#


نکاتی برای خوش پوش شدن

خوش پوش
12 مارس 2017 بدون نظر 1267 بازدید

نکاتی برای خوش پوش شدن

نکاتی برای خوش پوش شدن

همانگونه که می دانید ظاهر و تیپ شما تاثیر بسیاری بروی دیگران دارد به همین خاطر باید اصول و نکات خوش پوش بودن را بلد باشید.

– کفش مردانه : سعی کنید در انتخاب کفش دقت لازمه را داشته باشید و کفش های گران قیمت و برند خریداری کنید. زیرا این کفش ها معمولا از چرم طبیعی ساخته شده اند و ظاهر و قالب آنها به گونه ای است که جلب توجه می کند.

– عینک آفتابی : انتخاب عینک آفتابی و استفاده از آن مخصوصا در روزهای گرم تابستان اهمیت زیادی دارد. علاوه بر این که استفاده از آن سبب می شود که در معرض دید افراد قرار بگیرید و خوش تیپ تر از قبل به نظر برسید. سعی کنید در خرید عینک آفتابی دقت کنید تا از فریم های تیره و شیشه قهوه ای یا سیاه استفاده کنید و از پوشش عینک های آفتابی با فرم های ثرمز و صورتی خودداری کنید.

مواردی دیگر

– کت و شلوار : هر مردی باید حداقل دو دست کت و شلوار برای مناسبت های مختلف داشته باشد. دو رنگ خاکستری و سرمه ای جزو رسمی ترین رنگ هایی است که معمولا برای کت و شلوار های مردانه انتخاب می شود.

– ساعت مچی : ساعت مچی که با کیفیت باشد در ادامه زندگی شما را نجات خواهد داد. استفاده از ساعت های گران قیمت و برند باعث می شود اعتماد به نفس شما افزایش یابد. ساعت هایی مانند رولکس و پتک فیلیپ جزو ساعت های لاکچری هستند که اصولا افراد ثروت مند از آن استفاده می کنند.

– دکمه سرآستین : شاید کمه سرآستین یا همان دکمه سردست از نظر شما چیز کوچکی باشد یا خیلی مهم نباشد ولی به خاطر داشته باشید اگر می خواهید که مانند یک جنتلمن خوش تیپ به نظر برسید حتما دکمه سرآستین مناسب را انتخاب کنید. این ۵ موارد در واقع مهم ترین عواملی هستند که می توانند به خوش تیپ بودن و جذاب بودن شما کمک کند هرچند عوامل دیگری نیز وجود دارد که در مباحث بعدی آن را به شما می گوییم.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *