#


لوکس ترین کفش های سراسر جهان را بشناسید

کفش
17 سپتامبر 2017 بدون نظر 1269 بازدید

لوکس ترین کفش های سراسر جهان را بشناسید

لوکس ترین کفش های سراسر جهان را بشناسید

همگی ما هرروزه مدل های مختلفی از کفش ها را می پوشیم و گاهی ممکن است برای خرید یک کفش هزینه زیادی بکنیم اما ممکن است ندانیم که کفش های گران تری نیز در سرتاسر دنیا وجود دارد. امروز ما قصد داریم چند مدل از این کفش هارا به شما معرفی کنیم شاید بد نباشد با آنها آشنا شوید.

۱ـ برند ادوارد گرین و ناب ترین کفش هایش

کفش هایی که از طریق برند ادوارد گرین تولید می شود اغلب با دست ساخته و پرداخته می شوند.کف این کفش مردانه انگلیسی از دولایه چرم تشکیل شده است.دهه ۱۸۹۰ میلادی آغاز به کار این برند به شمار می رودو هر جفت کفشی که به وسیله این برند وارد بازار جهانی می شود با ۲۱۰۰ دلار استرالیا برابری می کند.
چرم گوساله ای سوئیسی بهترین گزینه برای تولید این کفش ها به شمار میروند و کیفیت بسیار بالایی رو باید برای کفش های ساخت برند ادوارد گرین متصور شد. این برند انگلیسی توان تولید ۲۵۰ جفت از کفش های دست دوز خودرا در طول هفته دارا می باشد.

کفش

کفش

۲ـ برند برلوتی راپیسز و لوکس ترین کفش هایش

فرانسه جایگاه تولد این برند مشهور بوده و کفش های تولید شده به وسیله آن نمایان کننده هنری اروپایی به شمار می روند.
۲۶۰۰ دلار آمریکا شروع کننده قیمت کفش های ساخته شده توسط برند برلوتی می باشد. مطمئناً هر فردی بادیدن این کفش ها تمایل زیادی برای خرید آن ها پیدا می کند.

۳ـ استفانوبمرو گران ترین کفش هایش

فلورانس ایتالیا جایی است که برند استفانوبمر درآن اقدام به تولید کفش های گران قیمتی می کند که ممکن است هر شخصی قادر به خریدن آن نباشد.کفش های این برند به قدری زیباو جذاب هستند که سه ماه زمان باید صرف کرد تا یک جفت از آن تولید شود.
چرمی که از گوساله های فرانسوی به دست می آید بهترین گزینه برای تولید کفش های برند استفانوبمر است. ۱۷۰۰ دلار استرالیا شروع کننده قیمت این کفش ها به شمار میرود.

۴ـ کفش های گران قیمت مستروریچلیولویی وویتون

کفش هایی که توسط این برند ساخته می شود اکثراً به صورت مشبک بوده و ۹۰ هزار خانه در طرح آن به کار رفته است. این طرح به کار گرفته شده در واقع تجمل و پیچیدگی را به هر بیننده ای نشان می دهدو با قیمتی بالغ بر ۲۸۰۰ دلار استرالیایی به فروش می رسد.

۵ـ آبرسی و کفش های الماسیش

در سال ۱۹۳۰ در فرانسه خانواده ای اقدام به ساخت کفش هایی کرد که روزبه روز بیشتر مورد توجه مردم قرار گرفت و با طرح های زیبای خود موجب شد با قیمتی معادل ۴۷۰۰ دلار آمریکا در بین گران قیمت ترین کفش های جهان قرار گرفت.

۶ـ تام فورد و کفش های الماسیش

کفش های الماسی تام فورد به قدری زیبا هستند که تنها یک جفت از آن تولید شده است. ۱۴ هزار الماس در تولید این کفش به کار گرفته شده است و نیک کنون صاحب این کفش گران قیمت است که زیبایی و بی نظیری کفشش را در مسابقه آمریکایی ها استعداد دارند به رخ هر بیننده ای کشید.

کفش

کفش

حال بیائید چند نمونه از کفش های زنانه ای که در سطح جهان جزو گران قیمت ترین کفش ها هستند نام ببریم.

کفش Diamond Dream Stilettos یکی از گران قیمت ترین کفش هایی است که به وسیله استوارت ویتس من طراحی شده وبا مبلغ ۵۰۰ هزار دلار قیمت گذاری شده است. الماسی با عیار ۱۴۲۰ که قابی پلاتین آن را در برگرفته در نوک این کفش استفاده شده است و موجب زیبایی بیش از حد این کفش شده است.

کفش Ruby Slippers کفشی است که به نام کفش جادوگر شهر اٌز شناخته شده ودر طراحی و ساخت آن از هیچ الماس و سنگ گران قیمتی استفاده نشده استو واین کفش تنها با پولک های قرمزو سه مهره درخشان تزئین شده است. دلیل گران بودن این کفش تنها به خاطر این است که در برنامه های مختلفی به وسیله چهره های معروفی پوشیده شده است.با این وجود این کفش راحتی قیمتی بالای ۶۱۲۰۰۰ دلار را برروی خود داشته و در بین گران ترین کفش های جهان قرار گرفته است.

کفش Marilyn Monroe گران ترین کفشی است که باز هم به وسیله استوارت ویتس من طراحی شده است. قیمتی که بر روی این کفش گذاشته شده در حدود۱ میلیون دلار می باشد که موجب شده در زمره گران قیمت ترین کفش های جهان جای بگیرد.تزئینای که دراین کفش به کار رفته است پارچه ساتن و یک دسته سنگ کریستال است که باعث زیبایی بیش از اندازه این کفش شده است.

استوارت ویتس من کفش دیگری نیز بانام Retro Rose Pimps را طراحی کرد که به دلیل کیفیت بالایش جزو گران ترین کفش های جهان به شمار میرود.
الماس به کار رفته در این کفش با عیار ۱۰۰ است که جذابیت و زیبایی بیش از حدی به این کفش ها بخشیده و آن را جزو گران ترین و مشهورترین کفش های جهان قرار داده است.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *