#


مواردی که به لباس های شما آسیب می رساند

مواردی که به لباس های شما آسیب می رساند
27 فوریه 2017 بدون نظر 973 بازدید

مواردی که به لباس های شما آسیب می رساند

مواردی که به لباس های شما آسیب می رساند

ما به شما مواردی را آموزش می دهیم که بتوانید از آسیب لباس خود خلوگیری کنید و با کنترل هزینه ها فرد خوش تیپ باقی بمانید.

– در ابتدا سعی کنید لباس های خیس هستند را نچلانید. این کار باعث می شود به الیاف پارچه آسیب وارد شود و آن را شل و بی شکل می سازد. بهترین روش برای خشک کردن لباس قرار دادن آن بر روی یک سطح صاف می باشد تا لباس خود به خود خشک شود.

– سوتین های های خود را در کشوی لباس ها نکنید. هرگز سوتین های خود را روی یک دیگر قرار ندهید این کار باعث میشود آن ها را از فرم اصلی خود خارج شوند. برای این کار بهتر است سوتین را درن یک دیگر قرار دهید و درون کشو بگذارید.

– لباس هایتان را درون کاورهای نایلونی قرار ندهید الیافی که در لباس های شما به کار رفته است نیاز به هوایی تازه دارد. کاورهایی که از جنس نایلون هستند مانع گردش هوا می شوند و رطوبت را درون لباس نگه می دارند و باعث زیاد شدن چروک لباس می شوند.

– ژاکت خود را همانند پیراهن آویزان نکنید، زیرا لباس های سنگین مانند پلیور یا ژاکت به دلیل این که سنگین هستند بعد از آویزان شدن فرم اصلی خودشان را از دست می دهند و تبدیل به لباس بد شکلی می شوند. آن ها را تا کنید و درون کشو یا کمد قرار دهید.

– از جا رختی های سیمی استفاده نکنید : جارختی های سیمی به مرور زمان شکلشان عوض می شود و قابلیت اتکای خودشان را از دست می دهند و باعث می شوند بر روی لباس شما علامت بیفتد. به همین خاطر از جا رختی های پلاستیکی و چوبی استفاده کنید که زوایه آنها تیز نیست و پس از آویزان کردن روی آنها ردی باقی نمی ماند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *