#


نکات اصولی برای ایجاد هماهنگی بین کفش و کمربند مردانه

14 ژوئن 2018 بدون نظر 2659 بازدید

نکات اصولی برای ایجاد هماهنگی بین کفش و کمربند مردانه

اصول و قواعد خاص برای ست کردن کفش و کمربند مردانه

اغلب خانم ها از هماهنگ کردن لباس و کیف و کفش لذت می برند و این مساله به عنوان امری سرگرم کننده و جذاب برای آن ها به شمار می رود اما مردان اینگونه نیستند و از این کار هیچ لذتی نمی برند. در واقع مردان تمایل دارند فرد دیگری وظیفه ست کردن لباس و کیف و کفش آن ها را بر عهده داشته باشد. اصولا ست کردن کفش و کمربند برای مردان بسیار سخت و پیچیده به نظر می رسد اما اگر قوانینی که در ادامه ذکر می شود رعایت کنید مسلما از انجام این کار لذت برده و می توانید استایلی جذاب برای خود به وجود بیاورید.

قانون اول: ایجاد هماهنگی بین رنگ چرم ها

مطمئنا در جریان هستید که اگر از دو رنگ برای کفش و کمربند خود استفاده کنید نمی توانید ظاهری جذاب را برای خود به وجود بیاورید. برای نمونه بهتر است در خصوص کمربند قهوه ای تیره خود به سراغ کفش هایی بروید که همین رنگ را داشته باشند. در خصوص کفش هایی که به رنگ جیگری هستند نیز بهتر است به سراغ کمربندهایی با همین تنالیته رنگی بروید و استایلی خاص را برای خود ایجاد کنید.

گاهی اوقات میان رنگ کفش و کمربند کمی اختلاف وجود دارد اما جای هیچ گونه نگرانی نیست؛ وجود اختلافی کوچک در رنگ این دو هیچ خدشه ای به ظاهر جذاب شما وارد نخواهد کرد. برای نمونه اگر کفشی با تن رنگی قهوه ای دارید و رنگ کمربندتان از تنالیته های تیره رنگ قهوه ای است هیچ ایرادی وجود ندارد. استفاده از تنالیته های رنگی که به هم نزدیک هستند نشان می دهد شما در انتخاب رنگ و ست کردن کمربند و کفش خود از مهارت کافی برخوردار هستید.

قانون دوم: ایجاد هماهنگی بین رنگ فلز کمربند و کفش

اگر بر روی کفش و کمربندتان از فلز استفاده شده است باید همچون قانون اول رفتار نمایید و در واقع رنگ فلز موجود بر روی کمربند و کفشتان را از یک تن رنگی انتخاب کنید. به عنوان مثال اگر فلز به کار رفته در کمربند به رنگ طلایی باشد می توانید از کفشی که دارای فلز طلایی است در ظاهر خود استفاده کنید. برخی از افراد تمایل دارند رنگ فلز کفش و کمربند خود را با جواهرات و ساعت خود هماهنگ کنند که این مساله نشان می دهد تا چه میزان نسبت به انجام این کار مهارت داشته و پا را فراتر گذاشته اند.

گاهی افراد گمان می کنند که همیشه باید رنگ کفش و کمربند خود را با یکدیگر هماهنگ کنند اما باید بگوئیم این کار برای همیشه الزامی نیست و گاهی می توان از تن های رنگی مناسب در کنار یکدیگر استفاده کرد. در ادامه چند نمونه از تنالیته های رنگی که می توانند به خوبی در کنار یکدیگر قرار بگیرند معرفی خواهیم کرد تا بتوانید با استفاده از آن ها استایلی خاص و زیبا را برای خود به وجود بیاورید. البته شکستن قوانین ست کردن رنگ این دو شرایط خاص خود را دارد و گاهی برخی رنگ ها را نباید با یکدیگر استفاده کنید.

کمربند قهوه ای و کفش مشکی از آن دسته رنگ هایی هستند که هرگز نباید در کنار یکدیگر استفاده شوند. علت این مساله گرمایی است که رنگ قهوه ای دارد و در کنار رنگ سرد مشکی جذابیت خاصی نخواهد داشت. از سوی دیگر کفش مشکی حالت کلاسیک دارد و بهتر است با یک کمربند مشکی ست شود تا خاص و زیبا به نظر برسد. استفاده از کمربند طوسی به همراه کفش مشکی و پوشیدن کفش جیگری به همراه کمربندی که تن رنگی جیگری دارد می تواند بهترین گزینه برای ایجاد ظاهری جذاب باشد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *