#


لباس مجلسی کوتاه و نقش آن در جذابیت

لباس مجلسی کوتاه
22 ژوئن 2017 بدون نظر 945 بازدید

لباس مجلسی کوتاه و نقش آن در جذابیت

لباس مجلسی کوتاه و نقش آن در جذابیت

همواره آن دسته از خانم هایی که اندام متناسبی دارند می توانند به راحتی از لباس های مجلسی کوتاه استفاده کنند و زیبایی خود را نمایش دهند. اما به یاد داشته باشید از آنجا که اندام تمام خانم ها یکسان نیست بنابراین باید هنگام انتخاب این لباس های مجلسی کوتاه اندام هر فردی را در نظر گرفت.

مطمئتاً تا به حال برایتان پیش آمده که از لباس کوتاهی که تن یک نفر میبینید خوشتان بیاید ولی هنگام پوشیدن همان لباس دلزده شوید و احساس کنید که این لباس اصلاً فیت تن شما نیست. دلیل این اختلاف، تفاوت در شکل و فرم اندام شما می باشد.

امروز می خواهیم نکاتی را به شما متذکر شویم که با توجه به آنها شما می توانید یک لباس مجلسی بسیار شیک و زیبا داشته و بپوشید و کاملاً از تناسب آن با اندام خود راضی باشید.

چند نکته ای که خانم ها هنگام انتخاب لباس مجلسی کوتاه باید در نظر بگیرند عبارتند از:

۱ـ توجه به قد خود

۲ـ در نظر گرفتن فرم بدن

۳ـ دانستن مکان مناسب پوشیدن لباس مجلسی

توجه به قد در انتخاب لباس مجلسی کوتاه

خانم هایی که قد کوتاه داشته و در اصطلاح ریز نقش هستند باید دقت بیشتری داشته باشند در انتخاب لباس خود چرا که به طور معمول اکثر لباس های مجلسی برای آنها بلند می باشد ولی در مورد لباس های کوتاه آزادی عمل بیشتری دارند.

پوشیدن این مدل لباس ها می تواند یک مزیت برای آنها به حساب می آید و بر روی تن آنها به زیبایی خواهد نشست و کاملاً متناسب با اندام آنها خواهد بود. پس

افرادی که دارای اندام ریز نقشی هستند باید به جای انتخاب لباس های بلند به سراغ لباس های کوتاه رفته و مدلی متناسب با اندام خود انتخاب کنند.

لباس مجلسی کوتاه مناسب خانم های قد بلند

لباس مجلسی کوتاه

لباس مجلسی کوتاه

اغلب خانم های جوان از لباس های کوتاه بیشتر استفاده می کنند تا بلندی و زیبایی پاهای خود را خیره کننده تر نشان بدهند. باید دقت داشته باشید لباسی که انتخاب می کنید بیش از حد کوتاه نباشد و حتماً هنگام خرید لباس به طول دامن باید توجه کافی داشت. چرا که لباس بیش از حد کوتاه باعث می شود که قد شما بلند تر از حد تصور جلوه کند واین اصلاً جالب نخواهد بود.

توجه به فرم اندام در انتخاب لباس

فرم بدنی افراد بسیار متفاوت است که ما امروز چند نمونه از آن را برای شما باز گو می کنیم که عبارتند از:

فرم بدنی سیب شکل

آن دسته از افرادی که اندام آنها به شکل سیب است به طور معمول دارای میان تنه ای هستند که نسبت به پائین تنه آنها بزرگ تر است.این دسته نباید هرگز به سراغ لباس هایی که جذب و تنگ است بروند.

مناسب ترین گزینه برای این گونه افراد پوشیدن لباس های کوتاه است زیرا پاهای خوش حالت و زیبایی دارند. پیراهن هایی که پائین آنها به شکل فون است می تواند کمر افراد سیبی شکل را باریک تر از معمول نشان دهد. لباس هایی که آستین بلندی دارد می تواند برای پوشاندن اضافه وزن بازوها به کار رفته و افراد سیبی شکل را زیبا تر نشان دهد.

فرم بدنی موزی شکل

یکی از فرم های بدنی که به شدت مورد توجه خانم ها و صاحبان سبک در دنیای مد و فشن قرار میگیرد اندام موزی شکل است؛ اغلب خانم هایی که این فرم بدنی را دارند با فکر وخیالی آسوده می توانند همه مدل لباسی را بپوشند. باید توجه داشته باشید که به طور قطع اینطور نیست و افرادی که دارای اندام کشیده و موزی شکل هستند بهتر است به سراغ لباس های تنگ بروند ولی اگر تفاوتی میان قسمت بالایی بدن و پائینی آنها نباشد و با دور کمرشان یک اندازه باشد پوشیدن لباس های تنگ و کوتاه کاری بسیار غلط می باشد.

این دسته از افراد می توانند از لباس هایی که آستین ندارند استفاده کنند تا زیبا و خوش استایل به نظر برسند.

فرم بدنی گلابی شکل

لباس مجلسی کوتاه

لباس مجلسی کوتاه

افرادی که پائین تنه بزرگ تری نسبت به قسمت بالایی دارند در اصل دارای اندام گلابی شکل می باشند. این افراد باید در انتخاب لباس مجلسی خود بسیار دقت کنند چرا که ممکن است با یک انتخاب غلط  باعث بزرگ تر دیده شدن پائین تنه خود شوند.

اشتباه بزرگ این افراد پوشیدن لباس های بدون آستین و حتی دکلته است که باعث می شود توجهات به سمت پائین بدن جلب شود. گزینه مناسب برای این افراد انتخاب لباس مجلسی کوتاهی است که اندازه مناسبی داشته و ران ها را می پوشاند.

اندام ساعت شنی

این فرم بدنی به ندرت در میان خانم های امروزی دیده می شود واین گونه افراد می توانند براحتی مدل های مختلف لباس های مجلسی کوتاه را پوشیده و جذاب تر دیده شوند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *