#


معرفی برند کیف دستی ستاره های هالیوود

ستاره های هالیوود
1 اکتبر 2018 بدون نظر 3009 بازدید

معرفی برند کیف دستی ستاره های هالیوود

معرفی برند کیف دستی ستاره های هالیوود

ستاره های هالیوود از چه برندهایی برای کیف دستی خود استفاده می کنند؟ یکی از مهم ترین و واجب ترین اکسسوری برای زنان، کیف دستی است. حتی در صورتی که تیپ شما ساده است، مثلا یک تی شرت یا شلوار جین به تن دارید، می توانید با به دست گرفتن یک کیف دستی زیبا ظاهر خود را تغییر دهید. ستاره های هالیوودی هم همچون سایر خانم ها، این اکسسوری را مورد اهمیت قرار می دهند به گونه ای که هزاران دلار را برای آن خرج می کنند. قیمت کیف های دستی ستاره های هالیوود ممکن است برخی مواقع به قیمت یک ماشین نیز برسد. البته هر یک از آن ها برند خاصی را ترجیح می دهند. در صورتی که علاقه دارید بدانید که این افراد به کدام برند کیف علاقه دارند، این مطلب را تا انتها بخوانید.

جسیکا سیمپسون: دولچه و گابانا (۳۳۹۵ دلار)

جسیکا سیمپسون کیف های بسیاری دارد که هیچ یک از آن ها را امکان ندارد دو بار در دست وی ببنید. ولی یکی از کیف های محبوب وی که چندین بار استفاده کرده است، کیف سیسلی دولچه و گابانا می باشد. این کیف با استفاده از چرم مرغوب و با کیفیت درست شده است و این گونه به نظر می آید که فقط دارای یک رنگ است. با اینکه قیمت این کیف بسیار بالاست ولی بعضی از علاقه مندان به وی برای این که همچون جسیکا تیپ بزنند، برای این کیف حدود ۳۳۹۵ دلار هزینه کنند و به طور آنلاین خریداری نمایند.

کیم کارداشیان: هرمس (۶۰۰۰ دلار)

کانیه وست، در سال ۲۰۱۳یکی از گران قیمت ترین کیف های دنیا را برای کیم کارداشیان خرید. وی از یکی از معروف ترین نقاشان با نام جرج کوندو تقاضا کرد تا بر روی این کیف نقاشی کند. هزینه این کیف تقریبا ۶۰هزار دلار است که ممکن است برای ستاره هایی مانند کانیه وست و کیم کارداشیان چیزی نباشد.

آنجلینا جولی: والنتینو (۱۶۹۵ دلار)

آنجلینا جولی از برند والنتینو برا کیف دستی مورد علاقه خود استفاده می کند. با توجه به این که سایز این کیف بزرگ است، فقط برای خرید مناسب است. این کیف دارای طراحی بسیار زنانه و ظریفی می باشد و دسته گیس مانند و رنگ های طلایی که در حاشیه های این کیف کار شده و رنگ سفید آن، تماما به این کیف سبکی کلاسیک بخشیده است. آنجلینا جولی به اندازه ای این کیف را دوست دارد که برای دختر خود نیز یکی مانند آن را خریده است.

جنیفر آنیستون: شنل (۵۰۰۰ دلار)

جنیفر آنیستون دائما با بهترین تیپ در محیط های عمومی حاضر می شود. وی علاه دارد که همیشه لباس هایی که ساده ولی شیک هستند را انتخاخب نماید. ولی وقتی که صحبت از کیف دستی به میان می آید، وی به دنبال جذاب ترین کیف ها می گردد. آنیستون به طور معمول برای کیف هایش از برندهای معروفی مانند کلویی، مارک کلاس، سلین و… تهیه می کند ولی برند محبوب وی شنل است. آنیستون کیف شنل مشکلی خود را تقریبا همه جا با خود می برد. تماشای کیف وی کافی ست تا سلیقه این ستاره هالیوود را بشناسید.

ریحانا: دیور (۴۰۹۷ دلار)

ریحانا یکی از ستاره های هالیوود مدت ها قبل علاقه بسیاری به کیف های لویی ویتون و شنل داشت ولی بعد از کشف برند دیور، هرگز از کیف های دیگر استفاده نکرد. ریحانا علاقه بسیاری به این کیف دارد به گونه ای که با آن بیش از ۷ مرتبه در موقعیت های گوناگون به چشم خورده است. این کیف  دارای قیمتی بیش از تصور، چیزی حدود ۴۰۹۷۵۷ دلار، دارد که حتی خرید آن نیز از پس بعضی از ستاره ها نیز بر نمی آید.

جنیفر لوپز: کریستین لوبوتین (۵۰۰۰ دلار)

جنیفر لوپز علاقه بسیاری به کیف کریستین لوبوتین دارد. وی در مسافرت، زمان خرید و حتی در مراسم های گوناگون، از این کیف استفاده می کند. رنگ قرمزی که در اطراف کیف کار شده، از نشانه های برند کریستین لوبوتین می باشد. این کیف دستی با استفاده از چرم با کیفیت و در رنگ های متنوع طراحی شده است. جنیفر لوپز علاوه بر رنگ مشکی، بلکه رنگ های دیگر مانند قهوه ای، آبی و پلنگی آن را نیز دوست دارد. بی تردید برند کریستین لوبوتین می بایست برای تبلیغی که جنیفر از کیف های خود می کند، به وی هزینه ای را پرداخت نماید.

تیلور سوئیفت: پرادا (۲۲۵۰ دلار)

تیلور سوئیفت از ستاره های هالیوود ، در هر شرایطی خوش تیپ می باشد. از سلیقه ای که وی دارد مشخص است که در انتخاب کیف دستی هم اشتباه نمی کند. پرادا به عنوان یکی از برندهای محبوب کیف باری وی می باشد. تیلور سوئیفت حتی برای باشگاه نیز این کیف را استفاده می کند. ممکن است در اولین نگاه طراحی این کیف را ساده ببینیم ولی با مشاهده لوگوی پرادا بر روی آن به ای نتیجه می رسید که حتی برای این طراحی ساده هم هزینه و زمان زیادی صرف شده است. این کیف که بیشتر مواقع در دست های این ستاره هالیوود مشاهده می شود، دارای قیمتی معادل ۱۲۵۰۰۰۰ دلار می باشد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *