#


معرفی مدرن ترین حلقه های نامزدی ۲۰۱۹

حلقه های نامزدی
8 دسامبر 2018 بدون نظر 3759 بازدید

معرفی مدرن ترین حلقه های نامزدی ۲۰۱۹

معرفی مدرن ترین حلقه های نامزدی ۲۰۱۹

تمام مردم دنیا به صورت مشترک برای مراسم ازدواج و نامزدی اقدام به انتخاب حلقه های نامزدی می کنند و اغلب افراد هزینه بالایی را به این مورد اختصاص می دهند. در حالت عادی افراد می توانند به مدل های مختلفی که وجود دارد نگاه کرده و گزینه مناسبی را برای خود انتخاب کنند.

حلقه های نامزدی یکی از مهم ترین یادگاری هایی است که در انتخاب آن باید نهایت دقت را به خرج داد و مدل مناسبی را انتخاب نمود. اگر قصد دارید برای مراسم ازدواج و نامزدی خود حلقه مناسبی را انتخاب کنید می توانید این مقاله را دنبال کنید.

سنگ های رنگی

اغلب افراد سنگ های رنگی را قدیمی و سنتی می دانند و رغبتی به استفاده از آن ها ندارند اما این سنگ ها جذابیت خاصی داشته و منحصربفرد به نظر می رسند.

همین امر موجب شده طراحان آن ها را در طراحی های خود درنظر بگیرند و به عنوان یکی از مهم ترین ترندهای سال معرفی شوند. اگر به دنبال حلقه ای هستید که بتواند تمام توجهات و چشم ها را به خود جلب کند می توانید این مدل انگشتر را به عنوان گزینه ای مناسب درنظر بگیرید.

انگشترهای مدل آرت دکو

چرخ زدن در اینترنت باعث می شود تا با مدل های جدید حلقه های نامزدی و ازدواج آشنا شوید. درحال حاضر حلقه های بسیاری به صورت مدل های آرت دکو طراحی شده اند که می توانند به عنوان گزینه ای مناسب درنظر گرفته شوند.

این مدل از انگشترها حالت کلاسیک داشته و از سنگ های رنگی برای تزئین آن ها استفاده شده است. انگشترهای مدل آرت دکو به عنوان گزینه ای مناسب انتخاب می شوند و می توان از آن ها به عنوان اکسسوری جذاب و ویژه در مراسم نامزدی استفاده کرد.

انگشترهای قلبی شکل

یکی دیگر از مدل هایی که به عنوان ترند در سال۲۰۱۹ شناخته می شوند انگشتر های قلبی شکل هستند. این مدل از انگشترها نیز توانسته اند نظر طراحان جواهرات را به خود جلب کرده و به عنوان مدل هایی خاص و زیبا درنظر گرفته می شوند. در طراحی انگشترهای قلبی شکل از ظرافت بسیاری استفاده می شود که می تواند توجه هر خانمی را به خود جلب کند.

افرادی که علاقه مند به سبک کلاسیک هستند می توانند این مدل از انگشترها را به عنوان مدلی مناسب و منحصربفرد درنظر داشته باشند. درخصوص این مدل از انگشترها می توان سنگ های رنگی را نیز به کار گرفت و طرحی خاص و زیبا را به وجود آورد.

به طور مثال برای زیباتر نشان دادن طلای رزگلد می تواند از الماس های درخشان استفاده کرد و یا سنگ آبی را بر روی طلای سفید قرار داد. علاقه مندان می توانند اطمینان داشته باشند که این مدل از انگشترها هرگز از مد نیافتاده و همواره زیبایی خود را حفظ خواهند کرد.

ترکیب الماس و مروارید

مروارید از جمله جواهراتی است که همیشه مد بوده و در هر حالتی زیبایی خود را دارد. طراحان جواهرات در کارهای اخیر خود حلقه های نامزدی و انگشتر هایی را طراحی کرده اند که مروارید و الماس در کنار یکدیگر قرار گرفته و طرح هایی خلاقانه و منحصربفرد را ایجاد کرده اند. از سبک مدرن در طراحی این انگشترها استفاده شده و می تواند نظر اغلب خانم ها را به خود جلب کند.

انگشترهای پایه پهن

یکی دیگر از مدل های حلقه های نامزدی که در سال ۲۰۱۹ به عنوان ترند سال انتخاب شده اند انگشترهایی با پایه پهن هستند. برخی از خانم ها تمایل دارند از انگشترهای پایه پهن به جای نمونه های ظریف و باریک استفاده کنند.

یکی از مزایای مهمی که در این مدل از انگشترها وجود دارد وجود فضای کافی برای افزودن سنگ های تزئینی مانند الماس و دیگر سنگ ها است. این کار باعث می شود تا انگشتر زیبایی خاصی داشته و نظر بسیاری از خانم ها را به خود جلب خواهد کرد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *