#


مدل های جدید سرویس طلای عروس

سرویس طلا
17 می 2017 بدون نظر 1555 بازدید

مدل های جدید سرویس طلای عروس

مدل های جدید سرویس طلای عروس

سرویس طلای سفید یکی از مدل های زیبایی است که به جذابیت عروس خانم ها می افزاید و می توان آن ها را با حلقه نامزدی نیز ست کرد.

امروزی در بازار سریس طلای زیبا و جدید وجود دارد که از ۲ یا چند رنگ ترکیب شده اند و بسیار چشم نواز هستند . این سرویس های طلا که اغلب با دو رنگ سفید و زرد ساخته می شوند و یا دارای نگین های رنگی هستند جذابیت فوق العاده ای دارند.

نکاتی مهم در خرید طلا

دانستن تروندهایی در هنگام خرید طلا موجی می شود تا کلاه بزرگی سرتان نرود پس بهتر است قبل از رفتن به بازار طلا این نکات را در نظر گرفته و سپس اقدام به خرید طلا بکنید .

هنگام خرید جواهر روی قیراط الماس حساس باشید

سرویس طلا

سرویس طلا

هر قیراط معادل ۲ دهم گرم است . این موضوع را طلا فروش ها می دانند و همین موضوع اسن که اصل قیمت طلا و جواهر را تعیین می کند . توصیه ای که آنوب به شما می دهدد این است که : به جای اینکه پولتان را برای خرید یک الماس یک قیراطی خرج کنید که یک نمونه ۹۵ صذم قیراطی پیدا کنید . فروشندگان تمام تلاش خود را می کنند تا پیشنهاد وزن قیراط بالاتر سود بیشتری به دست بیاورند . اگر قیراط یک جواهر الماس نشان کم شود قیمت آن به طور قابل ملاحظه ای افت خواهد کرد .

آنلاین خرید کنید

اگر به برخی از فروشگاه های آنلاین خرید کنید می توانید از تخفیف های ویژه هم استفاده کنید . این فروشگاه ها چون اجاره مغازه ندارند ، برخی مواقع محصولات خود را با قیمت های ارزان تر و پایین تر از بازار عرضه می کنند . طبق توصیه آنوب حتی اگر به بازار گردی علاقه مندید این کار را انجام دهید اما نهایتاً آنلاین خرید کنید . در این صورت امکان دیدن مدل های بیشتر و بهره مندی از قیمت های پایین تر را خواهید داشت .

در فصل تابستان خرید کنید

اغلب عروسی ها در فصل تابستان برگزار می شود در نتیجه ممکن است فکر کنید که این فصل بدترین زمان برای خرید حلقه نامزدی است . اما بهتر است در تابستان اقدام به خرید حلقه کنید . چون فروش در تابستان کم است اکثر جواهر فروشان بهتر با مشتری کنار می آیند و انعطاف پذیرتر هستند ، در حالی که نزدیک عید سال نو تقاضا برای حلقه های نامزدی بیشتر می شود و قیمت ها هم بالاتر می رود .

مدل های غیر معمول را پسند کنید

برای اینکه بتوانید صرفه جویی کنید به اشکال غیر معمولی و غیر سنتی هم توجهی بکنید و با همسرتان به توافق برسید که یکی از آن ها را پسند کنید . اصولاً قیمت حلقه هایی با اشکال فانتزی بسیار ارزان تر است در حالی که تراشکار برای ساختن الماس های گرد باید نسبت به اشکال دیگر مقدار بیشتری از الماس را تراش بدهد پس در نهایت قیمت آن بالاتر می رود .
به سنگ های زینتی دیگر نیز توجه کنید

سعی کنید به غیر از الماس به سنگ های دیگری مانند یاقوت ، زمرد و … فکر کنید . عروس های خاص قادرند سنگ های غیر متعارف بپسندند یا حلقه ای بر پایه نگین الماس انتخاب کنید اما از فروشنده بخواهند در نگین حلقه از سنگ دیگری استفاده کند .

طلای زرد بخرید

سرویس طلا

سرویس طلا

با وجود اینکه مدتی است طلای زرد از مد افتاده و نسبت به سایر جواهرآلات و فلزات زینتی افت قیمت پیدا کرده اند . بهتر است برای صرفه جویی به طلای زرد هم فکر کنید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *