#


نکات اصولی برای انتخاب کت مناسب مردان

4 آوریل 2018 بدون نظر 2497 بازدید

نکات اصولی برای انتخاب کت مناسب مردان

آشنایی با کت های مردانه و نکات اصولی در انتخاب آن ها

مردان اصولا در کمد لباس های خود کت و شلوارهای زیادی را دارند اما همیشه وقتی قصد خرید کت و شلوار جدیدی را دارند این سوال برای شان پیش می آید که کدام مدل از کت و شلوار را می توانند بخرند و یا اینکه کدام مدل از این لباس ها می تواند تناسب بیشتری داشته باشد و جذابیت استایل آن ها را افزایش دهد. با در نظر گرفتن مد و موقعیتی که هر فردی در اجتماع دارد باید کت و شلواری را انتخاب کند که زیبایی ظاهری او را ارتقا دهد و موجب خوش تیپ تر دیده شدن او گردد. در این مقاله تصمیم گرفته ایم نکاتی را در خصوص کت و شلوار مناسب ارائه دهیم که با استفاده از آن ها می توانید ظاهری مرتب و جذاب را برای خود به وجود بیاورید و از کت های تک دکمه و یا دو دکمه و حتی کت های سه دکمه بیشترین استفاده را بکنید و ظاهر مرتبی را برای خود به وجود بیاورید.

انتخاب کت های سه دکمه

یکی از گزینه های فوق العاده برای مردانی که دارای قدی بلندتر از۱.۸ متر است کت های سه دکمه می باشد. دکمه های به کار رفته موجب می شود که سینه با عرض بیشتری دیده شود و علاوه براین موجب می شود که افراد در عین راحتی بسیار شیک و رسمی نیز دیده شوند. کت های سه دکمه از جمله لباس هایی هستند که در دهه۶۰ به عنوان مد محسوب می شود که به تازگی اغلب طراحان آن ها را مجددا احیا کرده و وارد دنیای مد و لباس های مردانه کرده اند. با توجه به اینکه کت های دو دکمه هرگز از مد نخواهند افتاد اما زمانی که از کت های سه دکمه استفاده کنید در واقع موجب می شوید تا همه شما را به عنوان فردی علاقه مند به مد می شناسند و می توانید جذابیت استایل خود را ارتقا دهید.

در خصوص استفاده از کت های سه دکمه باید در نظر داشته باشید که تنها باید دو دکمه از آن را ببندید. البته به دلیل اینکه کت های سه دکمه دارای یقه کوتاه تری نسبت به کت های دو دکمه هستند بهتر است برای زیباتر نشان دادن ظاهر خود تنها دکمه میانی آن را ببندید. اگر هر سه دکمه این مدل از کت ها بسته باشد موجب می شود تا ظاهر افراد به شکل بسیار خشک و سخت دیده شود و این مساله برای داشتن استایلی جذاب آسیب زیادی وارد خواهد کرد. در مورد پوشیدن این مدل از کت های مردانه باید توجه داشته باشید دکمه های آن را به شکلی ببندید که چین نخورد و یا کشیده نشود و اگر تمایل دارید دکمه های کت را ببندید بهتر است تنها دو دکمه بالایی این مدل را ببندید.

در محل کار خود می توانید از کت های سه دکمه به جای مدل های دو دکمه استفاده کنید به ویژه زمانی که تمایل دارید بهتر از دیگر همکاران خود در زمینه پوشش دیده شوید می توانید با استفاده از کت های سه دکمه ظاهری زیبا و مرتب و رسمی را برای خود به وجود بیاورید.

استفاده از کت های دو دکمه و تاثیر آن در جذابیت مردانه

کت های دو دکمه استانداردی جهانی دارد و می توان کلیه ویژگی های برجسته اندام شما را به خوبی نشان دهد و از سوی دیگر در صورتی که نیم تنه نامناسبی داشته باشید می توانید با استفاده از کت دو دکمه آن ها را پنهان کنید. کت های دو دکمه دارای حالت کلاسیک می باشد و دوام و استحکام بالایی نیز دارد. وجود کت و شلوار دو دکمه همیشه الزامی است چرا که هیچ وقت از مد نخواهد افتاد و همیشه می توان از آن استفاده کرد. چنانچه علاقه ای به استفاده از کت و شلوار ندارید و یا تنها یک دست کت و شلوار در کمد لباس های تان قرار داده اید سعی کنید کت و شلوارتان از مدل دو دکمه باشد.

زمانی که قصد پوشیدن کت و شلوار را دارید در خصوص دکمه های آن باید توجه داشته باشید که تنها دکمه بالایی آن بسته باشد. بیشتر کت های دو دکمه ای که به تازگی طراحی شده اند مابین کت های دو دکمه و سه دکمه قرار دارند. مدل هایی که امروزه طراحی شده اند زیبایی خاصی دارند. زمانی که قصد خرید کت های دو دکمه را دارید باید به چگونگی قرارگیری دکمه های آن توجه داشته باشید چرا که موجب می شوند احساس راحتی داشته باشید. استفاده از کت های دو دکمه برای پوشیدن در مقاصد اداری و در طول روز می تواند به عنوان گزینه ای بسیار مناسب به نظر برسد و استایلی جذاب را برای شما به ارمغان بیاورید.

استفاده از کت های تک دکمه و ایجاد جذابیت مردانه

مردانی که دارای اندام لاغری هستند می توانند از کت های تک دکمه استفاده نمایند و استایلی جذاب را به نظر برسند. کت های تک دکمه برای مواقع کمی می تواند گزینه مناسبی به نظر برسد. این مدل از کت ها در حال حاضر طرفداران زیادی دارد و اغلب مردان جوان برای داشتن استایلی جذاب از آن استفاده می کنند. در صورتی که تمایل به خرید کت های تک دکمه دارید باید در نظر داشته باشید که این مدل از کت ها را نمی توان در موقعیت های زیادی مورد استفاده قرار داد و برای به کارگیری این کت اسپرت در موقعیت های مختلف محدودیت هایی وجود دارد که موجب می شود در انتخاب خود دقت بیشتری را به خرج بدهید.

زمانی که کت تک دکمه ای را پوشیده اید و در حالت ایستاده قرار دارید باید دکمه آن را ببندید و اگر به صورت نشسته هستید دکمه آن باید باز باشد تا بتوانید ظاهری خوشایند را از خود به نمایش بگذارید. زمانی که از کت های تک دکمه استفاده می کنید باید به هماهنگی ای که میان کراوات و پیراهن تان وجود دارد توجه کافی داشته باشید و عدم توجه به این موارد موجب می شود تا ست لباس تان با نقص هایی همراه باشد.

در خصوص زمانی که قرار است از کت های تک دکمه استفاده کنید بهتر است موقعیت و مکانی را که قرار است حضور پیدا کنید را در نظر بگیرید. به عنوان مثال زمانی که قرار است با یکی از دوستان خود ملاقاتی داشته باشید می توانید از کت تک دکمه خود استفاده کنید. علاوه براین پوشیدن کت های تک دکمه می تواند از شما فردی جذاب بسازد که بسیار مودب و دوست داشتنی به نظر می رسید. در خصوص استفاده از این مدل کت های مردانه اسپرت هیچ گونه دستورالعمل خاصی وجود ندارد و نمی توان قانون خاصی را برای پوشیدن این مدل از کت های مردانه در نظر گرفت. با توجه به این نکات می توانید کت مناسبی را برای خود خریداری نموده و ظاهری زیبا و جذاب را به وجود بیاورید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *