#


مردان می توانند با استفاده از اکسسوری های رنگی جذابتر شوند

26 آوریل 2018 بدون نظر 2149 بازدید

مردان می توانند با استفاده از اکسسوری های رنگی جذابتر شوند

با استفاده از اکسسوری های رنگی مردانه جذاب تر شوید

استفاده از اکسسوری های گوناگون برای یک لباس می تواند کاری سخت برای تان باشد. در حقیقت پیدا کردن اکسسوری مناسبی که موجب زیباتر شدن ظاهر شما شود ولی زیبایی های لباس شما را نپوشاند، سخت است. شاید فکر کنید که به دلیل محدود بودن اکسسوری های مردانه، دست تان بسیار بسته است، اما اشتباه می کنید. در ادامه ما به شما نشان خواهیم داد که با استفاده از اکسسوری های رنگی چگونه می توانید به ظاهرتان تنوع دهید و با شادترین و هیجان انگیزترین فصل سال، هماهنگ باشید.

جوراب های رنگی به پا کنید

بهتر است برای فصل بهار، اصول ست کردن رنگ جوراب با رنگ کفش و لباس تان را کنار بگذارید. هرچند اگر به دنبال تیپی رسمی برای مصاحبه کاری می باشید، بهتر است که به همان اصول قدیمی پایبند باشید، به عنوان نمونه اگر کتی سرمه ای به تن دارید، جوراب تان هم سرمه ای باشد یا اگر کت تان مشکی است، جوراب مشکی بهترین انتخاب برایتان خواهد بود.

ولی اگر دوست دارید تیپی نیمه رسمی و به روز داشته باشید، استفاده از جوراب های رنگی می تواند گزینه ی مناسبی برای جذاب تر شدن شما باشد . به این خاطر که فصل بهار، فصل رنگ های شور انگیز و انرژی بخش است، شما نیز می توانید با استفاده از جوراب های رنگی، این هیجان را به ظاهرتان بدهید. بهتر است که رنگ جوراب تان را با رنگ کروات، دستمال جیبی یا پیراهن تان ست کنید. البته جوراب های رنگی به تنهایی نیز زیبایی خاصی دارند.

از بند کفش رنگی استفاده کنید

شاید دیده باشید که بیشتر دخترها از بند کفش های رنگی برای کفش های شان استفاده می کنند! پس بهتر است بدانید که این اکسسوری می تواند تا اندازه ای شور انگیز باشد، چرا آقایان از آن استفاده نکنند؟! وقت آن است که بندهای کهنه کفش های خود را دور بیاندازید و به جای آن از بندهای رنگی استفاده کنید تا به ظاهرتان شخصیتی منحصر بفرد و متفاوت از دیگران دهد.

یکی از محاسنی که استفاده از این اکسسوری دارد این است که، به راحتی می توان آن را با لباس ها ست کرد. به عنوان نمونه رنگ دستمال جیبی تان را انتخاب کنید و بند کفش خود را به همان رنگ روی کفش هایتان ببندید. اگر هم دوست دارید که تنها کفش هایتان توی چشم باشد، احتیاجی به ست کردن رنگ آن با دیگر لباس هایتان نیست.

گیره کراوات تان را رنگی انتخاب کنید

بیشتر مردان، گیره کراوات هایی که انتخاب می کنند به رنگ های طلایی یا نقره ای می باشند، ولی انخاب نمونه های رنگی آن نیز می تواند شما را جذاب تر کند که نمی توان به آسانی از آن گذشت. گیره کراوات های قرمز، آبی یا هر رنگ دیگری، کل ظاهر شما را تحت تاثیر قرار می دهد. بنابراین اگر می خواهید ظاهری متفاوت و چشمگیر داشته باشید، به جای استفاده از گیره هایی به رنگ های خنثی، مدل های رنگی آن را امتحان کنید.

گل های زینتی به کت تان بچسبانید

چیزی که شنیدید درست است، گل! ممکن است تصور کنید که استفاده از گل های زینتی بر روی لباس، ویژه ی خانم هاست، ولی اشتباه می کنید. اگر در بین مردان تاریخ به شاعران، دولتمردان و حتی سربازان نگاهی بیاندازید، خواهید دید که این اکسسوری در میان آنها نیز مرسوم بوده است. بنابراین بدون نگرانی این اکسسوری را روی کت تان بچسبانید. گل های زینتی که برای کت ها استفاده می شوند، در اندازه های کوچک و رنگ های متنوعی بوده، بنابراین می توانید با توجه به سلیقه شخصی تان آنها را انتخاب کنید و متفاوت تر از همیشه بدرخشید.

از جا دکمه های رنگی غافل نشوید

ممکن است که به ذهن تان نرسیده باشد ولی بعضی اوقات حتی استفاده از یک دکمه سر آستین یا جا دکمه رنگی هم می تواند به تمام ظاهر شما را دگرگون کند. از آنجا که بیشتر کت ها دکمه یا جا دکمه های رنگی ندارند، شما می توانید با استفاده از این چنین خلاقیتی بسیار بدرخشید. بنابراین زمانی که از کت های تک رنگ و کسل کننده خود خسته شده اید، به سراغ کت هایی به این شکل رفته و از جذابیت خود نهایت لذت را ببرید. مطمئنا دیگران از شما در مورد فروشگاهی که از آن کت تان را تهیه کرده اید، سوال خواهند کرد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *