#


مردان و قوانینی که برای لایه ای پوشیدن لباس ها باید رعایت کنند

30 دسامبر 2017 بدون نظر 1633 بازدید

مردان و قوانینی که برای لایه ای پوشیدن لباس ها باید رعایت کنند

مردان و قوانینی که برای لایه ای پوشیدن لباس ها باید رعایت کنند

پوشیدن لباس ها به صورت لایه ای روزهایی که هوا سرد است به عنوان یک مزیت به شمار می رود و افراد بسیاری علاقه مند به لباس پوشیدن به صورت لایه ای هستند. برخی از مردان هستند که تمایلی به لباس پوشیدن به صورت لایه ای ندارند و نگزان این هستند که ظاهری شلوغ و درهم را برای خود بسازند. اگر قوانین مربوط به لایه ای لباس پوشیدن را در نظر بگیریم متوجه ساده بودن آن خواهیم شد و این می تواند استایل جذابی را برای شما به ارمغان بیاورد.

قوانین لباس پوشیدن به صورت لایه ای

قانون اول: پوشیدن سه لایه کفایت خواهد کرد

پوشیدن لباس ها به صورت لایه ای می تواند تاثیر زیادی در جذابیت ظاهری شما داشته باشد به شرط آنکه در مورد آن زیاده روی نکنید. برای این استایل بهتر است به پوشیدن سه لایه اکتفا کرده و این را به خاطر داشته باشید که هر چقدر لباس های بیشتری را از روی هم بپوشید تنها موجب می شوید تا اندام تان چاق تر از حد معمول دیده شود و دست ها آزادی کافی برای حرکت کردن را نداشته باشند.

به همین دلیل توصیه می کنیم بیشتر از سه لایه لباس را برای پوشیدن انتخاب نکنید تا هم جذابیت استایل خود را ارتقا دهید و هم اینکه اندام تان متناسب دیده شود.

قانون دوم: استفاده از پارچه های متنوع

زمانی که از پارچه هایی با جنس مختلف در استایل خود استفاده کنید در واقع موجب ایجاد تنوع در لایه های لباس خود شده اید. برای نمونه اگر لباسی با جنس پشمی را برای پوشیدن انتخاب کرده اید می توانید از لباسی با جنس کتان یا لباس های بافتنی به همراه آن استفاده نمائید. زمانی که به پارچه لباس های تان تنهوع بدهید می توانید لایه های لباس خود را بیشتر و بهتر نشان دهید و جذاب تر دیده شوید.

قانون سوم: پوشیدن لباس های نازک در مرحله اول قرار دارد

لایه ای پوشیدن لباس ها قوانین خاص خود را دارد که باید به ان توجه ویژه داشت. برای این منظور بهتر است ابتدا لباس های نازک خود را به تن کنید و پس از آن به سراغ پوشیدن لباس های ضخیم بروید. این کار مزیت های بسیاری دارد که در برخی مواقع که احساس گرمای بیش از حد می کنید می توانید لباس ضخیمی را که از روی دیگر لباس هایتان به تن کرده اید درآورده و راحت تر باشید.

اگر خلاف این کار را انجام دهید و لباس ضخیم خود را از زیر سایر لباس هایتان بپوشید زمانی که احساس گرما بکنید و لباس نازک خود را در بیاورید تفاوتی برای شما ایجاد نخواهد شد پس بهتر است که به این قانون پایبند باشید.

قانون چهارم: لباسی مناسب به تن کنید

علیرغم اینکه در سبک لایه ای پوشیدن لباس ها اکثر آن ها دیده نمی شوند ولی باید به این نکته توجه کافی داشته باشید که هر لباسی که انتخاب می شود باید به تنهایی بر روی اندام شما زیبا دیده شود.

در مورد لباس هایی که هیچگونه زیبایی بر روی اندام تان ندارد بهتر است دیگر به سراغ آن ها نروید و حضور در فضایی سر پوشیده و گرم را در نظر بگیرید و زمانی که ممکن است به علت هوای گرم مجبور شوید لباس های ضخیم تر خود را در بیاورید. در این زمان است که لباس نا مناسب خود را به بدترین حالت ممکن نشان خواهد داد و همین مساله موجب می شود تا استایل شما بد فرم جلوه کند.

قانون پنجم: عدم استفاده از لباس هایی با رنگ های متضاد

اگر تمایلی ندارید همچون یک دلقک ظاهر شوید بهتر است در مورد رنگ لباس هایی که برای پوشیدن انتخاب می کنید دقت کافی به خرج بدهید. به همین دلیل توصیه می کنیم هرگز به سراغ استفاده از لباس هایی که دارای رنگ متضاد است نروید چرا که این رنگ های متضاد همیشه نمی توانند جالب باشند و گاهی ممکن است استایلی نافرم را برای شما بسازند.

بهترین کار این است که به سراغ رنگ های ساده بروید و به جای رنگ های شلوغ ترجیحا از پارچه های مختلف استفاده نمائید تا استایلی زیبا را از خود به نمایش بگذارید.

قانون ششم: عدم زیاده روی در استفاده از پارچه های طرح دار

علاقه ای که مردان به استفاده از پارچه های طرح دار دارند بر هیچکسی پوشیده نیست اما زمانی که قصد لباس پوشیدن به صورت لایه ای را دارند باید با احتیاط بیشتری عمل نمایند؛ چرا که این پارچه ها زمانی که به صورت لایه ای بر روی هم قرار بگیرند دیگر زیبایی اولیه خود را نخواهند داشت و موجب می شوند تا ظاهر فرد بسیار زشت و زننده به نظر برسد. در این مورد توصیه می کنیم در صورت استفاده از یک لباس طرح دار لایه های دیگر را به صورت ساده انتخاب نمائید تا جذابیت استایل شما بیشتر خود را نشان دهد.

قانون هفتم: استفاده از اکسسوری

هرگز از جذابیتی که به وسیله اکسسوری ها ایجاد می شود غافل نشوید و به همراه لباس های لایه ای خود از دستمال های جیبی و یا کلاه و حتی شال گردن استفاده نمائید. البته اکسسوری های دیگری نیز هستند که می توانید در این مورد به همراه داشته باشید و علت توصیه به استفاده از اکسسوری ها این است که موجب می شود زیبایی ظاهری شما بیشتر از قبل باشد و صورت شما را بیشتر از لباس هایتان مورد تمرکز قرار می دهند.

قانون هشتم: دقت در زمینه انتخاب رنگ سفید

اگر تمیال دارید لباسی به رنگ سفید را برای پوشیدن انتخاب کنید بهتر است در درجه اول اطمینان داشته باشید که این لباس زود کثیف نخواهد شد و محلی که در آن حضور می یابید محل تمیزی می باشد.

اگر خلاف این مساله عمل نمائید مطمئناً کثیفی لباس تان بیش از هر چیز دیگری به چشم خواهد آمد و این مساله می تواند در ظاهر شما به بدترین شکل دیده شود. به همراه لباس سفیدی که برای پوشیدن انتخاب می کنید بهتر است که از رنگ های تیره در مورد سایر لباس ها بهره مند گردید تا تضاد مناسبی در ظاهر شما به وجود بیاید.

قانون نهم: قرا ردادن لباس های زیری درون شلوار

در مواقعی که از سبک لایه ای پوشیدن در خصوص لباس های خود استفاده می کنید باید این نکته را به خاطر داشته باشید که هیچ کدام از لباس های زیری شما نباید دیده شود پس بهترین کار این است که آن ها را داخل شلوار خود بگذارید.

برخی از مردان از انجام این کار خودداری می نمایند که باید به آن ها بگوئیم اگر می خواهید استایلی غیر رسمی و خیابانی داشته باشید می توانید لباس های زیری خود را آزاد بگذارید اما در مورد استایل های رسمی بهتر است که تنها لایه آخر لباس تان بر روی شلوار بیفتد تا بتوانید استایلی مرتب را از خود نشان بدهید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *