دیگر از انتخاب هایی که در این فصل می توایند داشته باشید کفش های پارچه ای تخت و کالج و کفش های بندی می باشد که هر فردی بدون توجه به جنسیت و سن خود می تواند از آن ها استفاده نماید چرا که کفش های بسیار خوب و نرمی می باشد و می تواند در ظاهر جذاب شما تاثیر بسیار زیادی داشته باشد. کفش های چرمی و کفش هایی که از جنس نرمی در ساخت آن ها استفاده شده این قابلیت را دارند که به مرور زمان کمی جا باز کنند به همین دلیل بهتر است زمان مشخصی را برای خرید کفش انتخاب کنید و در آن زمان اقدام به خرید نمائید.

زمان مناسب خرید کفش چه زمانی است؟

زمانی که قرار است کفش جدیدی را خریداری نمایید بهتر است عصر را انتخاب کنید چرا که صبح ها به علت اینکه تازه از خواب بیدار شده اید پا به علت حرکت نکردن در طول شب ظریف تر می باشد و نسبت به شب سایز کوچکتری دارد. به همین دلیل بهتر است که برای خرید کفش عصر را در نظر بگیرید که در اثر راه رفتن پا اندازه بزرگ تری پیدا می کند و در طول روز استرس و فشار و دما به اندازه کافی بر روی پاهای شما به وجود آمده است و پا تا حد امکان سایز بزرگ تری پیدا کرده است. مسلما این پا به دلیل داشتن اندازه بزرگ خود برای خرید کفش مناسب ایده آل تر می باشد و این مساله موجب می شود کفشی که انتخاب می کنید در طول روز هیچ گونه اذیتی برای پاهای شما نداشته باشد.

کفش مناسب پیاده روی

بهترین کفشی که برای پیاده روی می توانید انتخاب کنید کفش هایی می باشند که در زمان راه رفتن به عنوان یک محافظ کامل عمل می نماید و دارای انعطاف پذیری بالایی می باشد و پا در آن احساس خستگی و اذیت شدن نخواهد کرد. علاوه براین توجه داشته باشید کفشی که برای پیاده روی انتخاب می کنید سبک باشند به گونه ای که اصلا احساس نکنید که کفش به پا کرده اید.

نکته دیگری که در هنگام خرید کفش باید به خاطر داشته باشید این است که جوراب مناسبی را به پا کنید و اقدام به خرید کفش نمایید. در خصوص انتخاب کفش مخصوص پیاده روی بهترین کار این است از جوراب مناسبی نیز استفاده کرده باشید که بیش از اندازه نه نازک باشد و نه ضخیم و ضخامت مناسبی را دارا باشد. مطمئنا این دو راهکار نمی تواند موجب رضایت شما برای خرید کفش باشد به همین دلیل در ادامه چند نکته دیگر را نیز عنوان می کنیم که با توجه به آن ها می توانید بهترین کفش را برای روزهای گرم بهار و تابستان خریداری نموده و از پوشیدن آن ها احساس رضایت نمائید. خانم ها اصولا در کمد کفش های خود کفش های متنوعی را برای پوشیدن در بهار و تابستان دارند که می توان به صندل ها و کفش های پاشنه بلند و اسپرت و کالج و کتانی اشاره کرد اما بهتر است بدانیم هر کدام از این کفش ها را در چه مکان هایی می توان مورد استفاده قرار داد تا با توجه به آن استایلی زیبا و جذاب و ایده آل را برای خود به وجود آورد.

کفش تخت یا کالج

در خصوص این مدل از کفش ها باید بگوییم که گزینه ای ایده آل و مناسب برای مکان های مختلف به شمار می رود و می توانید برای رفتن به محل کار و خرید و یا حتی در مهمانی ها از آن استفاده نمائید. این مدل از کفش ها هم حالت اسپرت خود را به خوبی حفظ کرده اند و هم ظاهری خانمانه دارند. بنابراین دیگر جای هیچ نگرانی نیست که چه لباسی را برای پوشیدن و ایجاد هماهنگی با این لباس انتخاب کنید چرا که به سادگی می توانید لباس های مختلف از لباس های رسمی و شلوار جین و تاپ اسپرت و مانتوی رسمی و شومیز و سارافون و یا حتی مانتوی راحتی و پیراهن برای هماهنگی با این مدل از کفش ها استفاده نمایید.

کفش کتانی و تاثیر آن در جذابیت

برای رفتن به باشگاه و یا حتی ورزش کردن باید به خاطر داشته باشید که وجود کفش کتانی یکی از الزامات به شمار می رود زیرا عدم توجه به انتخاب کفش مناسب می تواند صدمات جبران ناپذیری را به ستون فقرات و بدن و حتی پاهای شما وارد کند. کتانی ها یا همان رانینگ ها مناسب ترین گزینه ای هستند که می توانید برای این مواقع انتخاب نمایید البته باید توجه داشته باشید که لژ نرم و بلندی داشته باشند تا مانع از وارد آمدن فشار زیادی به ستون فقرات شوند.

کفش پاشنه بلند

این مدل از کفش را نیز می توان در مواقع و مکان های مختلفی به کار برد؛ به عنوان مثال زمانی که قرار است با دوستان خود به شام بروید و یا مصاحبه ی شغلی دارید و در خصوص جلسات کاری تان و موارد دیگر می توانید از این مدل کفش ها استفاده نمایید. کفش های پاشنه دار حالت باوقار و رسمی دارند که می توانید در مواقعی که قصد دارید جذاب و خوش تیپ به نظر برسید از آن ها استفاده کنید.

صندل های معمولی و استفاده از آن ها در ایجاد استایل جذاب

اگر علاقه دارید که از کغش های باز استفاده نمایید که هیچ پاشنه ای نیز نداشته باشد می توانید به سراغ صندل های معمولی بروید و آن ها را به عنوان کفشی مناسب برای پوشیدن در بهار و تابستان به کار بگیرید. زمانی که قصد انتخاب کفش صندل را دارید بهتر است مدلی را برگزینید که قابلیت ست و هماهنگ شدن با هر لباسی را داشته باشد و در خصوص لباس های مختلف خود با هیچ مشکلی مواجه نشوید. اگر به این نکات توجه کنید مسلما کفش خوبی را خریداری خواهید کرد و دیگر نیازی به استفاده از چندین مدل کفش نخواهد بود و می توانید در خصوص استایل های مختلف خود آن ها را به کار بگیرید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *