#


لباس هایی که در سال۲۰۱۸ به عنوان مد شناخته می شوند

22 ژانویه 2018 بدون نظر 1887 بازدید

لباس هایی که در سال۲۰۱۸ به عنوان مد شناخته می شوند

 لباس هایی که در سال۲۰۱۸ به عنوان مد شناخته می شوند

افرادی که کمی به مد اهمیت می دهند به خوبی می دانند که هر فصلی رنگ و سبک خاص خود را داشته و هر لباسی برای کدام فصل مناسب است. پیش از اینکه اقدام به لباسی برای فصل های پیش روی خود کنید باید نکات بسیاری را مد نظر قرار داده و بدانید کدام لباس ها برای استفاده در فصل آتی مناسب هستند. بهتر است پیش از خرید بدانید چه لباس هایی مد این فصل هستند و طرفداران بسیاری دارند. برای آگاهی بیشتر شما مقاله ای را آماده کرده ایم که با استفاده از آن می تواند با مد هر فصل و سال آشنا شده و از آن ها برای داشتن استایلی زیبا و جذاب کمک بگیرید.

سال۲۰۱۸ رنگ ها و طرح های زیبایی را با خود به همراه آورده است و می توانید در این سال لباس هایی را مشاهده نید که به عنوان مد شناخته می شوند و موجب می شوند با انتخاب آن ها طبق مد روز رفتار نمائید و استایلی شیک پوش و جذاب را برای خود داشته باشید. اگر می خواهید این مدها را بشناسید بهتر است این مطلب را تا انتها با ما همراه باشید.

کت زنانه مد سال۲۰۱۸

شاید طی سال هایی که گذشت در دنیای مد و فشن توجه زیادی به کت های زنانه نشده باشد اما در سال۲۰۱۸ این مدل از لباس های زنانه بسیار مورد توجه قرار خواهد گرفت و می توانید مدل های بسیاری از آن ها را در تن خانم های بسیاری مشاهده نمائید. در اصل هر چقدر دنیا پیشرفت می کند جایگاه و اعتماد به نفس خانم ها نیز افزایش قابل توجهی پیدا می کند و نوع لباس پوشیدن آن ها نیز تاثیر بسزایی در ظاهر آن ها خواهد داشت. به عنوان مثال پوشیدن کت های زیبا و متنوع در این سال باعث می شود تا قدرتمندتر از همیشه دیده شوند چرا که یک کت می تواند نمادی از قدرت یک زن باشد و جذابیت استایل او را نیز به میزان قابل توجهی افزایش دهد.

بر این اساس در سال۲۰۱۸ زنان نیز در کنار مردان از کت استفاده خواهند کرد و اگر بخواهید به صحت این موضوع پی ببرید می توانید به ظاهری که ستاره های جهان داشته اند توجه نمائید. به عنوان مثال بلیک لایولی در فرش قرمز کت و شلواری را برای پوشیدن انتخاب کرده بود که موجب می شد بسیار زیبا و جذاب دیده شود.

مد دهه هفتاد

اگر به مدهایی که طی سال های گذشته به وجود آمده اند دقت کرده باشید متوجه خواهید شد که هر کدام از ان ها به نوعی به سال های قبل باز می گردند. به طور مثال می توانیم به لباس هایی که در سال های اخیر به عنوان مد مطرح شده اند اشاره کنیم که در واقع مد دهه نود میلادی بوده اند و مجددا به وسیله طراحان مد به کار گرفته شده اند و طراحی های انجام شده در مورد آن ها به گونه ای بووده که افراد بسیاری نسبت به آن ها علاقه نشان داده اند.

در سال۲۰۱۸ لباس هایی که در دهه هفتاد میلادی مد بوده اند دیده خواهند شد. لباس هایی که در طراحی آن ها از رنگ های بسیاری استفاده شده است و لباس هایی که دارای یقه های بلند هستند به همراه لباس های جین و موارد دیگر که در این دهه از ان ها استفاده می شده است مجددا امسال در دنیای مد و فشن استفاده شده اند و می توانند استایلی زیبا درخشان را برای کاربران خود داشته باشند.

لباس هایی با طرح هندسی

طرح های هندسی در سال۲۰۱۸ به عنوان حکمران دنیای مد و فشن شناخته می شوند و این حکمرانی زمانی بیشتر به چشم خواهد آمد که پای اکسسوری ها در میان باشد. هینا سا که به عنوان یکی از مشهورتین طراح جواهرات شناخته می شود در خصوص استفاده از طرح های هندسی گفته : این طرح ها در موارد بسیاری از جمله لباس ها و اکسسوری ها و حتی در مورد تزئیناتی که برای دکوراسیون خانه خود به کار خواهید برد دیده می شود . از نظر او یکی از پر کاربردترین طرح های هندسی شش ضلعی ها هستند که کاربرد بسیاری را خواهند داشت. از این طرح های جذاب بیشتر در مورد کیف ها و عینک های آفتابی استفاده خواهد شد و تاثیر این طرح ها بر روی این موارد بیشتر خواهد بود.

لباس های جین

در سال۲۰۱۸ استفاده از لباس های جین بسیار زیاد خواهد بود و می توانید نمونه ای از این جنس لباس را در کمد هر فردی مشاهده کنید. لباس های جین دارای طرفداران بسیاری هستند و همین مساله موجب می شود هیچ گاه از مد نیفتاده و همیشه مورد استفاده قرار بگیرند. جین ها یی از تاثیرگذارترین لباس هایی هستند که از دنیای مد و فشن آمریکایی به دیگر مناطق نیز وارد شده است.

در خصوص پارچه های جین مدل های بسیار زیاد و مختلفی وجود دارد که موجب می شود طرح های مختلفی نیز به وجود بیاید. در سال۲۰۱۸ لباس های جینی که دارای رنگ تیره هستند بسیار دیده می شوند و در واقع مد امسال می باشند. در خصوص جین هایی که برای امسال طراحی شده اند تنو و خلاقیت بسیاری وجود دارد که می توانید از آن ها بیشترین استفاده را ببرید و ظاهری شیک و مد روز داشته باشید.

لباس هایی با پارچه مخمل

در سال۲۰۱۸ از پارچه های مخملی بسیار استفاده می شود و می توانید از این پارچه ها در تمام سال استفاده نمائید. اگر اهل استفاده از رنگ های خنثی این جنس پارچه ها ندارید می توانید به سراغ رنگ های روشن بروید و با پوشیدن لباس هایی با جنس مخمل ظاهری مدرن و مد روز را برای خود به وجود بیاورید.

لباس هایی با رنگ بنفش

همانطور که برای سال های مختلف رنگ های مخصوصی تعیین می شود برای سال۲۰۱۸ نیز همینطور است و رنگ بنفش مختص این سال در نظر گرفته شده است. از آنجایی که رنگ بنفش به عنوان یک رنگ لاکچری شناخته می شود علاوه بر لباس ها در مورد اکسسوری ها و آرایش چهره نیز کاربرد خاص خود را دارد. استفاده از تن های مختلف این رنگ می تواند جذابیت خاصی را برای شما به ارمغان بیاورد.

افرادی که تمایل دارند ظاهر آن ها به خوبی خود را نشان دهد می توانند از رنگ بنفش تیره گزینه های مناسبی را انتخاب کنند. افرادی هم که تمایلی به استفاده از رنگ تیره ندارند می توانند به سراغ رنگ های روشن بنفش بروند و از میان آن ها لباس ها و اکسسوری های زیبایی را برای خود انتخاب کنند.

اکسسوری مختص۲۰۱۸

اگر در انتخاب لباس خود دقت بسیاری به خرج داده باشید بدون استفاده از اکسسوری نمی توانید زیبایی خود را به طور شایسته ای نشان دهید. زمانی که یک اکسسوری را به درستی انتخاب کنید می توانید استایل خود را جذاب تر از همیشه نشان دهید. می توانید در خصوص ظاهر خود به سراغ اکسسوری هایی همچون کیف و عینک آفتابی و موارد دیگر بروید و از مدل هایی که بر روی آن ها از پر و سنگ های تزئینی و غیره استفاده شده است مدلی را انتخاب کنید و ظاهر جذابی را برای خود به وجود بیاورید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *