#


انتخاب لباس عروس زیبا از معروف ترین برندهای معتبر جهانی

لباس عروس
5 نوامبر 2017 بدون نظر 1419 بازدید

انتخاب لباس عروس زیبا از معروف ترین برندهای معتبر جهانی

انتخاب لباس عروس زیبا از معروف ترین برندهای معتبر جهانی

یکی از زیر مجموعه های طراحی لباس زنانه مربوط به لباس عروس می باشد. در حال حاضر طراحان بسیاری هستند که در زمینه طراحی لباس عروس فعالیت داشته و هر ساله طرح ها و مدل های جذابی را به عرصه مد و طراحی معرفی می کنند.

طی هفته های مدی که در کشورهای مختلف برگزار می شود برن های مختلفی لباس های عروسی را که به تازگی طراحی کرده اند به نمایش می گذارند تا بتوانند کارهای معتبر خود را نشان داده و مشتریان مخصوصی را برای تولیدات خود پیدا کنند.

آشنایی با برندهای معروفی که لباس های عروسی زیبایی طراحی می کنند باعث می شود که بهترین های این حرفه را شناخته و هنگام انتخاب لباس عروس بتوانیم از روی آگاهی کامل این کار را انجام دهیم و با لباسی برازنده و شیک بتوانیم همچون تک ستاره بدرخشیم. در این مقاله قصد داریم معروف ترین برندهایی را که در کار طراحی وتولید لباس عروس حرفه ای هستند معرفی کنیم. برای آشنایی با این برندهای معروف ما را تا انتها همراهی کنید تا بتوانید در هنگام انتخاب لباس عروس خود بهترین انتخاب را داشته باشید.

آنجل سانچز طراح لباس عروس

یکی از طراحان معتبر ونزوئلایی که می تواند طراحی های زیبا و دل انگیزی در زمینه لباس مجلسی و همچنین لباس عروس داشته باشد آنجل سانچز می باشد. سانچز در طراحی های خود یک سبک خاص و امروزی دارد که بیشتر به حالت های معماری شباهت دارد. در خصوص لباس عروس هایی که به وسیله آنجل سانچز طراحی شده است جزئیات و تزئینات زیادی به کار رفته که تمامی آن ها به وسیله دست بر روی لباس کار شده اند و این مساله باعث شده این لباس های زیبا وجه تمایز ویژه ای نسبت به طراحی های دیگر داشته باشند.

لباس عروس

لباس عروس

ورا وانگ طراح دو رگه

ورا وانگ که سابقا به عنوان یک اسکیت باز شناخته می شد یک طراح دورگه چینی آمریکایی است که با طراحی لباس عروس های زیبای خود توانسته در دنیای مد وجهان لباس عروس چهره ای معروف از خود به نمایش بگذارد. این طراح حرفه ای برای اشخاص مهمی همچون ماریا کری و همچنین جنیفر لوپز لباس عروسی شان را طراحی کرده است که به عنوان زیباترین لباس عروس های این عرصه شناخته می شوند.

کارولینا هررا طراح ونزوئلایی

یکی از طراحان حرفه ای که در زمینه طراحی لباس عروس توانسته مدل های زیبا و جذابی را طراحی کند کارولینا هررا می باشد که اصالتی ونزوئلایی دارد. این طراح بزرگ به دلیل سبک خاص سطح بالایش توانسته در دنیای مد و طراحی لباس جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص دهد. البته ناگفته نماند این طراح ونزوئلایی توانسته در زمینه طراحی لباس عروس هم پیشرفت چشمگیری داشته و مدل های زیبایی را برای اشخاص مهمی طراحی کند. لباس های عروسی که به وسیله کارولینا هررا طراحی شده دارای ترکیبی ساده هستند که در عین سادگی و زیبایی سبک سنتی را نیز نشان می دهند.

لباس عروس

لباس عروس

هیلی پیج

هیلی پیج یک طراح آمریکایی است که در آغاز کار طراحی خود را از مجلات مد شروع کرده است. این طراح معروف توانسته در طراحی های خود از سبک های اروپایی ایده گرفته و لباس عروس های بینظیری را تولید نماید که چشم هر بیننده ای را خیره می کند.

لباس هاس عروس طراحی شده به وسیله اینس دی سانتو

اینس دی سانتو یک طراح ایتالیایی- کانادایی است که توانسته سبک و طرح خاصی را در طراحی لباس عروس های خود داشته باشد. خانم هایی که در زمینه انتخاب لباس دارای سلیقه خوبی هستند و همیشه در نوع پوشش خودبه عنوانم افراد خوش پوش و خوش سلیقه شناخته می شوند لباس هایی را که به وسیله اینس دی سانتو  طراحی شده است را بسیار می پسندند. لباس عروس هایی که به وسیله او طراحی شده جزو لباس های بینظیر به شمار می رود و می تواند بر روی اندام شما به زیبایی ینشیند.

لباس عروسی به طراحی لازارو پرز

لازارو پرز یک طراح کوبایی است که در بین طراحان لباس عروس به عنوان معدود طراحان مرد شناخته می شود که توانسته لباس عروس های زیبایی را طراحی کند. این طراح کوبایی در آغاز کار خود را از شهر شیکاگو شروع کرد و در طراحی های خود از سبک خاصی پیروی می کند.

لباس عروس

لباس عروس

مونیک لولیر

مونیک لولیر یک طراح اهل لس آنجلس است که با طراحی های خاص و جذاب خود توانسته لباس عروسی افراد مشهوری همچون کیتی پری و ریز ویترسیون را طراحی کند. این طراحی ها به قدری زیبا می باشد که افراد بسیاری را به سمت خود کشیده و سفارش های بسیاری را برای طراحی لباس عروس دریافت کرده است.

رومونا که وز

یکی از طراحان معروفی که در کشورهای مختلف جهان شناخته می شود رومونا که وز می باشد که همچون طراحان بسیاری به دلیل جذابیتی که در طراحی های خود به وجود می آورد توانسته لباس عروسی افراد مشهوری مانند آنجلینا جولی و همچنین لیدی گاگا را طراحی نماید.

آلیس تمپرلی طراح لباس عروس انگلیسی

آلیس تمپرلی یک طراح لباس عروس و لباس های مجلسی است که اصالتی انگلیسی دارد و در طراحی های خود سبک متفاوتی را به کار برده است که همین امر باعث شده بتواند به شهرت بسیاری در طراحی های خود دست یابد. در مورد سبکی که این طراح معروف به کار برده باید بگوئیم در اصل یک سبک جهانی به شمار می رود و در گروه لباس های عروس راحت و کم دردسر قرار می گیرد.

لباس عروس

لباس عروس

طراحی لباس عروس به وسیله ریم آکرا

ریم آکرا به عنوان یک طراح لبنانی شناخته می شود که لباس های عروس بسیار شیک و جذابی را طراحی کرده است. لباس عروس هایی که او طراحی کرده دارای تزئینات ریز و زیبایی است که از سنگ دوزی و گلدوزی های ظریف تشکیل شده است. مجموعه این تزئینات ظریف و زیبا باعث شده که لباس عروس هایی که به وسیله ریم آکرا طراحی شده به عنوان یک سری لباس های خاص و اصیل و زیبا شناخته شوند و افرادی که به این سبک از طراحی ها علاقه مند هستند این لباس ها را انتخاب کنند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *