#


طریقه ی پاک کردن لکه چای از روی لباس

لکه چای
27 فوریه 2017 بدون نظر 1091 بازدید

طریقه ی پاک کردن لکه چای از روی لباس

طریقه ی پاک کردن لکه چای از روی لباس

ما ارائه ی راهکارهایی به شما آموزش می دهیم که چگونه لکه چای را از لباستان پاک کنیم.
برای این که لکه چای را از روی لباستان پاک کنید کافی است که از دستمال مرطوب استفاده کنید و بعد از این که لکه را پاک کردید آن را با آب سرد بشویید.

اگر لکه بر یا مواد سفید کننده در خانه ندارید نگران نشوید کافی است مقداری سرکه روی لباستان بریزید تا لکه چای را از بین ببرید. سرکه محلولی است که قدرت لکه بری قوی دارد فقط کافی است که به مقدار لازم سرکه برروی لباس بریزید و بعد از مدت نیم ساعت آن را با پودر صابون بشویید هم چنین برای از بین بردن بوی سرکه آن را در فضای آزاد پهن کنید تا از بین برود.

روش دیگر

روش دیگری که به شما پیشنهاد می دهیم پاک کردن لکه چای به وسیله جوش شیرین است. ابتدا لباستان را خیس کنید و سپس مقدار کمی جوش شیرین بر روی لکه آن بریزید. به صورتی که جوش شیرین تمام سطح لکه را بپوشاند. به مدت ۲۴ ساعت، اجازه دهید که جوش شیریرن روی لباس باقی بماند و هنگامی که آن را بشویید می بینید که لکه لباس از بین رفته است.

روش دیگری لکه را در محلولی با ترکیبات یک قسمت براسک و ۸ قسمت آب سرد به مدت یک ساعت یا بیشتر خیس کنید و طبق معمول آن را بشویید با محلول گلیسیرین لکه را پاک کنید و در صورتی که پارچه سفید و از جنس پنبه ای و کتانی باشد با آب ژوال رقیق آن را بشویید.

در مورد پارچه های پشمی، ابریشمی و رنگی باید گفت که آنها را در محلول براکس خیس کنید و آن را با آب اکسیژنه رقیق بشویید. دقت کنید که خیس کردن بیش از حد به لباس رنگی آسیب می رساند و رنگ و بافت آن را خراب می کند. برای پارچه هایی که از الیاف مصنوعی درست شده اند می توانید یک قاشق چای خوری برات را در نیم لیتر آب حل کنید و بعد از آن لباستان را بشویید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *