#


لباس های مردانه سال۲۰۱۸

7 فوریه 2018 بدون نظر 2489 بازدید

لباس های مردانه سال۲۰۱۸

لباس های مردانه سال۲۰۱۸

در خصوص لباس های مردانه و مدل هایی که می توانند استفاده کنند همیشه صحبت های بسیاری وجود داشته است. در این مقاله قصد داریم در خصوص لباس های مردانه ای که در سال۲۰۱۸ به عنوان مد شناخته شده و برای مردان کاربرد بسیاری خواهد داشت صحبت کنیم. اگر تمایل دارید این مدل از لباس های را بیشتر بشناسید می توانید ما را همراهی نموده و با طرح ها و رنگ هایی که در این سال موجب می شوند مردان استایل جذاب تری داشته باشند آشنا شوید.

لباس هایی با طرح چهار خانه

در سال گذشته پوشیدن لباس های چهار خانه به عنوان مدی برای خانم ها مطرح شده بود اما در سال جاری این طرح در بین لباس های مردانه نیز دیده می شود. به همین دلیل در این سال می توایند در لباس های مختلف مردانه شاهد حضور این طرح باشید. پوشیدن لباس هایی با طرح چهار خانه موجب می شود استایل شما به سبک کلاسسیک دیده شود و برای افرادی که قصد دارند از استایل اسپرت و غیر رسمی خود کمی فاصله بگیرند بهترین گزینه می باشد. البته توجه داشته باشید که از سر تا پای خود را با این طرح نپوشانید چرا که موجب می شود ظاهر شما بسیار شلوغ دیده شود و این می تواند در کاهش جذابیت ظاهری برای شما نقش موثری داشته باشد؛ سعی کنید در پوشیدن لباس های چهار خانه اعتدال را رعایت نموده و در کنار آن از لباس هایی با طرح ساده استفاده نمائید.

پوشیدن بلوز یقه اسکی به همراه کت و شلوار

یکی از لباس هایی که همیشه به عنوان مد شناخته می شود کت و شلوار می باشد اما باید دید چگونه می توان در کنار این لباس ها استایل متنوع و جذابی را به وجود آورد. برای اینکه بتوانید همراه با این نوع از لباس ها تنوع زیبایی را به وجود بیاورید کافی است کمی در خصوص پیراهن و یا بلوزی که در زیر کت و شلوار خود می پوشید متنوع عمل کنید. یکی از مدهایی که در سال جاری میلادی بسیار به وسیله مردان پوشیده خواهد شد بلوزهای یقه اسکی می باشد که در زیر کت ها پوشیده می شود. در هوایی که کمی هم سرد است بهترین کار این است به جای استفاده از پیراهن از بلوزهای یقه اسکی استفاده نمائید تا به این وسیله هم به مد روز لباس پوشیده باشید و هم اینکه لباسی گرم داشته باشید و بتوانید محافظی مناسب در برابر هوای سرد داشته باشید.از این مدل از لباس ها می توان در سبک های رسمی و غیر رسمی و حتی دوستانه استفاده کرده و ظاهری جذاب و راحت را برای خود به وجود بیاورید و در جمع بدرخشید.

استفاده از لباس هایی با رنگ شتری

زمانی که بخواهیم از رنگ مناسب برای لباس های مردان در این سال صحبت کنیم تن های مختلف رنگ قهوه ای به ویژه رنگ شتری می تواند به عنوان نخستین رنگ شناخته شود. اگر در مورد این رنگ سرتاپای خود را با آن بپوشانید باز هم جذابیت خاص خود را خواهد داشت و موجب دلزدگی فرد نمی شود. البته باید به خاطر داشته باشید که بهترین کار پوشیدن تن ها مختلف رنگ قهوه ای می باشد و اگر تمایلی به استفاده از این رنگ ندارید می توانید رنگ های خنثی را جایگزین آن کنید و به سراغ رنگ هایی همچون رنگ مشکی و سفید و یا رنگ خاکستری بروید. در مورد طرح این رنگ از لباس ها سعی کنید ساده باشد تا جذابیت استایل شما را ارتقا بخشد.

پوشیدن لباس های با نرمی و لطافت بسیار

لباس هایی که دارای جنس نرمی هستند و لطافت آن ها بیش از هر چیز دیگری خود را نشان می دهد از جمله مدهایی هستند که در سال۲۰۱۸ بسیار به وسیله مردان مورد استفاده قرار می گیرد. پارچه هایی همچون جیر و مخمل و شال های خز علاوه بر دنیای لباس های زنانه وارد دنیای مد مردان نیز شده است و توانسته لباس های زیبایی را در بین لباس های مردانه به وجود بیاورد. برای اینکه بتوانید این جنس از لباس ها را با ست مناسبی بپوشید می تواند از رنگ هایی همچون قهوه ای و یا رنگ های خنثی استفاده کنید. به عنوان مثال لباس هایی که به رنگ سفید و یا مشکی هستند می توانند بهترین گزینه برای پوشیدن با این سبک از لباس ها باشند.

پوشیدن لباس های گشاد

در طی سال های گذشته اغلب لباس های مردانه سایز بزرگی پیدا کرده اند ولی در این سال لباس هایی با سایز بزرگتر را می بینیم که مورد استفاده مردان قرار گرفته است. در خصوص انتخاب این مد از لباس ها باید دقت زیادی را به خرج داد چرا که ممکن است لباس سایز بزرگ در تن شما ناجور دیده شود و به جای خوش تیپی استایلی زشت و نافرم را برای شما به ارمغان بیاورد. برای اینکه بتوانید ظاهری شیک و مناسب را برای خود به وجود بیاورید بهتر است لباس هایی را انتخاب کنید که در مورد آن ها از پارچه های با کیفیت استفاده شده باشد و بسیار خوش دوخت و مناسب باشد و بتواند ظاهری مناسب را برای شما به وجود بیاورد.

لباس هایی با طرح ارتشی

این طرح جند سال یکبار در بین لباس های مردانه دیده می شود و در سال جاری نیز مردان از این طرح بیشتر استفاده خواهند کرد. رنگ هایی همچون سبز و خاکی و قهوه ای که به عنوان برترین رنگ های این طرح هستند می تواند بهترین انتخاب برای افراد باشد. این مدل از لباس ها طراحی ساده ای دارند اما جیب هایی که برای آن ها کار گذاشته شده است بزرگ تر از مدل های پیشین می باشد و افرادی که قصد دارند همیشه توی چشم باشند می توانند از این طرح در مورد لباس های خود استفاده نمایند.

استایل اسپرت

یکی دیگر از تیپ هایی که همیشه به عنوان مد شناخته می شود تیپ اسپرت می باشد. در سال جاری اکسسوری های متنوعی وارد بازار می شود که استفاده از آن ها موجب می شود تا استایل اسپرت شما متنوع تر از همیشه دیده شود. اگر تمایل دارید در این سال از مد عقب نباشید بهتر است از اکسسوری های مناسب این تیپ استفاده کرده و جزئیات را بیشتر مد نظر قرار دهید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *