#


کیف دستی زنانه ترند سال۲۰۱۹

کیف دستی زنانه ترند
10 دسامبر 2018 بدون نظر 2639 بازدید

کیف دستی زنانه ترند سال۲۰۱۹

کیف دستی زنانه ترند سال۲۰۱۹

یکی از مهم ترین اکسسوری هایی که اغلب خانم ها به همراه دارند کیف است. هرساله مدل خاصی به عنوان ترند انتخاب شده و نسبت به دیگر مدل ها بیشتر در چشم است. کیف دستی زنانه ترند به عنوان یکی از اساسی ترین وسایل شناخته شده و تمام خانم ها علاقه دارند کیفی که انتخاب می کنند براساس مد روز باشد.

اغلب خانم ها سعی می کنند تا به مد روز رفتار کنند اما باید این نکته را درنظر داشته باشند که براساس مد روز رفتار کردن ایده چندان جالبی به نظر نمی رسد چرا که ممکن است مد معرفی شده با سلیقه شخصی شما مطابقت نداشته باشد.

در سال۲۰۱۹ کیف هایی با مدل های متنوع وارد بازار می شود که برخی از آن ها اندازه بزرگی داشته و برخی دیگر به شکل توپ هستند. در ادامه برخی از انواع کیف های زنانه را معرفی خواهیم کرد که به عنوان ترند سال۲۰۱۹ شناخته می شوند. خانم هایی که تمایل دارند از برترین مد در سال۲۰۱۹ اطلاع یابند می توانند این مقاله را دنبال کنند.

کیف های snap

کیف های snap با حالت کیسه ای خود نوستالژی زیبایی را یادآوری می کنند. خانم هایی که تمایل دارند در بهار و تابستان۲۰۱۹ کیف دستی زنانه زیبایی داشته باشند می توانند این مدل از کیف ها را انتخاب کنند.

یکی از سلبریتی های مشهوری که اغلب به سراغ استفاده از کیف های snap می رود ویکتوریا بکهام است که همواره سعی کرده با انتخاب برترین ها استایلی خاص و ویژه خود را داشته باشد.

کیف های snap در سه رنگ قهوه ای، مشکی و سفید عرضه می شوند و باید درنظر داشته باشید که پیش از این نیز وجود داشته اند اما در سال۲۰۱۹ به عنوان یک ترند وارد عرصه مد می شوند.

کیف نقره ای کوچک

در سال میلادی جدید مدل دیگری از کیف دستی زنانه ترند وارد بازار خواهد شد که به صورت نقره ای براق دیده می شود و دارای یک دسته کوچک است. این مدل از کیف های دستی می توانند خاص بودن استایل شما را تضمین کرده و در نگاه اول بیش از هرچیز دیگری به چشم می آید.

درخصوص ایجاد هماهنگی بین کیف و لباس هایتان بهتر است دقت بسیاری داشته باشید و علت آن خاص بودن بیش از حدی است که باعث می شود قابلیت هماهنگی با هر استایلی را نداشته باشند. این مدل از کیف ها به شکل مربع و دایره طراحی می شوند که می توان با سلیقه و نظر خود گزینه مناسبی را خریداری نمود.

کیف دستی Compartmentalizing

اغلب کیف هایی که در حال حاضر وجود دارند به گونه ای طراحی شده اند که محفظه داخل آن ها پنهان است اما در سال۲۰۱۹ کیف هایی وارد عرصه مد خواهند شد که بخش های بیشتری از آن ها را می توان دید.

باید این نکته را درنظر داشت که این مدل از کیف ها می توانند جذابیت بسیاری داشته باشند اما به هیچ وجه نباید از آن ها در مکان هایی که احتمال سرقت وجود دارد استفاده کرد چرا که سرقت از آن ها بسیار ساده است.

برند فندی کیف دستی زنانه ترند چرمی را طراحی کرده است که رنگ آن سفید بوده و دارای محفظه های خارجی متعددی برای قرار دادن سکه، موبایل و موارد دیگر دارد و در تهیه آن از پوست سوسمار استفاده شده است.

در سال آینده میلادی این مدل از کیف ها بیشترین کاربرد را خواهند داشت و علاقه مندان می توانند استایلی خاص و بینظیر را با استفاده از این کیف ها برای خود به وجود بیاورند.

کیف های طنابی

افراد برای رفتن به مسافرت نیازمند داشتن کیف هایی هستند که بتوانند آن را از گردن آویخته و پول و ویزا و یا گذرنامه و بلیط هواپیما را در آن قرار دهند. کیف های طنابی به عنوان گزینه ای ایده آل در این خصوص به شمار می روند و می توانید آن ها را جایگزین کیف های بزرگ کنید. کیف های طنابی کاربرد بسیار زیادی دارند و با ظاهر شیک و جذاب خود می توانند در ایجاد استایل بینظیر برای افراد تاثیر مثبتی داشته باشند.

کیف دستی Looped Single

کیف های دستی Looped Single به گونه ای طراحی شده اند که می توان از آن ها برای قرار دادن کمترین وسایل بیشترین استفاده را داشت. این کیف ها دارای طراحی بسیار خاص و ویژه ای هستند و به عنوان یکی از ترندهای سال۲۰۱۹ میلادی شناخته می شوند.

درطراحی این مدل از کیف های دستی به طور معمول قسمت بالایی کمی کوچک تر است که باعث می شود زیباتر به نظر برسند و دارای دسته جذاب و منحصربفردی هستند. این مدل از کیف ها بیشتر شبیه به یک کیسه دیده می شوند اما جذابیت خاصی را در ظاهر فرد ایجاد می کنند.

کیف دستی های مینیاتوری

کیف های مینیاتوری اغلب از چرم به همراه قلاب تهیه می شوند و یکی از ترند های سال۲۰۱۹ به شمار می روند. طرح و رنگ متعددی برای این دسته از کیف دستی زنانه ترند در نظر گرفته شده و باعث می شود فرد استایلی خاص و منحصربفرد را از خود به نمایش بگذارد.

در انتخاب این مدل از کیف ها باید به استایل نهایی خود توجه داشته باشید و بدانید این کیف ها دارای زنجیرهایی هستند که باعث می شود زیباتر به نظر برسند.

کیف پلاستیکی

یکی دیگر از کیف دستی زنانه ترند سال۲۰۱۹ می باشد که در طراحی آن ها از پلاستیک شفافی استفاده شده و می توان به راحتی درون آن ها را مشاهده کرد. طراحی این مدل از کیف ها به گونه ای است که به راحتی می توان اشیاء درون آن را مشاهده کرد و درواقع به عنوان یک کیف تزئینی کارایی دارند.

افرادی که علاقه مند به استفاده از این مدل کیف دستی زنانه ترند هستند باید در انتخاب لوازمی که در داخل این کیف ها قرار می گیرد دقت بسیاری داشته باشند تا بتوانند کیف زیبایی را در معرض دید سایرین قرار دهند. کیف های پلاستیکی دارای مدل های دوشی و دستی و چند مدل دیگر هستند که باتوجه به استایل و لباس های خود می توانید بهترین گزینه را انتخاب کنید.

کیف های نئون

از دیگر ترندهایی که در سال۲۰۱۹ وارد دنیای مد می شوند کیف های نئون هستند. اغلب کیف های نئون در رنگ های زرد و سبز هستند و از اشکال و طرح های متنوعی درخصوص ان ها استفاده شده است. کیف های نئون این قابلیت را دارند که آن ها را با رنگ های آبی و یا لاجوردی هماهنگ کرده و چنانچه قصد استفاده از رنگ های دیگر را دارید باید نسبت به رنگی که برای هماهنگی با این کیف ها انتخاب می شوند توجه کافی داشته باشید.

کیف‌های Printed Tote

برخی از افراد کیف های Printed Tote را به عنوان یک گزینه مناسب جهت خرید به شمار می آورند درحالی که اینگونه نبوده و می توان از ان ها بیشترین استفاده را داشت. این مدل از کیف ها دارای طرح های چاپی متعددی هستند که موجب شده زیباتر دیده شوند. اشخاصی که قصد خرید این مدل از کیف ها را دارند باید استایل خاصی داشته باشند تا با استفاده از این کیف ها اهری متمایز را از خود به نمایش بگذارند.

در بهار سال۲۰۱۹ کیف های Printed Tote با طرح خالدار وارد بازار می شوند و از آن ها به عنوان ترند سال نام برده می شود. برخی از این کیف ها دارای گل های بزرگی هستند که باعث می شود زیباتر به نظر برسند.

کیف قلابدوزی شده

از دیگر ترندهای سال۲۰۱۹ کیف های قلابدوزی شده هستند که جذابیت خاصی دارند. این مدل از کیف ها به صورت کوله پشتی و دستی و یا حتی دوشی تولید می شوند و دارای تنوع بسیار زیادی هستند.

افرادی که نسبت به هنر قلابدوزی آشنایی کافی دارند می توانند این مدل از کیف ها را بدوزند اما آن هایی که هیچ گونه آشنایی نسبت به قلابدوزی ندارند می توانند از بین نمونه های موجود در بازار یکی را خریداری کنند. استفاده از این مدل کیف ها باعث می شود ظاهر افراد جذاب و منحصربفرد دیده شود و استایلی خاص را از خود به نمایش بگذارند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *