#


ماکسیم برندی ایرانی برای جذاب تر دیده شدن

ماکسیم
20 نوامبر 2017 يك نظر 2853 بازدید

ماکسیم برندی ایرانی برای جذاب تر دیده شدن

ماکسیم برندی ایرانی برای جذاب تر دیده شدن

تاریخچه شرکت ماکسیم

در سال۱۳۵۹ دو فرد ایرانی با نام های احمد عبدلی و محمد اعتماد با مشارکت یکدیگر اقدام به تاسیس برندی ایرانی کردند و نام ماکسیم را برای این برند انتخاب کردند. این کمپانی تولید لباس هایی که داخلی بودند و می توانستند پاسخگوی نیاز افراد باشند را به عنوان هدف خود انتخاب کردند و با تلاش بسیاری که از خود نشان دادند موفق شدند در زمینه تولید لباس به خودکفایی دست یافته و محصولات خوب و با کیفیتی که قیمت مناسبی نیز داشت را تولید کردند.

این کمپانی در سالهای آغازین فعالیت خود لباس های تریکو و پیراهن تولید می کرد اما پس از مدتی تصمیم گرفت تا وارد خط تولید شلوار و کت نیز بشود و کت و شلوار را نیز وارد مجموعه تولیدات خود کرد. در حال حاضر مردان می توانند تمام لباس هایی که مخصوص آن ها است را در فروشگاه های زنجیره ای که ماکسیم در سراسر کشور افتتاح کرده است پیدا کنند.

ماکسیم

ماکسیم

این کمپانی معروف ایرانی در حال حاضر بیست و چهار فروشگاه دارد که لباس های مخصوص آقایان را عرضه می کنند. البته ماکیم خانم ها را فراموش نکرده و سه فروشگاه هم به لباس های زنانه اختصاص داده است. تمام محصولاتی که در فروشگاه های ماکسیم وجود دارد کد مخصوص به خود را داشته و قیمت تمام لباس ها در فروشگاه های مختلف یکسان است. این برند ایرانی همیشه تلاش کرده تا محصولاتی را در اختیار مشتریان قرار دهد که مطابق با اصول روز بوده و طرح های آن بر اساس مد جهان است.

اهداف بلند مدت ماکسیم

پوششی که ایرانیان داشته اند در طول دوره های مختلف تغییرات بسیاری داشته اما در سال های پایانی دوره قاجار و سال های نخستین دوره پهلوی را می توان دوره نوظهوری در زمینه پوشش ایرانیان به شمار آورد.در این دوران لباس هایی که پیش تر مورد استفاده مردان قرار می گرفت به صورت بلند و چین چین بود که به همراه کلاه قجری از آن ها استفاده می کردند اما در این سال ها کت و شلوار و پارچه های فاستونی موجب شد افراد تغییرات عمده ای را در نوع پوشش خود به وجود بیاورند.

ماکسیم

ماکسیم

در این سال ها فروشگاه ها و مغازه های بسیاری افتتاح شدند که برای افراد خاصی لباس هایی را عرضه می کرد. مردان تا اوایل سال هفتاد مجبور بودند کت و شلوارهایی که مورد نیازشان بود را به خیاط سفارش دهند و از لباس های دست دوز استفاده می کردند. زمانی که به خیاطی مراجعه می کردند در اصل عقیده داشتند که خیاطان شخصی دوز می توانند لباس هایی را برای آن ها بدوزند که کاملا اندازه اندام آن ها است. زمانی که جمعیت ایران افزایش پیدا کرد و افراد در مورد نوع پوشش خوب خود با یکدیگر رقابت داشتند برندهای مختلفی وارد بازارهای ایرانی شدند و در تولید لباس های با کیفیت و زیبا با یکدیگر به رقابت پرداختند.

ماکسیم

ماکسیم

در حال حاضر افراد بسیاری هستند که از لباس هایی استفاده می کنند که به وسیله طراحان معروف طراحی شده باشند. آن ها می خواهند با این کار به دیگران متفاوت بودن خود را نشان بدهند و برندهای ایرانی مختلفی هستند که با تولیدات خوب خود توانسته اند این مهم را فراهم نمایند.

برند ماکسیم که نخستین فروشگاه زنجیره ای را در زمینه تولید لباس مردانه داشته در تمام مدت کاری خود سعی کرده تا نیازی که مشتریان دارند را به گونه ای متفاوت و بهتر بر طرف کرده و لباس های با کیفیتی را تولید نماید. اگر به محصولات ماکسیم دقت کنید و آن ها را با تولیدات دیگر کمپانی ها مقایسه کنید متوجه خواهید شد که کیفیت این محصولات بسیار بهتر از لباس های دیگر کمپانی ها است. یکی از دغدغه های کاری ماکسیم تطابق مد ایرانی با مدهایی است که در جهان وجود دارد.

طبق عقیده طراحان ماکسیم برای اینکه بتوان با بازارهای جهانی به رقابت پرداخت باید از طرح های خارجی نیز در نمونه طراحی های داخلی استفاده کرد. برای دست یابی به یک طرح خارق العاده باید طرح های خارجی را با افکار خلاقانه ترکیب کرده و در نتیجه یک طرح بینظیر و ایده آل را به وجود آورد. برند ماکسیم برای دست یابی به موفقیت توانسته طرح های خارجی را با ایده های خلاقانه خود ادغام کرده و یک محصول بینظیر را تولید نماید.

ماکسیم

ماکسیم

در حال حاضر برندها هستند که در دنیا حمکرانی می کنند و تنها کشوری می تواند به موفقیت دست پیدا کند که در رقابت با برندهای دیگر به پیروزی دست پیدا کند. از جمله عواملی که باعث شده کشور ایران در زمینه صنعت پوشاک عقب بماند نداشتن تکنولوژی و عدم توانایی در اجرای طرح هایی است که در جهان به عنوان مد روز شناخته می شوند. اگر برندی ایرانی بتواند تولیداتی مبتنی بر فرهنگ ایرانی داشتهو آن را با طرح های روز جهان ادغام کند می تواند در نبرد برندها به موفقیت دست پیدا کند.

موسسین برند ایرانی ماکسیم معتقدند تولید داخلی و توجه به نیاز مشتری و همچنین ادغام طرح های خارجی با فرهنگ داخلی می تواند موجب جلب رضایت مشتریان شده و موفقیت های بیشماری را متوجه برند تولید کننده کند. ماکسیم در طول سی و هشت سالی که در عرصه تولید پوشاک فعالیت دارد توانسته به موفقیت های بسیاری دست پیدا کرده و محصولات با کیفیت و خوب و مدرنی را که مطابق مد روز جهان است در اختیار مشتریانش قرار دهد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *