#


لباس های مجلسی خنک و شیک برای تابستان

لباس های مجلسی خنک
10 آگوست 2018 بدون نظر 5405 بازدید

لباس های مجلسی خنک و شیک برای تابستان

لباس های مجلسی خنک و شیک برای تابستان

کدام لباس های مجلسی خنک برای تابستان مناسب است؟ یکی از کارهای مشخص جهت آماده شدن برای مجلس عروسی انتخاب لباس مجلسی مناسب است و پوشیدن مدل ‌های به روز لباس مجلسی به این معنی است که فرد سلیقه خیلی خوبی در بحث مد و فشن دارد و همیشه به روزترین و شیک ترین مدل ها را انتخاب می‌ کند.

ولی هر فصلی شرایط مخصوص به خود را دارد و نمونه های تازه لباس مجلسی برای فصل تابستان با نمونه های زمستانی این لباس تفاوت‌ های بالایی دارد. لباس های مجلسی تابستانی طبق معمول راحت و خنک است و فرد درون آن احساس ناراحتی و گرما ندارد.

با افزودن ترندهای تازه به این خصوصیات می ‌توان به روزترین و بهترین نمونه های لباس مجلسی تابستانی را پیدا کرد. ولی جدیدترین نمونه های لباس مجلسی تابستانی زنانه به چه ترتیب هستند؟ در این مطلب سعی داریم تا جذاب ترین مدل ‌های به روز لباس مجلسی را که برای فصل گرم تابستان خیلی مناسب است را به شما معرفی کنیم.

لباس گلدار مجلسی مشکی میدی

زمانی که حرف از لباس گلدار به میان می آید تقریباً ذهن بیشتر افراد به سمت لباس‌ های رنگارنگی می رود که زیاد مناسب برای عروسی به نظر نمی آید. ولی یک لباس مشکی مجلسی گلدار آستین بلند می ‌تواند تمامی شرایط لازم برای یک لباس شیک مجلسی را داشته باشد.

مدل‌های به روز لباس مجلسی گلدار دو رنگ

حتماً نباید لباس‌های گلدار طرح و رنگ یکنواختی داشته باشند. بلکه این لباس‌ ها می ‌توانند در رنگ و طرح های گوناگون و متنوع باشند. مدل جدید و جذاب این نوع لباس ‌های مجلسی خنک لباس‌ های دورنگ گلدار است که سلیقه ‌های مختلفی را می تواند راضی نگه دارد.

لباس قرمز مجلسی گلدار درشت

در فصل تابستان پوشیدن رنگ‌ و مدل های تند و چشمگیر نه تنها بد نیست که اتفاقاً پیشنهاد هم می ‌شود و شما این قابلیت انتخاب را دارید که هر لباسی را با هر رنگ و طرحی که علاقه دارید که شما را از لحاظ مجلسی بودن زیباتر می کند را بپوشید.

لباس مجلسی تابستانی صورتی گلدار

رنگ صورتی رنگ دلخواه تعداد زیادی از بانوان است و در تمام اوقات می ‌تواند جذاب ترین رنگ برای لباس مجلسی شما باشد. با توجه به این یک لباس مجلسی صورتی گلدار راحت و آزاد همان لباسی است که برای حضور در مراسم و مهمانی های تابستانی به آن احتیاج دارید.

مدل‌های به روز لباس مجلسی ساتن ابریشم

اگر دل تان می خواهد در مراسم مهمانی های تابستانی یک استایل سطح بالا و شیک را داشته باشید به شما پیشنهاد می‌ شود به سراغ پارچه ساتن ابریشم بروید که هم به قدر کافی خنک است و هم با کفش‌ های رسمی پاشنه بلند یک ترکیب زیبا را به وجود می آورد.

لباس مجلسی تابستانی خالدار سفید و آبی

اگر لباس‌ های طرح ‌دار را بیشتر دوست دارید ااین را بدانید که لباس های مجلسی خنک گلدار تنها گزینه مناسب برای شما نمی باشد، بلکه شما می ‌توانید به سمت سایر طرح ‌های دیگر که اشکال هندسی و جذابی دارند بروید مانند طرح خالدار با خال‌های متنوع که هم جذاب و تابستانی و هم خیلی زنانه است.

مدل ‌های جدید لباس مجلسی توری رنگی

فصل تابستان مناسب ترین زمان برای خرید و پوشیدن لباس ‌های توری مجلسی است. این نوع از لباس‌ ها هم به قدر کافی خنک است و هم دست شما را برای انتخاب رنگ‌ های متنوع و شاد کاملاً باز می کند.

مدل ‌های جدید لباس مجلسی والان ‌دار

توری و والان در یقه و آستین و لبه های لباس مجلسی شما هم حالتی زیبا و جذابی به آن می ‌دهد و هم موجب آن می ‌شود که فرم و ظاهر لباس برای فصل تابستان خیلی مناسب به نظر بیاید.

لباس مجلسی راه راه رنگارنگ

اگر استایل شما تا اندازه ای تمایل به اسپورت دارد بهتر است به سراغ مدل های راه راه رنگارنگ بروید. این طرح جذابیت و زیبایی خوبی دارد که به شما این امکان را می دهد که این لباس را با هر مدل کفشی که علاقه دارید بپوشید.

مدل ‌های جدید لباس مجلسی آبی آسمانی

علاقه مندان به رنگ آبی در فصل تابستان هم این امکان را دارند تا رنگ دلخواه و محبوب خود را بپوشند. لباس‌ های مجلسی آبی آسمانی ساده یا طرح‌ دار از جنس تور یا ساتن به عنوان یکی از بهترین و جذاب ‌ترین مدل‌ های لباس های مجلسی خنک برای سال جاری است.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *