معرفی مدل های مختلف شلوار زنانه

معرفی مدل های مختلف شلوار زنانه

هر فرد که علاقه مند به دنیای مد و فشن است باید اصول اولیه آن را که شناختن انواع مختلف لباس ها است را بداند . ما امروز انواع شلوار زنانه را معرفی و تفاوت های هر یک را در مدل و الگو و کاربد بیان می کنیم .

انواع شلوار زنانه

شلوار راسته

شلوار زنانه

یکی از ساده ترین انواع شلوار که از الگوی پایه تهیه می شود و گشادی آن در قسمت های مختلف به یک اندازه و ثابت می باشد شلوار راسته است . از مدل راسته بیشتر در شلوارهای جین و پارچه ای استفاده می کنند و با وجود ساده گرش بسیار شیک و زیبا می باشد .

شلوار چسبان جذب

شلوار جذب

این مدل در تمام قسمت های پا تنگ و چسبان است و با پارچه هایی که کمی حالت کشسانی دارند همچون پارچه های جین کشی تهیه می شوند . به دلیل چسبان بودن این شلوارها و احساس سبکی که دارند شما نیز راحت می توانید آن ها را استفاده کنید .

شلوارهای دمپا گشاد

شلوار دمپا

در این مدل شلوارها گشادی آن از قسمت زانو به پایین شروع می شود و میزان گشادی آن متفاوت است . از این مدل نیز بیشتر در شلوارهای جین استفاده می شود البته امروزه اغلب شلوارها با پارچه های مختلف با این مدل وجود دارند و تنها منحصر به شلوار جین نیست .

شلوار گشاد

مدل این شلوار به گونه ای است که در قسمت کمر و باسن تنگ بوده و از قسمت ران به پایین گشاد می شود و مدل محبوبی در دهه ۷۰ در میان مردم بوده است .

شلوار دامنی

شلوار دامنی

تنگی این مدل شلوار در قسمت کمر بوده  و گشادی آن از قسمت باسن شروع می شود . برای هرچه بیشتر نشان دادن زیبایی این مدل اغلب از شلوارهای پارچه ای استفاده می گردد .

شلوار ساسن دار

این مدل از شلوار ها در قسمت کمر و باسن دارای ساسن بوده و راحت و گشاد هستند و تنگی آن ها بعد از کمر و باسن شروع می شود و در قسمت ساق و مچ پا تنگ تر می شوند و مدلی شیک و جذاب را تشکیل می دهند .

شلوار رکابی

نام گذاری این شلوار به دلیل بندی است که در قسمت پا دارد و باعث نگه داشتن شلوار در پا می شود . شلوار رکابی به عنوان یکی از شلوارهای تنگ به شمار می رود و معمولاً در شلوارهای پارچه ای کاربرد دارد .

شلوار جیب دار

این مدل که به آن شلوار ۵ جیب نیز گفته می شود مدل کلاسیک شلوارهای جین است که معمولاً سه جیب در جلو و دو جیب در عقب دارد . مدلی شیک و ساده و راحت به شمار می رود و در بسیاری از موقعیت ها کاربرد دارد .

شلوار شش جیب

شلوار۶جیب

این مدل شلوار معمولاً گشاد و راحت است و اصولاً از پارچه های کتان و جین تهیه می شود و دارای ۶ جیب بزرگ است که ۴ جیب آن در جلو و ۲ جیب دیگرش در عقب دوخته شده است .

شلوار پیش بندی

شلوار پیش بندی

این سبک شلوار به عنوان شلوار کارگری هم معروف است و در جلو پیش بندی دارد که با دو بند بسته می شود . اغلب از جنس جین است ولی مدل های پارچه ای نیز دارد .
شلوار راحتی

برای اینکه در منزل شلوار راحت و گشادی استفاده کنید این مدل به شما توصیه می شود و به طور معمول از پارچه های نخی و کشباف تولید می شود که تنگی آن در قسمت مچ پا قرار دارد .

شلوار سنبادی

نام دیگر این مدل شلوار حرم سرا است که بسیار گشاد و راحت می باشد و در قسمت مچ پا تنگ می شود و به خاطر راحتی و سبکی از پارچه های نازک مثل حریر تهیه می گردد .

دامن شلواری

این مدل ترکیبی از دامن و شلوار است که از قسمت کمر گشادی آن شروع می شود و از پارچه های نرم تهیه می شود تا احساس راحتی را به فرد بدهد و آزاد باشد .

شلوار برمودا

شلوار برمودا

این مدل شلوار نوعی شلوار کوتاه است که از شلوارک بلندتر می باشد و از زانو بالاتر قرار می گیرد و برای فصل گرما گزینه مناسبی است و در منزل نیز می توان از آن ها استفاده کرد .

از من بپرس 7

Share
Published by
از من بپرس 7

Recent Posts

استایل مینیمال

استایل مینیمال به صورت کلی به معنی استایلی است که در آن همه لباس های…

5 سال ago

انتخاب لباس های مردانه

در موقع خرید لباس اولین نکته ای که باید درنظر داشته باشید این است که…

5 سال ago

برای موفق به نظر رسیدن چطور لباس بپوشیم ؟

ظاهر هر فرد تاثیر بسیار زیادی را روی موفق به نظر رسیدن وی دارد .…

5 سال ago

لباس مجلسی چه رنگی بخریم ؟

بیش تر خانم ها در هنگام انتخاب لباس مجلسی از رنگ مشکی استفاده می کنند…

5 سال ago

چگونه رنگ لباس ها را با هم ست کنیم ؟

بیش تر اوقات بیش تر افراد در ست کردن رنگ لباس دچار مشکل می شوند…

5 سال ago

برای یک مهمانی رسمی چه بپوشیم؟

شاید زمانی که با دوستان خود قرار دارید انتخاب کردن لباس ها سخت است و…

5 سال ago