#


لباس مناسب مردان برای فصل پاییز

لباس مردان
28 سپتامبر 2017 بدون نظر 1297 بازدید

لباس مناسب مردان برای فصل پاییز

پائیز و لباس هایی که مردان باید داشته باشند

مردان نیز همچون سایر افراد برای سپری کردن هوای سرد پائیز لباس هایی را نیاز دارند که انتخاب و خرید آن ها کار چندان مشکلی نیست. امروز قصد داریم چند مدل از لباس هایی که در پائیز مردان باید در کمد لباس های خود داشته باشند را معرفی کنیم پس بهتر است با ما همراه شوید تا بدانید داشتن کدام یک از لباس ها ضروری است.

۱ـ پیراهن های مردانه چهار خانه ای

زمانی که هوا به قدری سرد نیست که لازم باشد از سوئیشرت استفاده کنیدمی توانید به سراغ انتخاب یکی از پیراهن های چهارخانه ای که تولید شده فلانل هستند بروید. طرحی که این پیراهن های چهار خانه دارد علاوه بر اینکه جنس خوبی دارند و موجب می شوند در هوای خنک گرم بمانید به عنوان یکی از ویژگی های خوب این سبک پیراهن ها به شمار می روند.
معمولا آقایان از پیراهن های چهار خانه ای که طرح ریزی دارند استفاده می کنند. مردان می توانند بر روی پیراهن های چهار خانه خود یک لباس بافتنی با یقه هفت و یا یک ژاکتی که طرح ساده ای دارند بپوشند و خوش تیپ دیده شوند.

۲ـ لباس های بافتنی و ژاکت ها

مردان باید همواره یک ژاکت یا لباس بافتنی در کمد لباس های خود داشته باشند.ژاکت ها یکی از لباس های مهم در فصل پائیز به شمار می روند؛ شما می توانید در مورد انتخاب ژاکت به سراغ مدل های هرینگتون بروید و یا از بین ژاکت های زیپ داری که کوتاه هستند و یقه نیز دارند یکی را انتخاب کنید.

ژاکت های هرینگتون در اندازه با ژاکت هایی که موتورسواران می پوشند و یا ژاکت هایی که بادگیر هستند کمی اختلاف دارند و در اصل مابین این دو مدل زاکت قرار می گیرند. این مدل از ژاکت ها رنگ های مختلفی دارند ولی رنگ های طوسی و خاکی آن می تواند با هر رنگ لباس دیگری هماهنگ شوند. این مدل از ژاکت ها به گونه ای طراحی شده اند که هنگام پوشیدن باعث می شود سن شما پائین تر از حد واقعی نشان داده شود بنابراین هنگام پوشیدن این ژاکت ها به سن خود توجه داشته باشید.

لباس مردان

لباس مردان

۳ـ پوتین های چوکا

بوت های چوکا بهترین گزینه برای پوشیدن در پائیز هستند و شما می توانید به جای کفش های کالجی که در تابستان می پوشیدید از این مدل بوت ها استفاده کنید. بوت های چوکا به خاطر رنگ های مختلفی که دارند کمک می کنند یک استایل کلاسیک داشته باشید. برای اینکه بتوانید استایلی متفاوت با دیگران داشته باشید می توانید هنگام پوشیدن بوت های چوکا برای بند های آن از رنگی متفاوت استفاده کنید.

در انتخاب بوت های چوکا میتوانید از چرم جیر و یا چرم معمولی که در تولید آن ها به کار رفته یکی را انتخاب کنید و در مورد اندازه آن ها نیز نگران نباشید چرا که ساق آن درست تا بالای قوزک پای شما خواهد بود. در مورد شلواری که می خواهید با بوت چوکای خود بپوشید می توانید از شلوارهای جین و مخمل و کتان برای ست کردن استفاده کنید. در مورد بوت های چوکا باید به خاطر داشته باشید که از جوراب هایی که مناسب این مدل از کفش ها است استفاده کنید.

لباس مردان

لباس مردان

۴ـ پوتین های ساق دار

اگر تمایل دارید گاهی یک تیپ غیر رسمی داشته باشید بهتر است از بوت هایی که کمی ساق دار هستند استفاده کنید. این مدل از بوت ها بیشتر برای رفتن به ورزشگاه کاربرد دارند البته در مواقع دیگر هم می توان آن ها را پوشید و یک استایل غیر رسمی برای خود درست کرد. کمپانی های معتبری همچون کانیه وست برای تولید این کفش ـ کتانی برندهای خوبی به شمار می روند که می توان به جای بوت های ساق دار پوشید.

در هوای بارانی می توان از بوت های ساق داری که به وسیله برند کانورس تولید شده اند و خاضد آبی دارند استفاده کرد. این بوت ها دارای رنگ های متنوع و جذابی هستند که می تواند پاسخگوی هر سلیقه ای باشند. اگر یکبار کفش ـ کتانی ها را امتحان کنید متوجه خواهید شد که این مدل ها می توانند بهترین گزینه برای پوشیدن به جای پوتین ها باشند. مدل های متنوع این کفش ـ کتانی ها می تواند در داشتن استایلی جذاب موثر باشند و تیپی فوق العاده از شما نشان دهدند.

لباس مردان

لباس مردان

۵ـ اکسسوری ها ولوازم همراه

به همراه داشتن اکسسوری برای برخی از تیپ ها خوب به نظر می رسد به شرط آنکه حد تعادل در استفاده از آن ها را رعایت کنید. سعی کنید از شال گردن و دستمال گردن هایی که دارید در فصل زمستان استفاده کنید مگر اینکه هوا به اندازه ای سرد باشد که به شال گردن نیاز داشته باشید.

در پائیز بهتر است از عینک ها و کمر بندهایی که مناسب این فصل هستند استفاده کنید. ترجیحا در مورد این اکسسوری ها از جنس هایی استفاده کنید که مدت زمان زیادی برای شما کار کرده و زود خراب نشوند. در مورد عینک هایی که برای پائیز استفاده می کنید آ نهایی را که فریم ساده تری دارند برگزینید و در پی مدل های خیلی خاص و پر زرق و برق نباشید.

در مورد جنس کمربند بهترین انتخاب کمربندهای چرمی است ولی اگر به کمربندهایی که ترکیب شده از نخ و ابریشم هستند علاقه دارید در استفاده از آن ها نیز دست شما باز است. گاهی کمربندهایی را می بینیم که از جنس نخ و ابریشم و چرم هستند و بسیار شیک و زیبا دیده می شوند پس در صورت داشتن این شکل از کمربندها می توانید از آن ها نیز استفاده کرده و از داشتن استایل و تیپی جذاب لذت ببرید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *