#


مدرن و بروز با ساعت های لوکس رولکس

ساعت رولکس
24 ژوئن 2017 بدون نظر 1267 بازدید

مدرن و بروز با ساعت های لوکس رولکس

مدرن و بروز با ساعت های لوکس رولکس

سال ها پیش یک شرکت سوئیسی اقدام به تولید ساعت های مچی ای کرد که در تمام دنیا مشهور بوده و ساعت هایش مورد استفاده اغلب افراد قرار گرفته و زیبایی این ساعت های مچی چشم ها را خیره کرده است.
امروز قصد داریم گوشه ای از تاریخ پر فراز و نشیب این شرکت سوئیسی را برای شما بازگو کنیم پس تا انتهای مقاله با ما بوده و این مطلب را حتماً مطالعه کنید.

پیدایش برند رولکس

بنیانگذار برند رولکس هانس ویلسدورف بود که در ماه مارس سال ۱۸۸۱ میلادی در شهر کولمباخ آلمان دیده به جهان گشود ولی در دوران کودکی پدر و مادر خود را از دست داد. او برای گذران زندگی در یک شرکت ساعت سازی سوئیسی به نام لا شو دو فوند کار میکرد اما چند سال بعد تصمیم گرفت به شهر لندن نقل مکان کند.

ساعت رولکس

ساعت رولکس

هدف ویلسدورف از رفتن به لندن افتتاح کسب و کار جدیدی برای خود بود و قصد داشت قطعات با کیفیت ساعت را با قیمتی معقول و مناسب در اختیار مردم قرار دهد. درست در همان سال بود که هانس تصمیم گرفت به همراه برادر زن خود شرکت ویلسدورف و دیویس را تاسیس کند.
در نهایت ویلسدورف با شرکت که در کار تولید ساعت بود و در بیین در نزدیکی سوئیس قرار داشت قرارداد همکاری امضا کرد تا بتواند به کار واردات ساعت مچی مشغول شود.
ویلسدورف سه سال پس از گذشت تاسیس شرکت مشارکتی خود با برادر زنش تصمیم گرفت ساعت هایی را که وارد میکرد با یک نام و برند جدید به فروش برساند بنابراین در سال ۱۹۰۸ میلادی برند رولکس را به وجود آورد.
از آنجایی که در زمان جنگ جهانی اول همه چیز به خاطر جنگ دچار افزایش قیمت شده بود و مالیات کالاهای لوکس و ارزشمند بسیار بالا رفته بود ویلسدورف از لندن به سوئیس نقل مکان کرده و در لا شوفوند یک دفتر جدید برای شرکت تاسیس کرد و به کار خود ادامه داد.
نام و نشان رولکس در سال ۱۹۱۵ به عنوان یک شرکت متخصص در امر ساعت به ثبت رسید و مبتکر خلق این اسم خود ویلسدورف بود و عقیده داشت که نام شرکتش باید در هر زبان و گویشی به راحتی اداشود.
دلیل دیگری که ویلسدورف براع این نام گذاری بیان کرد کوتاه و آهنگین بودن این اسم است که شبیه کوک کردن ساعت به نظر می رسد و به آسانی قابل حکاکی بر روی صفحه ساعت ها می باشد.
تمام اهالی مد می دانند که برند رولکس یک برند پیشرو در دنیای ساعت های مچی می باشد که بیشتر از صد سال است برای افرادی که می خواهند متشخص تر دیده شوند نماد تشخص است.
دفتر مرکزی شرکت رولکس در سوئیس می باشد ولی با شراکتی که در بیش از ۱۰۰ کشور جهان دارد و بیش تر از چهار هزار تولید کننده برای ساعت های خود دارد به کار و فعالیت اقتصادی خود ادامه میدهد.
شرکت رولکس روزانه تولیدی بالغ بر دو هزار ساعت در روز را تولید می کند و با نوآوری هایی که در تولیدات خود دارد مورد علاقه و پسند اکثر مردم دنیا قرار دارد.

نخستین ساعت های تولیدی رولکس

ساعت رولکس

ساعت رولکس

۱ـ ساعت مچی با تاریخ متغیراتوماتیک بر روی صفحه نمایش
۲ـ ساعت مچی ای که تاریخ و روز بر روی صفحه نمایش آن به خود کار تغییر می کند.
۳ـ ساعت مچی ای که ضد آب بودن آن تا عمق هزار متری بوده و زیر آب نیز دوام دارد.
۴ـ ساعت های مچی ای که بر روی صفحه نمایش خود به صورت همزمان ساعت دو منطقه را نشان می دهد.
باید به یاد داشته باشید که ساعت رولکس جزو اولین تولید کننده هایی بود که توانست برای قرار دادن کرنومتر بر روی صفحه ساعت هایش مجوز در یافت کند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *